IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 12.11.2019 || Skupščina Petrola 12.decembra  |  Jutri Pošta Slovenije zaključuje nakup večinskega deleža Intereurope  |  Prijave za CEO Summit Beograd - 4. december 2019 (VIDEO)  |  Skupina Kofola povečala medletno prodajo  |  Brezstično plačevanje še naprej v porastu  |  22. Slovenski festival vin konec tedna v Cankarjevem domu  |  Božično nakupovanje se počasi seli na splet  |  Odprli drugi Gomexov objekt v Sonti  |  Transportno logistična delegacija v Seulu  |  Razstava dosežkov slovenske industrije in institucij znanja – "Future Food"  |  Zmagovalci dneva samskih: Nesté, L'Oreal Apple, Nike in Huawei  |  Hrvati letno kupijo plastenk za površino otoka Silba  |  Umetnost in kulinarika z roko v roki  |  Kdo bo avtor najboljšega okusa kulinaričnega novembra Ljubljane?  |  Sarajevo gosti mednarodni kongres čebelarstva  |  Takeaway.com postal sponzor EP v nogometu  |  Sodišče EU 3. decembra o (slovenskem) teranu   |  Jumbo odprl prvo trgovino v Belgiji  |  ZANIMIVOST: Butična trgovina za raka na dražbi odštela 41.000 evrov  |  21. konferenca SEMPL v Portotožu 28. in 29. novembra  |   ||
   

Francija: Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"

19.08.2019

Nemški diskonter Lidl vztrajno povečuje svoj tržni delež v Franciji. 

Kantar poroča, da imajo že 5.9% tržni delež in da se ta povečuje še naprej. Samo v junijskem štiritedenskem obdobju je Lidl obiskalo 460,000 novih kupcev. Povečevanje kupcev jim Kantar beleži že vse od začetka leta in ob tem poudarja, da zadržujejo stare. 

Système U ima  še boljši rezultat z 10% na francoskem trgu, kjer je na 1.mestu še vedno E.Leclerc s cca. 21.7% tržnega deleža med trgovci.  
..

Lidl širi tudi spletno ponudbo

Iz Planet Retaila poročajo, da so pri Lidlu  uspešni tudi kar zadeva projekt prodaje prek spleta, kjer že nekaj časa prodajajo tudi neprehrambene izdelke. Vključno s takimi, kot so: čistila, proizvodi za nego telesa, zdravje ...
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top