IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 17.08.2019 || Spar odprl svojo šesto trgovino na Reki  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Na Agri strokovni posvet: "Slovensko kmetijstvo in gastronomija"  |  Jutri ljubljanski Vegafest št.7  |  Rusija grozi z ustavitvijo uvoza sadja iz Srbije   |  Walmartu gre še naprej odlično  |  Kitajska vrača "udarce" ZDA   |  Danes se začenja SFF pod pokroviteljstvom Atlantic Grupe  |  Septembra 13. izvedba Pivo & Burger Festa  |  Po 2. juliju 2021 brez (odvečne) plastike  |  Alibaba v četrtletju s krepko rastjo prihodkov in dobička  |  Pivara Skopje lani ustvarila 15,6 milijona EUR dobička  |  Dopolnjen pravilnik o kakovosti medice in peneče medice  |  Spar odprl prvi supermarket v Ludbregu  |  Izdelki Mercatorja "Minute" že četrto leto zapored z Agrinimi odličji   |  Deležniki z Zajcem dorekli spremembe glede odstrela volka  |  ZANIMIVOST: Dobrodelni "pasji" hotel s posebno ponudbo penine (VIDEO)  |  Prepoved uvoza svinjine iz Srbije   |  Filip Flisar v sodelovanje z blagovno znamko Argeta (VIDEO)  |  Jutri zaradi praznika zaprtih večina trgovin  |   ||
   

Madžarska: Kampanja Coca Cole za istospolne buri duhove

14.08.2019
Nekaj dni pred začetkom velikega glasbenega festivala Sziget, ki se v Budimpešti (7-14.avgust) zaključuje danes in poteka pod sloganom "Ljubezenska revolucija", so se na madžarskih ulicah pojavili plakati Coca Cole s poljubi, objemi, zaljubljenimi pogledi...

Coca-Cola je pred glasbenim dogodkom leta namreč začela z novo oglaševalsko kampanjo katere ciljna skupina je (bila) populacija istospolnih parov.
 
Na fotografijah in plakati se geji in lezbijke poljubljajo, objemajo in srkajo kokakolo pod sloganoma "Ljubezen je ljubezen" in "Brez sladkorja, brez predsodkov"... 

Naleteli so (tudi) na negativen odmev.
 
Predvsem med nekaterimi politiki vladajoče stranke Fidesz in njihov član István Boldog zato poziva k bojkotu Coca-Cole.
 
Več kot 37.000 podpisnikov spletne peticije je zahtevalo umik plakatov s podzemne železnice.
 
Tik pred začetkom festivala je Coca-cola nato oglaševalsko kampanjo spremenila in namesto poljubljajočih se istospolnih parov polepili mesta s plakati mavričaste barve, ki so zamenjale tudi črno-rdeče etikete na steklenicah osvežilne pijače. Fideszov poslanec Boldog je dejal:"Zmagali smo! Boj se nadaljuje! Coca-cola mora končati podporo LGTB na Madžarskem."...

Nazaj
 


 
 
 
back to top