IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 04.06.2020 || Avstrija danes odprla meje, tudi s Slovenijo  |  Nov kosovski premier za izboljšanje trgovinskih odnosov s Srbijo  |  Nakupovalno središče Aleja danes vabi na brezplačno kosilo  |  Rezultati ocenjevanja svežega mesa Agra 2020  |  Za pomoč gospodarstvu 130-milijardni sveženj  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |   Odprtje nove trgovine Jager v Selnici ob Dravi 18. junija  |  Citypark od danes (ponekod) podarja zastonj sladice  |  Skaza vabi na virtualni petkov dan odprtih vrat  |  ZANIMIVOST: V dveh münchenskih supermarketih na policah pijača s strupom  |  Italija odprla meje, Avstrija še ne  |  Na okrogli mizi STA o zdravem življenju (otrok)  |  Carrefour prevzel tajvanskega trgovca Wellcome  |  Kacin o tem, zakaj so trgovine ob nedeljah še vedno zaprte  |  Flipkart (Walmart) v Indiji ne sme prodajati hrane in pijače  |  V času "koronakrize" povečanje članstva za več kot 300  |  Morganovo olje nagrajeno z zlatom v New Yorku  |  ZANIMIVOST: Mali gurman Kobe ima 1,7 milijona sledilcev  |  Woolworths bo več kot 100.000 delavcev nagradil z delnicami  |  Lidl pred vstopom v Severno Makedonijo  |   ||
   

Sloveniija/EU: Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila

20.09.2019
V okviru konvencije Na meji nevidnega (NMN), ki je v soboto potekala v Ljubljani, so se obiskovalci NMN na stojnici kampanje evropske komisije:"Imaš prav," seznanili s pravicami, ki jih imajo kot potrošniki v EU. Eno od pravil, ki ga večina ne pozna je to, da lahko vsak spletni nakup vrnejo v roku 14 dni...
V okviru konvencije Na meji nevidnega (NMN), ki je v soboto potekala v Ljubljani, so se obiskovalci NMN na stojnici kampanje evropske komisije Imaš prav seznanili s pravicami, ki jih imajo kot potrošniki v EU. Največ zanimanja med mladimi je bilo za pravice povezane s spletnimi nakupi, saj večina obiskovalcev stojnice ni vedela, da je njihova pravica,  da si premislijo ter da lahko skorajda vsak spletni nakup vrnejo trgovcu v roku 14-ih dni po prejemu pošiljke. Obiskovalci so bili veseli tudi informacij povezanimi s turističnimi paketi, popravilom ali menjavi izdelkov, varnosti izdelkov ter možnosti zamenjave banke.

Na stojnici kampanje Imaš prav so se obiskovalci NMN družili tudi z zvezdo slovenske Cosplay scene Kayo Solo, ki je predstavila svoje izkušnje pri uveljavljanju potrošniških pravic, še zlasti pravice do vračila spletnih nakupov, nasmejali so se lahko ilustrativnim opisom potrošniških pravic, s katerimi jih je presenečal stand-up komik Sašo Stare ter prisluhnili razlagi potrošniških pravic vplivnice Anje Susič. Obiskovalci so lahko poznavanje svojih potrošniških pravic preverili s kratkim kvizom in si priborili nakupovalno vrečko iz blaga z oznako kampanje.

V svetovalnem kotičku stojnice je obiskovalcem konvencije Na meji nevidnega pravnik Zveze potrošnikov Slovenije nudil pomoč in nasvete, kako reševati težave s področja potrošniških pravic v EU, na katere se osredotoča kampanja Imaš prav.

Potrošniki se sicer lahko na spletni strani kampanje podučijo o potrošniških pravicah, ki jim jih zagotavlja EU ter o postopkih, ki jih lahko sprožijo za uveljavljanje svojih pravic.

Nazaj
 


 
 
 
back to top