IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 27.09.2020 || Počivalšek prepričan v svetlo prihodnost slovenskega turizma  |  Preurejeni Super Konzum v Ivanić Gradu odprl vrata  |  Oblasti v Parizu in Marseillu jezne zaradi novih omejitev  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |   WEBSI Spletni prvaki: "Digitalna agencija leta (ponovno) Agencija 101   |  Spar Slovenija ponosen na "Mlečne pravljice" in nagrado SOF-a za "Znamko leta"  |  Podjetje Plevnik d.o.o. s tehnološkimi novostmi za sirarstvo in mlekarstvo  |  DZ o nedeljskem zaprtju trgovin z glasovanjem v torek  |  Rožič: "Če ne uspemo, bomo sprožili referendum"   |  Nov Univerexport na Bulevarju partijarha Pavla v Novem Sadu  |  Žabka na domačem trgu odprla prodajni objekt št. 6500   |  Prekinitev širjenja v Avstralijo je Kaufland drago stala  |  Lidl v Zaječarju in Zrenjaninu odpira trgovini 1. oktobra  |  Poročilo JTI opozarja, da se na črnem trgu "pripravlja k nevihti"  |  Ob 25-letnici STO podčrtali pomen sodelovanja in predane ekipe  |  Podravka obdarila najmlajše meščane Koprivnice  |  Iz Walmarta najavljajo povišanje plač zaposlenim  |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Corriere della Sera za najboljšega tujega vinarja izbrala Simčiča  |  Mars "pokopal" strica Bena - riž se odslej imenuje Ben's Original  |   ||
   

Hrvaška: "Jana summer alarm by Saatchi Croatia"

13.08.2020
Nova poletna reklamna kampanja Jana vode je združila "outdoor" oglaševanje s tehnologijo na zanimiv način.

Zdaj, ko je poleti najbolj vroče in je voda najbolj potrebna za normalno funkcioniranje organizma, Jana s takoimenovanim poletnim alarmom - oglasom "Summer alarm" mimoidoče na "display platformi" obvešča naj pazijo na hidracijo in da naj pijejo vodo v zadostni količini.
 
Vsakič, ko gre dnevna temperatura prek 30 stopinj celzija, se na digitalnih OOH platformah v vseh večjih hrvaških  mestih in na "displayju" spletne strani, avtomatsko aktivira Janin poletni alarm.

Tako sta Jana in agencija Saatchi Croatia kombinirala komunikacijsko rešitev bazirano na tehnologiji.


Nazaj
 


 
 
 
back to top