IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 21.09.2020 || V Pivki perutninarstvu 32 novih okužb s koronavirusom  |  Trump odobril partnerstvo Oracla in Tiktoka  |  Kolumbija odlično izkoristila obdobje pandemije  |  Začel se je teden sladke Istre  |  Šest prehrambenih proizvodov kmalu na kitajskem trgu  |  Asda uvedla vrečke za ponovno uporabo  |  Amazon Fresh dostavo razširil na širše območje Londona  |  Poslanci ta teden o usodi nedeljskega dela trgovin  |  V novem oglasu za Frutabelo tudi Pogačar in Roglič (VIDEO)  |  Lidl predstavil napitek Hard Seltzer  |  Fortenova Projektgradnjo plus prodala Osijek Koteksu  |  Ribji namaz Argeta rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić,Smrekar&Kunsterle)  |  Še naprej upada število novih okužb s koronavirusom  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |  Amazon Prime odslej na voljo tudi v Turčiji  |  Křetínský si lasti več kot 3 % v Sainsbury's  |   ||
   

ZDA: KFC po 64 letih (zaradi korone) z loga umaknil "za prste obliznit"

15.09.2020
"It's Finger Lickin' Good" ali "Za prste obliznit` dobro” je kot kultni slogan KFC spremljal več kot 64 let. Časi se spreminjajo in pri KFC so spoznali, da ob trenutnem dogajanju in ukrepih ljudi ni najprimerneje spodbujati k oblizovanju prstov po odličnem obroku hrustljavega piščanca. To je privedlo do odločitve, da slogan "It`s Finger Lickin` Good” začasno umaknejo iz komunikacijskih besedil. 

Pravzaprav je presenetljivo, da je KFC kot blagovna znamka, ki deluje v času nenehnih sprememb, svoj prvotni slogan obdržala več kot pol stoletja.
 
Trenutno pa se mora njihov kultni slogan kljub svoji resničnosti prilagoditi situaciji. Letošnje leto je – kot še nobeno do zdaj – zelo zahtevno in prinaša nove izzive. Z namenom zaščite gostov se je KFC odločil, da začasno umakne slogan, ki ga že leta uporablja v oglasih. "Če smo iskreni, smo v edinstveni situaciji – naš slavni slogan namreč ne ustreza trenutnemu stanju v svetu. Umik slogana pa zagotovo ne bo vplival na kakovost hrane, ki jo obožujejo ljudje po vsem svetu,” obljublja Catherine Tan-Gillespie, direktorica KFC-jevega globalnega marketinga.

V restavracijah KFC bodo gostje še vedno dobili hrano, ki bo "za prste obliznit` dobra”. Pri KFC bodo skrbeli za najvišjo kakovost postrežbe in hrane, hkrati pa upoštevajo standarde, ki za goste in zaposlene omogočajo najvišjo stopnjo varnosti.
 
Piščanca namreč vedno cvrejo na 170 °C, po cvrtju se hrane dotaknejo le gosti, zaposleni pa si vestno umivajo in razkužujejo roke. Pravzaprav so bili omenjeni standardi v zadnjem četrtletju še dopolnjeni in bolj nadzorovani. Zaposleni v restavracijah preventivno razkužujejo vrečke, priporočena sta brezstično (kartično) poslovanje in redno razkuževanje POS-terminalov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top