IN STORE in your country:
|
|
![]() |
SLOVENIJA | Ponedeljek, 15.08.2022 | || | || |
Francija: Kantar:"Lidl najuspešnejši na francoskem trgu v zadnjem obdobju"01.07.2022
Lidl je bil po zadnjih podatkih Kantarja v obdobju od 16. maja do 16. junija najuspešnejši trgovec na francoskem živilskem trgu, pri čemer je diskonter v tem obdobju zabeležil rast v višini 0,4 odstotne točke.
Po podatkih za 6. četrtletje ima Lidl zdaj 8,1-odstotni tržni delež, njegovo uspešnost pa je okrepilo precejšnje povečanje števila kupcev (+784.000).
K povečani prisotnosti nemškega diskonta je pripomoglo tudi povečanje medijskih izdatkov (+21 %), saj se je povečalo število kupcev, ki izkazujejo zvestobo blagovni znamki zaradi reklame in tako ugotavljajo, da imajo v Lidlu dobro izbiro izdelkov, so zapisali v poročilu Kantarja.
Konkurenčni Aldi, ki je ravno tako nemški diskonter je v tem obdobju zabeležil rast za 0,1 odstotne točke in ima zdaj 2,8-odstotni delež. V tem obdobju je diskontni nakup prednostno pridobil dodatnih 430.000 strank, so povedali predstavniki Kantarja.
Drugo mesto ima "tradicionalist" Carrefour, ki je nadaljeval z dobrim zagonom, saj je v 6. četrtletju zabeležil povečanje za 0,1 odstotne točke (zdaj ima 19,8-odstotni tržni delež), pri čemer je napredek poganjala priročna oblika dela s katerim so pridobili dodatnih 200.000 strank. Kupce pridobivajo predvsem Carrefourjevi hipermarketi in supermarketi, ugotavlja raziskovallna agencija Kantar.
Med vodilnimi v zadnjem obdobju je na trgu E. Leclerc, ki je v tem pridobil 0,1 odstotne točke.
Potrošnja se je v tem obdobju v primerjavi z enakim obdobjem lani povečala za 2,8 odstotka.
V 6. četrtletju je bil tako najboljši diskontni kanal, ki je pridobil 0,3 odstotne točke, medtem ko je "proximity" kanal pridobil "le" 0,1 odstotne točke.
Spletna prodaja je nazadoval ain izgubila 0,4 odstotne točke.
![]() Nazaj
|
|
|