IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  GIZ:"Zdravje je naša odgovornost"  |  Kea vabi v trgovino Cerkvenjak  |  Tri četrtine Britancev pričakuje zvišanje cen  |  GZS bo dobila novo skupščino in ostale voljene organe  |  Diskonterji še naprej pridobivajo   |  Rio Mare zmanjšal porabo vode za 7 odstotkov  |  Veriga Dino prodajo lani povečala za kar 30 odstotkov  |  Trgovci zmanjšujejo plastično embalažo  |  Dm je ob materinskem dnevu obdaroval mamice  |  SES Center Šiška s "posebno" (zmajevo) fasado  |  Janković:" Prepričan sem, da se bo letos začelo graditi trgovsko središče Stožic!"  |  Bimal kupil somborskega proizvajalca olja Sunce  |  Co-op začel dostavljati s kolesi na električni pogon  |  Konzum v nedeljo 31. marca ne bo odprt zaradi prenosa "lastništva"  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |   ||
   

Hrvaška: Jamničin 190. rojstni dan z novo agencijo in novo akcijo (VIDEO)

19.03.2018
Z letom 2018 so se dogovorili za sodelovanje z zagrebško oglaševalsko agencijo ZOO, poleg tega pa so predstavili akcijo "V vsakem trenutku".

V sodelovanju z marketinškim oddelkom je agencija ZOO dobila nalogo razviti novo komunikacijsko strategijo, poroča MM.
 
Kot so povedali v agenciji, je bilo komunkacijsko območje do zdaj vezano na hrano in funkcionalnost, zdaj pa so to želeli razširiti še na druge "situacije", kjer se pije Jamnica. To pomeni tudi več ciljnih skupin, ki do zdaj niso bile vključene v oglase te blagovne znamke.

"Nova komunikacija Jamnice zajema tradicionalne trenutke, kot je uživanje v hrani in vinu. Da bi bilo vse skupaj še bolj verodostojno, se je Jamnica vrnila h glasbi na sodoben način," so kreativno rešitev in glasbeno komponento pojasnili v agenciji.
 
Dodajajo, da je nova komunikacija Jamnice bolj sproščena, zabavna, spontana in pristna.

Za Jamnico je sicer vrsto let uspešno sodelovanje s prav tako zagrebško agencijo Imago Ogilvy. Z akcijo "Krilo ljubezni"  jim je uspelo dobiti tudi prvega kanskega leva za Hrvaško.



Nazaj
 


 
 
 
back to top