IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 31.05.2020 || Luka Koper v prvem četrtletju s polovico nižjim čistim dobičkom  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Od sredine junija postopno opuščanje nošenja zaščitnih mask  |  Turistični boni za vse  |  Haribo dobil gradbeno dovoljenje za tovarno v Wisconsinu  |  Od jutri odprti še bari in restavracije, konec omejitve potovanj po državi  |  Tuš odprl priročni market v Petrovčah  |  Spletno nakupovanje živil doseglo 13 % skupnega deleža  |  Porazno leto za proizvajalce šampanjca  |  Mak Zara s prvim izvozom na Nizozemsko  |  5. spletno srečanje slovenskega turizma  |  Plantaže iščejo vsaj 400 sezonskih delavcev  |  Janša:" Kaže, da bo prepričljiva večina zato, da so trgovine ob nedeljah zaprte"  |  Altbauer:"Odprtje zdravilišč odvisno tudi od interesa gostov"  |  Inflacija v območju z evrom maja 0,1-odstotna  |   Odprtje nove trgovine Jager v Selnici ob Dravi 18.junija  |  Sindikati:"Trgovine, ki nameravajo v nedeljo odpreti vrata kršijo zakon"  |  Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |   ||
   

Svet: Kantar: "Coca-Cola (daleč) najpogosteje izbrana znamka"

21.05.2020
Najnovejša raziskava Kantar Brand Footprint je razkrila, da je daleč najbolj pogosto izbrana blagovna znamka na svetu Coca-Cola, saj je lani njene izdelke vsaj enkrat uživalo kar 6 milijard ljudi.
 
 
 
 
Zadnja takšna študija raziskovalne hiše Kantar je pokazala, da je lani izdelke Coca-Cola uživalo 6,1 milijarde ljudi po svetu, na drugo mesto so se zavihteli izdelki Colgate (zobna krema), s katerimi si je zobe umivalo 4,16 milijarde ljudi, tretja pa je blagovna znamka Maggi s 3,12 milijarde potrošniki. Doseg je Kantar poimenoval CRP (Consumer Reach Points).
 
Pod zmagovalnim odrom so se znašle naslednje blagovne znamke: Lay's (CRP 2.61 milijarde), Lifebuoy (CRP 2.45 milijarde) in Pepsi (CRP 2.16 milijarde). Spisek 25 najbolje zastopanih znamk po celem svetu si lahko ogledate na spletni strani Kantar Brand Footprint.
 
Raziskovalna hiša je v raziskavo vključila kar 22.900 blagovnih znamk iz 52 različnih držav, kar predstavlja 74 % svetovnega prebivlastva in 85 % bruto domačega proizvoda celotnega planeta.


Nazaj
 


 
 
 
back to top