IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.01.2022 || Zaostrovanje oglaševanja kriptovalut  |  Podjetja v preizkus štiridnevnega delovnega tedna  |  Od danes velika sprememba ob obisku trgovin  |  Poslovni forum srbsko-slovenskega gospodarstva 2.februarja v Beogradu  |  Tudi v Tušu z digitalnimi računi (VIDEO)  |  Vlada določila besedilo predloga novele zakona o kmetijstvu  |   Ptičja gripa doslej potrjena pri 49 divjih pticah in v eni reji domače perutnine  |  Zbornica s pozivom k takojšnji dodatni pomoči turističnemu gospodarstvu  |  Zaradi ptičje gripe odstranili več kot milijon ptic  |  V veljavi začasna uporaba sporazuma o enotnem sodišču za patente  |  Več podjetij ob Janševih izjavah glede Tajvana že občutilo posledice  |  Raziskava EU:"Več kot polovica preverjenih spletišč krši evropsko pravo"  |  Parlament podprl obvezno cepljenje proti covidu-19  |  Podgoršek:"Veliki popusti na goveje meso podcenjevanje sheme Izbrana kakovost"  |  Podjetjem 30 milijonov evrov za digitalno transformacijo  |   Razpoloženje potrošnikov januarja na mesečni ravni nespremenjeno  |  Aldi Nord usklajuje blagovne znamke na več nacionalnih trgih  |  Razstava ob stoletnici Gorenjke v Mestnem muzeju Radovljica  |  Prenovljen market Fama v Kanalu ob Soči  |  Istrski ovčji sir z zaščiteno označbo porekla  |   ||
   

Hrvaška: Kadrovske spremembe v vodstvu Podravke

14.01.2022
Hrvaška skupina Podravka, lastnica družbe Žito, je v letošnjem prvem polletju ustvarila 140 milijonov kun (19 milijonov evrov) dobička, kar je 16,1 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Ob rekordnem dobičku so prihodki porasli za 5,1 odstotka na 2,1 milijarde kun (289 milijonov evrov).
 
 

Na novo delovno mesto v Podravki je prišel iz Atlantic Grupe, kjer je delal šest let, pred tem pa je deloval v skupini Adris (2012-2015) in tudi v Podravki (1999-2012) na mestu direktorja izpostave na Poljskem, bil pa je tudi direktor za Srednjo in Vzhodno Evropo.

Danijel Kocijan s skoraj 20-letnim delom na področju prodaje in marketinga na Hrvaškem, v Srbiji, Črni gori in na Poljskem je prevzel novo dolžnost koordinacije in upravljanja trgov jugovzhodne Evrope. 

Kocijan ima bogate izkušnje z upravljanjem mednarodnih trgov na različnih stopnjah razvoja in je že doslej pomembno prispeval k razvoju in umeščanju Podravkinega produktnega portfelja.

Za direktorico Sektorja korporativnega marketinga in komunikacij so pooblastili Sanjo Garaj Miloš, ki je bila pred tem direktorica marketinga Programa kulinarike. S svojimi bogatimi izkušnjami na področju trženja in upravljanja blagovnih znamk ter dolgoletnim delom v živilski industriji bo pomembno prispevala k doseganju rezultatov in strategije podjetja.

Dosedanji direktor sektorja korporativnega marketinga in komunikacij, Tomislav Maričević je zapustil Podravko in bo poklicno pot nadaljeval drugje.

Nazaj
 


 
 
 
back to top