IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.08.2019 || Agra št.57 jutri odpira vrata  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |  Prvi Gomex v Barandi  |  Dukat odpira diskontne trgovine  |   ||
   

Nizozemska: Jumbo prevzel verigo Agrimarkt

17.07.2019
Nizozemski trgovec Jumbo je v procesu prevzema verige Agrimarkt, ki na jugozahodnem delu države posluje prek šestih prodajnih objektov. Finančne podrobnosti pripojitve niso znane. Trgovine se nahajajo v krajih Goes, Middelharnis, Roosendaal, Vlissingen, Oud-Beijerland in Terneuzen.
 
 
 
Jumbo s tem pod svoje okrilje sprejema tudi 360 delavcev, ki so bili zaposleni v šestih trgovinah oziroma na sedežu omenjene verige, ki si jo je doslej lastila kmetijska zadruga CZAV. Tako kot pri vseh podobnih poslih, mora tudi tu dati zeleno luč lokalni urad za varstvo konkurence.
 
Izvršni direktor Frits van Eerd je dejal, da se pripojitev sklada z načrtovanjem rasti trgovca, ki se letos konec leta prvič širi tudi izven meja matične države. V prvi polovici leta je Jumbo prodajo povečal za 16,5 %, tržni delež na Nizozemskem pa mu je narasel na rekordnih 21,6 %.
 
Promet na ravni skupine je v tem obdobju znašal 4,63 milijarde evrov, pri čemer gre večji del zaslug trgovinam, 5 odstotkov so prispevale restavracije La Place. Organska rast podjetja znaša 7 odstotkov, kar je krepko nad povprečjem živilskih trgovcev v državi.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top