IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 22.10.2018 || Še trije dnevi do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  P&G ob rasti dobička in nespremenjenih prihodkih znižal napoved  |  V Konzumu razmišljajo o vstopu na makedonski trg  |  Ljubljanske mlekarne povečujejo izvoz  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Končal se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |   ||
   

Hrvaška: Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017

24.11.2017
Prva voda s kolagenom na hrvaškem trgu je v močni konkurenci izdelkov za nego in lepoto proglašena kot najbolj inovativna "beauty-ideja".
 
 
Vse odkar se je izdelek februarja letos prvič pojavil na policah, je bilo jasno, da bo Jana kolagen beauty zasedel sam vrh najbolj iskanih izdelkov na Hrvaškem, prvo priznanje pa je že priromalo na naslov podjetja Jamnica.
 
Strokovna žirija prireditve CosmoBeautyAwards, ki že sedmo leto zapored podeljuje najbolj prestižno hrvaško beauty-nagrado, je Jano kolagen beauty razglasil za zmagovalni izdelek v kategoriji inovacije leta.
 
Voda, ki je z okusom maline in vrtnice kmalu navdušila marsikaterega kupca, je tako dobila tudi priznanje stroke. "Po treh mesecih testiranj in več kot 60 nominiranimi beauty izdelki, nam je v izjemno čast, da je žirija znala prepoznati vse prednosti Jane s kolagenom in jo razglasila za inovativen izdelek leta. Konkurenca na trgu je iz dneva v dan bolj ostra, zato smo na izdelek res ponosni," je povedala brand managerka blagovne znamke Jana, Mara Bekavac.


 


Nazaj
 


 
 
 
back to top