IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.09.2019 || Podgoršek: "Orač s plugom že od nekdaj simbolizira pridelavo hrane"  |  Arabska trgovina Hasan supermarket v Ljubljani  |  Walmart z neomejeno dostavo živil  |  V Bohinju tradicionalni 62. Kravji bal  |  13. izvedba Pivo & Burger Festa  |  Kruh najdražji na Danskem, najcenejši pa v Romuniji  |  Gorenje zaposlilo 125 dodatnih delavcev, potrebovalo jih bo še 80  |  Anita Brkanić Debelić nova direktorica financ v Metro Cash & Carry   |  Spremembe v upravi podjetja Bipa   |  Češko prodal polovico deleža podjetja Studio Moderna  |  Nov hipermarket Tommy v Supetru  |  ZANIMIVOST: Festival kranjskih klobas v Ohiu  |  Festival mariborske Stare trte v pričakovanju bogatega pridelka  |  Cargo partner odprl 28 milijonov evrov vreden logistični center na Brniku   |  Orbico si v glavnem skladišču pomaga z roboti (VIDEO)  |  Na lestvici ekonomske svobode (še vedno) na 67.mestu  |  Rewe omogočil dostavo še isti dan po naročilu  |  Auchan bo na Portugalskem nastopal pod enotnim imenom  |  Visoke cene zdravih živil prispevajo k globalni podhranjenosti   |  Lidl prejel 26 priznanj Best Buy  |   ||
   

Nemčija: Kaufland zmanjšuje količino vsebine sladkorja, soli in masti

12.06.2019
V trgovinski verigi nadaljujejo s strategijo zmanjševanja količine sladkorja, soli in masti v izdelkih njihove linije TBZ (trgovinskih blagovnih znamk).

Med takimi novimi izdelki sta tudi "kifeljček" iz speltine moke, ki vsebuje 55% manj sladkorja in organski "tofu burger", ki ima 51% manj soli.

V podjetju so si zastavili cilj, da količino soli, sladkorja in masti zmanjšajo v več kot 300 PL proizvodih, v povprečju za 20%, do leta 2021.

Sebastian Schlag, vodilni v Kauflondovi liniji TBZ je dejal:"Naše potrošnike podpiramo pri doseganju zdravega načina življenja in izpolnjujemo našo odgovornost kot trgovca. Redukcija sladkorja, soli in masti v naših lastnih trgovinskih znamkah je zelo pomemben korak."
 
Na primer, vsebino sladkorja v liniji K-Classic-Kinderquark so zmanjšali za 12%, klobasice Berner sadaj vsebujejo 17% manj masti in 14% manj soli.

Kaufland ob tem podpira proizvodnjo zdrave hrane tudi na drugih področjih. Tako so med drugim vključeni v program European School Fruit Scheme, ki opogumlja otroke, da se hranijo bolj zdravo.


Nazaj
 


 
 
 
back to top