IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 14.10.2019 || Intermarche bo umaknil 140 aditivov  |  V sredo 13. Strateška konferenca TZS o trgovini   |  Carrefour okrepil poslovanje v Italiji  |  Nemška diskonterja na Otoku z novo strategijo  |  Migros z blokchain revolucijo  |  Casino in Tesco prodajata trgovine  |  Oljkarji s količinsko skromno letino  |  Potrošnik za hrano nameni približno 1400 evrov letno  |  V četrtek 26. Zlati boben   |  Poslovanje Celjskih mesnin bremeni afriška prašičja kuga  |  Kupljenovo pri Zaprešiću ima novo tovarno podjetja Naše klasje   |  Trgovinska vojna s posledicami za ves svet  |  Aldi poenotil organsko blagovno znamko - “Gut Bio”  |  Carslberg predstavil leseno embalažo piva  |  Tovarna gob Delta Danube z 4,5 milijoni evrov za izgradnjo nove hale  |  "Tiha ura" nakupovanja za avtistične kupce  |  "Refil" avtomat v Intersparu Citypark v Ljubljani  |  Srečanje kmetov na Slomu tokrat v znamenju dela in veselja  |  Medex lani ustvaril 1,35 milijona evrov čistega dobička  |   Svet za promocijo o projektu:"Naša super hrana"  |   ||
   

Madžarska: Kampanja Coca Cole za istospolne buri duhove

14.08.2019
Nekaj dni pred začetkom velikega glasbenega festivala Sziget, ki se v Budimpešti (7-14.avgust) zaključuje danes in poteka pod sloganom "Ljubezenska revolucija", so se na madžarskih ulicah pojavili plakati Coca Cole s poljubi, objemi, zaljubljenimi pogledi...

Coca-Cola je pred glasbenim dogodkom leta namreč začela z novo oglaševalsko kampanjo katere ciljna skupina je (bila) populacija istospolnih parov.
 
Na fotografijah in plakati se geji in lezbijke poljubljajo, objemajo in srkajo kokakolo pod sloganoma "Ljubezen je ljubezen" in "Brez sladkorja, brez predsodkov"... 

Naleteli so (tudi) na negativen odmev.
 
Predvsem med nekaterimi politiki vladajoče stranke Fidesz in njihov član István Boldog zato poziva k bojkotu Coca-Cole.
 
Več kot 37.000 podpisnikov spletne peticije je zahtevalo umik plakatov s podzemne železnice.
 
Tik pred začetkom festivala je Coca-cola nato oglaševalsko kampanjo spremenila in namesto poljubljajočih se istospolnih parov polepili mesta s plakati mavričaste barve, ki so zamenjale tudi črno-rdeče etikete na steklenicah osvežilne pijače. Fideszov poslanec Boldog je dejal:"Zmagali smo! Boj se nadaljuje! Coca-cola mora končati podporo LGTB na Madžarskem."...

Nazaj
 


 
 
 
back to top