IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 15.08.2022 || Velika stavka delavcev na plantažah čaja   |  Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |   ||
   

Nemčija: Kaufland s polic umika vse izdelke Unileverja

21.12.2018
Na začetku septembra smo poročali o tem, da je Kaufland s svojih polic umaknil 480 izdelkov, ki jih izdeluje Unilever, danes pa Lebensmittel Zeitung poroča, da je sodelovanje nemškega trgovca in nizozemskega proizvajalca z novim letom konec za nedoločen čas.
 
Točno na novega leta dan bo Paul Polman "ključe" koncerna prepustil novemu izvršnemu direktorju Alanu Jopeju, z ravno lepo zapuščino pa se Britanec ne bo mogel pohvaliti.
 
Potem, ko sta letos Unilever in Kaufland bila bitko o tem, kakšne cene naj bi bile primerne za njihove izdelke, so se pri nemškem veletrgovcu odločili, da z novim letom čisto vse izdelke pod "dežnikom" Unileverja s polic umaknejo.
 
Kot poroča Lebensmittel Zeitung, je bilo predvideno zvišanje cen previsoko, kar pomeni, da bo Unilever na (že tako) zahtevnem nemškem trgu, izgubil svojega najboljšega odjemalca in si krepko pokvaril prodajne številke.
 
V Evropi je Kaufland namreč zaslužen za okoli 300 milijonov evrov prodaje Unileverjevih blagovnih znamk (Dove, Domestos, Bertoli, Magnum, Ben & Jerry's, Knorr), od tega je kar dve tretjini moč pripisati prometu v Nemčiji.

Nazaj
 
 
 
 
back to top