IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Sodišče Musku in Twitterju omogočilo dogovor o prevzemu  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Tesla začel proizvodnjo tovornjakov (najprej za Pepsi)  |  Nova Franca trgovina v Podgorici  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |  Univerexport v Popovici odprl novo trgovino  |   ||
   

Hrvaška: Jägermeister še naprej v prepričljivem vodstvu

21.10.2013
Podjetje G3 Spirits, zastopnik Jägermeistra (tudi) za Hrvaško, je danes predstavila prodajne rezultate te blagovne znamke za prve tri kvartale leta, ki kažejo,da je brand potrdil svojo lidersko pozicijo na tržišču, kar počne že več kot desetletje.
 
Kot najbolj prodajana blagovna znamka, Jägermeister na Hrvaškem že vse od leta 2008, beleži 1.000.000 prodanih 0,7l steklenic letno, kar je dvakrat več od drugouvrščene alkoholne pijače na hrvaškem tržišču.

Najbolj znan rastlinski liker na svetu je v prvih treh kvartalih leta na Hrvaškem dosegel prodajo v višini 629,545 0,7l steklenic, po trenutnih indicih pa se tudi letos približuje številki 1.000.000 0,7l steklenic.
 
Trenutno Jägermeister zaseda okrog  četrtino skupnega tržišča tujih alkoholnih pijač na Hrvaškem, kar predstavlja nadaljevanje rasti deleža prodaje v tem segmentu.

Dominacijo so pokazali tudi z objavo raziskovanja agencije Mediane  in sicer na vzorcu 600 ljudi med 18 in 55 leti. Med temi je Jägermeister zbor št. 1 i za več kot 30 odstotkov vprašancev, ko gre za njihovo najbolj popularno pijačo. 
 
Skrivnost njegovega uspeha leži v veliki prepoznavnosti in marketinških aktivnostih – okoli 1.000 na leto.


Nazaj
 
 
 
 
back to top