IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.10.2019 || 21. konferenca SEMPL v Portotožu 28. in 29. novembra  |  Včeraj prva nedelja z zaprtimi trgovinami  |  Podeželje se je predstavilo v Kopru  |  Patrick Rudat novi član uprave Kauflanda Hrvaške  |  Patrick Rudat novi član uprave Kauflanda  |  Nestle v devetih mesecih povečal prihodke za 2,9 odstotka  |  Subvencije za hribovske kmetije v dveh delih  |  X5 Retail v tretjem četrtletju izdatno povečal prodajo  |  Jutri v Srednji vasi delavnica o kakovosti mlečnih izdelkov  |  Dunnes Stores povečuje prednost pred Tescom in SuperValu-jem  |  Prva srbska "Banka rakije"  |  Luka Koper izgublja s Trstom in Reko  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Čebelarjem po slabi letini poziv k oddaji vloge za finančno pomoč  |  Poteka najslajši ljubljanski festival čokolade  |  26. Zlati boben: Agencija leta je Publicis Italija, agencijska mreža McCann  |  Za izdelavo Nutella piškotov 150 zaposlenih  |  Plodine v Reki z novim supermarketom  |  Na koprskih Dnevih kmetijstva bodo izpostavljene oljke  |  Vedno več GLS poslovalnic  |   ||
   

Nizozemska: Jumbo prevzel verigo Agrimarkt

17.07.2019
Nizozemski trgovec Jumbo je v procesu prevzema verige Agrimarkt, ki na jugozahodnem delu države posluje prek šestih prodajnih objektov. Finančne podrobnosti pripojitve niso znane. Trgovine se nahajajo v krajih Goes, Middelharnis, Roosendaal, Vlissingen, Oud-Beijerland in Terneuzen.
 
 
 
Jumbo s tem pod svoje okrilje sprejema tudi 360 delavcev, ki so bili zaposleni v šestih trgovinah oziroma na sedežu omenjene verige, ki si jo je doslej lastila kmetijska zadruga CZAV. Tako kot pri vseh podobnih poslih, mora tudi tu dati zeleno luč lokalni urad za varstvo konkurence.
 
Izvršni direktor Frits van Eerd je dejal, da se pripojitev sklada z načrtovanjem rasti trgovca, ki se letos konec leta prvič širi tudi izven meja matične države. V prvi polovici leta je Jumbo prodajo povečal za 16,5 %, tržni delež na Nizozemskem pa mu je narasel na rekordnih 21,6 %.
 
Promet na ravni skupine je v tem obdobju znašal 4,63 milijarde evrov, pri čemer gre večji del zaslug trgovinam, 5 odstotkov so prispevale restavracije La Place. Organska rast podjetja znaša 7 odstotkov, kar je krepko nad povprečjem živilskih trgovcev v državi.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top