IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 28.05.2020 || Lidl odprl svojo 100. trgovino v ZDA  |  Zaprto 4. spletno srečanje slovenskega turizma  |  PMI odslej IQOS cigarete proizvaja tudi v Prilepu  |  Hofer in Karitas začenjata zbirati izdelke za pomoč družinam v stiski  |  V Državnem zboru o nedeljskem zaprtju trgovin  |  Rahljanje omejitvenih ukrepov praznovali s sladoledom  |  Spar v ponudbo dodal lokalna bio jajca  |  Skupina Pivac odprla največjo pršutarno v jugovzhodni Evropi  |  Asda lansirala (vegetarijansko) mavrično pico v znak podpore zdravstvenim delavcem  |  Amazon vstopa še na področje zdravstva?  |  Ukinja se prepoved dela trgovin ob nedeljah   |  X5 Grupa v času pandemije zaposlila 40.000 ljudi   |  V Nomi odslej brez rezervacij in z burgerji  |  Prihodek v trgovini na drobno aprila najnižji po letu 2006  |  SDTS: "98 odstotkov vprašanih podpira zaprtje trgovin ob nedeljah!"  |  V okviru svežnja za okrevanje od EU 5,1 milijarde evrov  |  Sarajevska pivovarna ponovo proizvaja pivo Löwe  |  Spar prihaja v Zlatar  |  Barry Callebaut prevzema avstralski GKC Foods  |  Tesco prestavlja spletni projekt  |   ||
   

Nemčija: Kaufland zmanjšuje količino vsebine sladkorja, soli in masti

12.06.2019
V trgovinski verigi nadaljujejo s strategijo zmanjševanja količine sladkorja, soli in masti v izdelkih njihove linije TBZ (trgovinskih blagovnih znamk).

Med takimi novimi izdelki sta tudi "kifeljček" iz speltine moke, ki vsebuje 55% manj sladkorja in organski "tofu burger", ki ima 51% manj soli.

V podjetju so si zastavili cilj, da količino soli, sladkorja in masti zmanjšajo v več kot 300 PL proizvodih, v povprečju za 20%, do leta 2021.

Sebastian Schlag, vodilni v Kauflondovi liniji TBZ je dejal:"Naše potrošnike podpiramo pri doseganju zdravega načina življenja in izpolnjujemo našo odgovornost kot trgovca. Redukcija sladkorja, soli in masti v naših lastnih trgovinskih znamkah je zelo pomemben korak."
 
Na primer, vsebino sladkorja v liniji K-Classic-Kinderquark so zmanjšali za 12%, klobasice Berner sadaj vsebujejo 17% manj masti in 14% manj soli.

Kaufland ob tem podpira proizvodnjo zdrave hrane tudi na drugih področjih. Tako so med drugim vključeni v program European School Fruit Scheme, ki opogumlja otroke, da se hranijo bolj zdravo.


Nazaj
 


 
 
 
back to top