IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.10.2019 || Razpoloženje potrošnikov se je oktobra poslabšalo   |  Kitajska bi ZDA kaznovala z novimi carinami v višini 2,4 milijarde dolarjev  |  Minila je rekordna sezona Odprte kuhne  |  P&G z rezultati presenetil še najbolj pesimistične analitike  |  Sodišče bo pregledalo rusko ponudbo za trgovca DIA  |  Henkel dobitnik certifikata ''Poslovodac Partner''  |  Lani (prvič) več kot milijarda kartičnih transakcij  |  Pivovarna Loo-Blah-Nah odpira točilnico  |  Prenovljeni hipermarket Spar Šentjur ponovno odpira svoja vrata  |  Na trgu dostave hrane boj za več milijard težko podjetje Just Eat  |  V čistilnih akcijah našli predvsem odpadke "A" blagovnih znamk   |  Nov Voli market na vhodu v Podgorico  |  Sladoled Lino Lada na Švedskem proglasili za najboljšega na svetu  |  Walgreens (edini) nadaljuje vnaprej izgubljeni boj s tožbami za epidemijo odvisnosti od opioidov  |  Waitrose napreduje v širitvi PL  |  "Znanje pod kapo" za mlade v gostinstvu  |   Opazno se je pocenil bencin, dizel malo cenejši   |  Dnevnik: "Skope informacije o kmetijskih inšpekcijskih nadzorih"  |  Hoferjeva potujoča posvetovalnica osvešča o raku dojk in prostate  |  Tesco lansiral novo rastlinsko znamko - “Tesco Plant Chef”  |   ||
   

Nemčija: Jubilejna (ob 100 rojstnem dnevu) Anuga zaprla vrata (VIDEO)

09.10.2019
Danes ob 18.uri, ob jubilejni stoti obletnici, so zaprli vrata največjega prehrambenega sejma na svetu Anuga, ki je potekal od 5.oktobra.
 
Letos se ga je udeležilo 15 slovenskih podjetij in agencija Spirit, ki je organizirala vse stvari v zvezi s slovenskimi predstavitvami in skupnimi stojnicami. Kar nekaj udeleženih podjetij se je sejma pod okriljem agencije udeležilo že večkrat.
 
Ti med prednostmi skupinskega nastopa poudarjajo predvsem nižje stroške samega nastopa, boljšo izpostavljenost razstavnega prostora in s tem večjo opaznost med obiskovalci ter sinergijo med slovenskimi razstavljavci.
 
Sicer pa so od letošnjega leta stroški udeležbe podjetij na nacionalnih skupinskih sejemskih nastopov še nižji, saj je bil med e-vavčerji Slovenskega podjetniškega sklada objavljen tudi vavčer za skupinske sejemske predstavitve v organizaciji Spirit Slovenija, ki je sofinanciral 60% oziroma od 500  do 3.000 EUR stroškov oblikovanja in postavitve stojnic ter prevoza razstavnih eksponatov.
 
Iz regije se je na sejmu sicer predstavilo največ podjetij iz Srbije (37), iz Hrvaške (19), iz Severne Makedonije (14) in iz BiH (11).
 
Dnevna vstopnica na blagajnah za obiskovalce je stala 70 evrov (prek spleta za en dan 40 evrov,  za vse dni pa 80 evrov, na bagajni 100).
 
Cena kataloga, kjer je vse predstavljeno v podrobnostih stane 33 evrov. 

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top