IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 15.08.2022 || Velika stavka delavcev na plantažah čaja   |  Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |   ||
   

Kanada: Keurig Dr Pepper prevzema blagovno znamko brezalkoholnih pijač Atypique

29.06.2022
Podjetje Keurig Dr Pepper Inc. je sklenilo končno predpogodbo za prevzem globalnih pravic za blagovno znamko pripravljenih brezalkoholnih koktajlov Atypique od Station Agro-Biotech.

Pogodba vključuje lastniške pravice nad znamko Atypique, ki vstopa v prodajno in distribucijsko mrežo Keuriga Dr Pepperja.Iz podjetij niso objavili pogojev posla, ki naj bi bil sklenjen v četrtem četrtletju letošnjega leta. 

"Atypique premika meje industrije pripravljenih pijač in ta prevzem bo blagovni znamki omogočil, da še naprej počne prav to," je dejal Étienne Boulay, soustanovitelj Atypique in nekdanji kanadski nogometaš.

"Sporazum predstavlja izjemno priložnost za sodelovanje vodilnih v industriji pijač, Keurig Dr Pepper pa bo blagovni znamki Atypique prinesel tržno znanje in moč," je dejal Jonathan Robin, predsednik Station Agro-Biotech.

Atypique ponuja vrsto pripravljenih brezalkoholnih koktajlov, kot so margarite, gin toniki in mojitoji.

V Kanadi so se brezalkoholni koktajli s pojačano prodajo v zadnjem letu v maloprodaji okrepili za več kot 30 %, Atypique pa ima trenutno 42-odstotni tržni delež v tem segmentu.

"V Keurig Dr Pepper trdno verjamemo v inovacije, ki bodo spodbudile rast, da bi zadovoljile naraščajoče potrebe potrošnikov po pijačah. Navdušeni smo, da lahko dodamo novo platformo v naš močan portfelj v Kanadi, globalne pravice za Atypique pa ponujajo priložnost za nadaljnjo širitev potenciala rasti blagovne znamke," je dejal Ozan Dokmecioglu, finančni direktor in predsednik mednarodnega podjetja Keurig Dr Pepper.


Nazaj
 
 
 
 
back to top