IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 25.02.2021 || Prihodnji teden odprtje trgovin in muzejev  |  V obalno-kraški regiji od sobote znova zaprte nekatere trgovine  |  Odprtje nove ljubljanske Ikee (VIDEO)  |  Torgservis jutri odpira trgovini v Kruševcu in Subotici ter Vršcu  |  Nekaterim ponudnikom dostave hrane na dom visoke kazni  |  Reckitt Benckiser zabeležil skoraj 12-odstotno rast prodaje  |  Heineken in Coca-Cola dosegla dogovor za distribucijo v Braziliji  |  Spirit išče nove ambasadorje slovenskega gospodarstva  |  Bayer na račun poravnav v ZDA lani z globoko izgubo  |  Atlantic Grupa lani zabeležila 700 milijonov evrov prihodkov  |  InStore št. 91 že na poti k naslovnikom  |  Ministrstvo ustanovilo strokovno skupino za gospodarjenje s konopljo  |  Novartis umika PVC iz sekundarne in terciarne ovojnine  |  V Woltu zaposlujejo šest sodelavcev   |  Nestlé odkupil zagonsko podjetje SimplyCook  |  PTZ išče samostojnega svetovalca  |  BCG:"Pandemija trajno spreminja načine dela"  |  Mannerjeva dobrodelnost z Dunaja z ljubeznijo  |  Lažne etikete na več kot polovici ekstra deviških oljčnih olj  |  Za kave in prigrizke iz avtomatov porabijo 250 milijonov evrov letno   |   ||
   

Slovenija: Kako (bolje) prodati slovenska vina?

22.11.2013
Slovenski vinarji so se minule dni na povabilo angleške agencije predstavili v Hongkongu, Šanghaju in Pekingu, danes pa se drugi dan predstavljajo še domačim obiskovalcem na tradicionalnem 16.Festivalu vin v Ljubljani.
 
Kriza je v zadnjem letu prizadela tudi slovenske vinarje.Veronski sejem je bil zadnji odmevnejši mednarodni vinski sejem, na katerem so se letos samostojno predstavili slovenski vinarji, saj se po črnih napovedih ne bodo udeležili londonskega sejma, na katerem so bili v zadnjem desetletju vedno navzoči.
 
Ob današnjem zaključku tradicionalnega dvodnevnega 16.festivala vin smo se v hotelu Union pogovarjali z nekaterimi predstavniki o težavah vonogradnikov in razlogih za nesorazmerno slabo prodajo sicer odličnega slovenskega vina, ki ga hvalijo na vseh koncih sveta, kar bo naša tema za decembrsko številko revije InStore.
 
Naše vinarstvo in vinogradništvo morata nekaj storiti z odločnimi koraki. Kaj? Naši sogovorniki so bili enotni:
"Složno in povezano moramo nastopati in si pomagati!"
 
Paradoks "nepotrebne krize" predstavlja vse več povpraševanja na Kitajskem in v ZDA ter vedno manjša proizvodnja v Evropi. Ali ni to izjemna priložnost za slovenske vinogradnike in vinarje in ali ni mogoče naša težava, da odličnega vina ne znamo prodati?
 
Patricia Stekar, izvozna direktorica v Vinakopru, je po nastopu na veronskem sejmu povedala:" Pokrivamo že del Severne Amerike, manjka nam še južni del. Zelo lepo se odpirata Azija, Kitajska, Rusija je zelo zanimiva, dobro pokrivamo tudi Japonsko, Tajvan. V Azijo gredo predvsem rdeča vina in Vinakoper ima 60 odstotkov rdečih vin. Bela so bolj zanimiva za Ameriko, Nemčijo in sploh evropske države. Malvazija, ki je specifično vino, si je pridobilo v izvozu zelo lep položaj. Tudi v Ameriki je zelo prepoznavna, po njej je precejšnje povpraševanje. Naš ruski uvoznik pa je pohvalil, da imamo enega najlepših kabernet sovinjonov, kar jih je poskusil. Ker je velik strokovnjak in kupuje vina z vsega sveta, mu moram verjeti."
 
Izvozna direktorica Vinakopra, kjer napolnijo 3,2 milijona steklenic (buteljk) vina, izvažajo pa le vrhunska vina. Povprečna izvozna cena njihovih vin je od šest do sedem evrov.Koprska vinska klet zdaj izvaža 15 odstotkov pridelanega vina, želijo pa si, da bi izvoz povečali na najmanj 30 do 40 odstotkov. Takšne in podobne načrte imajo tudi drugi, a so ponavadi želje eno, realnost pa nekaj drugega...
 
 

 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top