IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.05.2018 || Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |  Po "spornem" zaužitju radenske interne analize vzorcev niso pokazale odstopanj  |  ZANIMIVOST: Jajca so zdrava  |   V Ljubljani o dvojni kakovosti izdelkov in pravicah potrošnikov  |  Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |   ||
   

BiH: Klasova moka prvič v Savdijski Arabiji

17.05.2018
Vodilni proizvajalec mlinarsko-pekovske panoge v državi, sarajevski Klas d. d., je uspešno zagnal izvoz moke tipa 500 na trg Savdijske Arabije. 
 
 
Po večmesečnih pogajanjih s kupcem iz te zalivske države, je podjetje na koncu februarja letos tja poslalo testne količine moke T-500, po čemer je v drugem tednu maja sledila ponovna pošiljka te znane blagovne znamke družbe iz glavnega mesta BiH.
 
Klasova moka tip 500 je tako že prisotna v več kot 30 trgovinah na območju Savdijske Arabije. "Dogovorili smo se za dolgoročno sodelovanje, v sklopu novega izvoza pa smo asortiman razširili na pakiranja različne teže,” je med drugim povedal direktor za izvoz pri družbi Klas Sarajevo d. d., Haris Škiljo.

Mlinski izdelki Klasa se pod lastno blagovno znamko izvažajo v več kot 20 držav na svetu. Za trg Savdijske Arabije je namensko izdelan dizajn embalaže pod blagovno znamko Klas v arabskem jeziku, s čimer bo sarajevska družba zagotovo pritegnila pozornost ostalih zalivskih držav.
 
S sodobnimi mlinom je dnevna zmogljivost mletja 450 ton pšenice, letne zmogljivosti pa znašajo 140.000 ton hrane. V svojem portfelju ima družba okoli 500 izdelkov, ki jih vsakodnevno uživata okoli 2 milijona ljudi.


Nazaj
 


 
 
 
back to top