IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 29.02.2020 || NA KRATKO: Novo pri svetovnih trgovcih...  |  Voli z naložbami v kmetijsko proizvodnjo za 2,38 milijona evrov (VIDEO)  |  Mimovrste jutri s prvo "fizično" trgovino  |   Mlekarna Celeia lani odpustila več kot 20 delavcev   |  Slovenkam oblikovalske nagrade v New Yorku   |  Muhtar Kent iz Coca-Cole 4.marca na IEDC-Poslovni šoli Bled  |  Začela se je (petnajsta) akcija 40 dni brez alkohola   |  Don Don lani ustvaril 35 milijonov evrov prihodkov  |  Coty imenoval novega izvršnega direktorja  |  Nemški mediji: "Aldi Süd in Aldi Nord se združujeta!"  |  V hipermarketu Mercator Novi Beograd opravili prvo instant plačilo   |  Nutrisslim predstavil linijo kašic za otroke  |  Velika vlaganja v Mimovrste, največjo spletno trgovino   |  Dvořáková: "Slovenija je moja šibka točka''  |  Vrata (tudi) uradno odprla prva fizična trgovina Mimovrste (FOTOREPORTAŽA)  |  Nestle proslavil 15 let poslovanja v Srbiji  |  InStore št. 82 pri prejemnikih  |  Ljudje vsako leto zavržemo 1,3 milijarde ton hrane  |  ZANIMIVOST: Pomanjkanje spanca povezano s potrebo po sladkem  |  Badel 1862 lani ustvaril 5 milijonov evrov dobička  |   ||
   

Nemčija: Jubilejna (ob 100 rojstnem dnevu) Anuga zaprla vrata (VIDEO)

09.10.2019
Danes ob 18.uri, ob jubilejni stoti obletnici, so zaprli vrata največjega prehrambenega sejma na svetu Anuga, ki je potekal od 5.oktobra.
 
Letos se ga je udeležilo 15 slovenskih podjetij in agencija Spirit, ki je organizirala vse stvari v zvezi s slovenskimi predstavitvami in skupnimi stojnicami. Kar nekaj udeleženih podjetij se je sejma pod okriljem agencije udeležilo že večkrat.
 
Ti med prednostmi skupinskega nastopa poudarjajo predvsem nižje stroške samega nastopa, boljšo izpostavljenost razstavnega prostora in s tem večjo opaznost med obiskovalci ter sinergijo med slovenskimi razstavljavci.
 
Sicer pa so od letošnjega leta stroški udeležbe podjetij na nacionalnih skupinskih sejemskih nastopov še nižji, saj je bil med e-vavčerji Slovenskega podjetniškega sklada objavljen tudi vavčer za skupinske sejemske predstavitve v organizaciji Spirit Slovenija, ki je sofinanciral 60% oziroma od 500  do 3.000 EUR stroškov oblikovanja in postavitve stojnic ter prevoza razstavnih eksponatov.
 
Iz regije se je na sejmu sicer predstavilo največ podjetij iz Srbije (37), iz Hrvaške (19), iz Severne Makedonije (14) in iz BiH (11).
 
Dnevna vstopnica na blagajnah za obiskovalce je stala 70 evrov (prek spleta za en dan 40 evrov,  za vse dni pa 80 evrov, na bagajni 100).
 
Cena kataloga, kjer je vse predstavljeno v podrobnostih stane 33 evrov. 

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top