IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |  Univerexport v Popovici odprl novo trgovino  |  Aldi je omejil količino nakupa ultrapasteriziranega mleka Łaciate   |   Ekonomista opozarjata na upravljanje z odpadki  |  Trgovina na drobno tudi avgusta upadla, v Sloveniji najvišja rast  |  Žito in Lidl (ponovno) s kruhom obeležujeta "Roza oktober"  |   ||
   

ZDA: Kiber ponedeljek prinesel rekordni 2 milijardi dolarjev

03.12.2014
Včeraj so imeli Američani takoimenovani "Cyber monday", ko trgovci znižajo cene izdelkov, prodajanih prek spleta.
 
Prvi val počitniškega zapravljanje se v ZDA konča s kiber ponedeljkom, na katerega so letos, sodeč po raziskavi ComScore Inc., Američani s kupovanjem prek spleta zapravili 17% več sredstev. Prihodki od prodaje trgovcev so dosegli dobri 2 milijardi dolarjev.
 
Gre za daleč največjo nakupovalno norijo v tem letu, ki je za pol milijarde presegla tisto iz črnega petka, ko so Američani prek spleta naročili za 1.51 milijarde dolarjev izdelkov, se pa vendarle rast prodaje na kiber ponedeljek rahlo umirja, ker potrošnik sredstva porazdeli na ostale dneve v predprazničnem tednu.
 
Lani je recimo na isti dan spletna prodaja (prek računalnikov) zabeležila 18% višje številke, kot leto pred tem. Nekateri kupci so se letos odzvali na popuste, ki so jih strani ponujale že vse od četrtkovega dneva zahvalnosti.
 
Od lanskega leta je zrasla tudi celotna prodaja prek spleta v novembru, sporoča ComScore. Skupaj s kiber ponedeljkom je ta znašala 26,7 milijard dolarjev, kar je za 16% več kot novembra 2013.
 
Skupna poraba Američanov v predprazničnem tednu, med dnevom zahvalnosti in zadnjo nedeljo novembra, se je od lani presenetljivo skrčila za 11% na 50.9 milijard dolarjev, poroča državna zveza trgovcev ZDA. To pomeni, da so Američani v podaljšanem vikendu po dnevu zahvalnosti že drugo leto zapored zapravljali manj.


Nazaj
 
 
 
 
back to top