IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 02.12.2022 || GZS razočarana nad interventnim energetskim zakonom  |  Z januarjem dražje cigarete  |  Jan-Willem Dockheer:"V letu 2023 bomo odprli med 40 in 50 trgovin v Srbiji"   |  Danes je Hofer odprl trgovino Rače Fram  |  Mlekarna Celeia v nadgradnjo čistilne naprave  |  Zasebni delodajalci novembra odprli neto 127.000 delovnih mest  |  Brez praznične osvetljave v trgovinah Spara  |  Prvi evrski kovanci od danes že na Hrvaškem  |  Potrošniška poraba oktobra navzgor  |  Nove (nižje) cene bencina in dizla   |  Cantarutti z novim letom zapušča položaj generalnega direktorja GZS  |  Danes CEO Summit InStore v Beogradu!  |  Škoda zaradi naravnih nesreč letos spet presegla sto milijard dolarjev  |  Šinko v Halozah napovedala pregled metodologije ocenjevanja kmetovanja  |  Inflacija novembra vztrajala pri okoli 10 odstotkih   |  Žito v Mariboru dobiva pametno tovarno  |  Žabac v Zagrebu odprl že sedmo trgovino  |  Med Trstom in logističnim vozliščem pri Beljaku prvi evropski mednarodni carinski koridor  |  Rožič:" Z izkupičkom pogajanj nismo zadovoljni, nadaljevali bomo februarja"  |  Prodaja v trgovinah nekoliko upadla  |   ||
   

Francija: Kantar:"Lidl ima največje povečanje tržnega deleža"

23.11.2022
Oktobra je diskoner Lidl poročal o povečanju tržnega deleža v Franciji za 0,3 odstotne točke, na 8,3 %, kažejo novi podatki Kantarja.

Tudi številke te raziskovalne agencije za Q11 (od 3. do 30. oktobra) kažejo, da je tudi Aldi "močan" mesec, saj je svoj tržni delež povečal za 0,2 odstotne točke, na 2,8 %.

Groupement Les Mousquetaires, ki ima 16,7-odstotni delež na francoskem trgu živil, je pridobil 0,2 odstotne točke.

Drugi trgovci na drobno, ki so zabeležili nižjo rast pa so: Groupement U, Carrefour in vodilni na trgu E.Leclerc, pri čemer se je  njimtržni delež povečal za 0,1 odstotne točke na 11,4 %, 19,3 % in 22 %.

Letos ni prvič, da je Lidl najuspešnejši trgovec na francoskem trgu. Še poleti je diskonter v obdobju od 11. julija do 7. avgusta zabeležil rast za 0,3 odstotne točke.

Pri celotnem spektru živil so gospodinjstva v tem obdobju v primerjavi z istim mesecem prejšnjega leta povečala porabo za 6,8 odstotka, ker so njihovi člani pogosteje obiskovali trgovine in zapravili več.

Od te povečane potrošnje je največ pridobil ravno diskontni kanal, kjer je prišlo do povečanja tržnega deleža za 0,6 odstotne točke, medtem ko so ostali (spletni) trgovci zrasli za 0,2 odstotne točke.

Kanal supermarketov je bil stabilen, hipermarketi pa so padli za 1,1 odstotne točke, pri čemer v Kantarju ugotavljajo, da so v tem kanalu večje težave.


Nazaj
 
 
 
 
back to top