IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 15.08.2022 || Velika stavka delavcev na plantažah čaja   |  Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |   ||
   

Francija: Kantar:"Lidl najuspešnejši na francoskem trgu v zadnjem obdobju"

01.07.2022
Lidl je bil po zadnjih podatkih Kantarja v obdobju od 16. maja do 16. junija najuspešnejši trgovec na francoskem živilskem trgu, pri čemer je diskonter v tem obdobju zabeležil rast v višini 0,4 odstotne točke.

Po podatkih za 6. četrtletje ima Lidl zdaj 8,1-odstotni tržni delež, njegovo uspešnost pa je okrepilo precejšnje povečanje števila kupcev (+784.000).

K povečani prisotnosti nemškega diskonta je pripomoglo tudi povečanje medijskih izdatkov (+21 %), saj se je povečalo število kupcev, ki izkazujejo zvestobo blagovni znamki zaradi reklame in tako ugotavljajo, da imajo v Lidlu dobro izbiro izdelkov, so zapisali v poročilu Kantarja.

Konkurenčni Aldi, ki je ravno tako nemški diskonter je v tem obdobju zabeležil rast za 0,1 odstotne točke in ima zdaj 2,8-odstotni delež. V tem obdobju je diskontni nakup prednostno pridobil dodatnih 430.000 strank, so povedali predstavniki Kantarja.

Drugo mesto ima "tradicionalist"  Carrefour, ki je nadaljeval z dobrim zagonom, saj je v 6. četrtletju zabeležil povečanje za 0,1 odstotne točke (zdaj ima 19,8-odstotni tržni delež), pri čemer je napredek poganjala priročna oblika dela s katerim so pridobili dodatnih 200.000 strank. Kupce pridobivajo predvsem Carrefourjevi hipermarketi in supermarketi, ugotavlja raziskovallna agencija Kantar.
 
Med vodilnimi v zadnjem obdobju je na trgu E. Leclerc, ki je v tem pridobil 0,1 odstotne točke.
 
Potrošnja se je v tem obdobju v primerjavi z enakim obdobjem lani povečala za 2,8 odstotka.

V 6. četrtletju je bil tako najboljši diskontni kanal, ki je pridobil 0,3 odstotne točke, medtem ko je "proximity" kanal pridobil "le" 0,1 odstotne točke.
 
Spletna prodaja je nazadoval ain izgubila 0,4 odstotne točke.


Nazaj
 
 
 
 
back to top