IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 01.06.2020 || Največ sredstev namenjenih prikaznemu oglaševanju  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Danes že možnost rezervacij za Teden restavracij  |  Epidemije je konec, a v praksi še (zdaleč) ne, vključno z (ne)nošenjem mask  |  STO je lansirala kampanjo "ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija"  |  Od sobote odprti še bari in restavracije, konec omejitve potovanj po državi  |  Zbirajo prijave za CEO Summit v Sarajevu 18.junija   |   Prihodnji teden dvojna porcija Odprte kuhne   |  Včeraj so odprli nov supermarket Franca v Sutomoru  |  Aldi in Lidl se hitro širita po Apeninskem polotoku  |  V Ćupriji nova Gomexova trgovina  |  TBZ v vseh državah EU z vsaj 30-odstotnim tržnim deležem  |  Spar Madžarska z ekološkimi rešitvami pakiranja  |  Auchan izgublja v Rusiji  |  Tommy bo na Kuku pri Opatiji gradil nakupovalni center  |  Prireja mesa lani nekoliko upadla  |  Nižje odkupne cene za svinjino in težave z odkupom   |  V klavnicah marca 2020 pridobili okoli 13 % več mesa kot v prejšnjem mesecu  |  Maza nagrajena s priznanjem Superior Taste Award  |  1. junij je svetovni dan mleka  |   ||
   

Madžarska: Kampanja Coca Cole za istospolne buri duhove

14.08.2019
Nekaj dni pred začetkom velikega glasbenega festivala Sziget, ki se v Budimpešti (7-14.avgust) zaključuje danes in poteka pod sloganom "Ljubezenska revolucija", so se na madžarskih ulicah pojavili plakati Coca Cole s poljubi, objemi, zaljubljenimi pogledi...

Coca-Cola je pred glasbenim dogodkom leta namreč začela z novo oglaševalsko kampanjo katere ciljna skupina je (bila) populacija istospolnih parov.
 
Na fotografijah in plakati se geji in lezbijke poljubljajo, objemajo in srkajo kokakolo pod sloganoma "Ljubezen je ljubezen" in "Brez sladkorja, brez predsodkov"... 

Naleteli so (tudi) na negativen odmev.
 
Predvsem med nekaterimi politiki vladajoče stranke Fidesz in njihov član István Boldog zato poziva k bojkotu Coca-Cole.
 
Več kot 37.000 podpisnikov spletne peticije je zahtevalo umik plakatov s podzemne železnice.
 
Tik pred začetkom festivala je Coca-cola nato oglaševalsko kampanjo spremenila in namesto poljubljajočih se istospolnih parov polepili mesta s plakati mavričaste barve, ki so zamenjale tudi črno-rdeče etikete na steklenicah osvežilne pijače. Fideszov poslanec Boldog je dejal:"Zmagali smo! Boj se nadaljuje! Coca-cola mora končati podporo LGTB na Madžarskem."...

Nazaj
 


 
 
 
back to top