IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.11.2019 || GEFCO dobavitelj embalaže za Airbus  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  30.novembra ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Hrana ni za tjavendan je projekt Lidla in Ekošole   |  Kupci imajo najraje trgovinsko verigo KAM  |  Nov direktor Žita maloprodaje Dejan Mirković  |  Italijani vse pogosteje nakupujejo pri diskonterjih  |  Med desetimi največjimi onesnaževalci s plastiko so...  |  Bencin spet dražji skupaj z dizlom  |  V EU vendarle dogovor o proračunu za 2020  |  Povečuje se količina komunalnih odpadkov, a se tudi več ločuje  |  Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |  Klub slovenskih podjetnikov s pobudo za več podjetnosti v družbi  |  Coty za pol milijarde evrov odkupuje kozmetično linijo Kylie Jenner  |  Aldi začel z dostavo alkohola na dom  |  Izvoznik leta 2019 je podjetje Seltron  |  Jumbo v Belgiji (za zdaj) krepko presegel pričakovanja  |  V Trebinju odprli trgovino s kozmetiko in zdravili  |  Več kot 80 % ljudi ima pozitivno izkušnjo z e-nakupovanjem  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |   ||
   

Nemčija: Jubilejna (ob 100 rojstnem dnevu) Anuga zaprla vrata (VIDEO)

09.10.2019
Danes ob 18.uri, ob jubilejni stoti obletnici, so zaprli vrata največjega prehrambenega sejma na svetu Anuga, ki je potekal od 5.oktobra.
 
Letos se ga je udeležilo 15 slovenskih podjetij in agencija Spirit, ki je organizirala vse stvari v zvezi s slovenskimi predstavitvami in skupnimi stojnicami. Kar nekaj udeleženih podjetij se je sejma pod okriljem agencije udeležilo že večkrat.
 
Ti med prednostmi skupinskega nastopa poudarjajo predvsem nižje stroške samega nastopa, boljšo izpostavljenost razstavnega prostora in s tem večjo opaznost med obiskovalci ter sinergijo med slovenskimi razstavljavci.
 
Sicer pa so od letošnjega leta stroški udeležbe podjetij na nacionalnih skupinskih sejemskih nastopov še nižji, saj je bil med e-vavčerji Slovenskega podjetniškega sklada objavljen tudi vavčer za skupinske sejemske predstavitve v organizaciji Spirit Slovenija, ki je sofinanciral 60% oziroma od 500  do 3.000 EUR stroškov oblikovanja in postavitve stojnic ter prevoza razstavnih eksponatov.
 
Iz regije se je na sejmu sicer predstavilo največ podjetij iz Srbije (37), iz Hrvaške (19), iz Severne Makedonije (14) in iz BiH (11).
 
Dnevna vstopnica na blagajnah za obiskovalce je stala 70 evrov (prek spleta za en dan 40 evrov,  za vse dni pa 80 evrov, na bagajni 100).
 
Cena kataloga, kjer je vse predstavljeno v podrobnostih stane 33 evrov. 

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top