IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.09.2018 || Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Dm in Edeka krepita program kozmetike  |  Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk  |  NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih  |  ČZS išče lokacijo za interaktivni paviljon Čebelji svet  |  Amazon začel s poslovanjem v Turčiji   |  Beograd od leta 2020 dalje brez plastičnih vrečk?  |  Alibaba do konca leta prihaja v Srbijo  |  Skoraj vsaka druga transakcija je že brezstična  |  Predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler je Zdenka Milanović  |  Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |  NIJZ želi preprečiti uporabo e-cigaret med mladostniki  |  Amazon začel dostavljati za Monoprix  |  Lastniki Unileverja proti selitvi sedeža družbe  |  Lidl pospešeno gradi omrežje v Romuniji  |  ZANIMIVOST: Ste že poskusili burek burger?  |  Prodaja Nevene Leskovac (znova) novembra  |  Solinarji niso zadovoljni z letošnjo sezono  |  Skupščina Gorenja potrdila iztisnitev malih delničarjev  |   ||
   

Hrvaška: Jamničin 190. rojstni dan z novo agencijo in novo akcijo (VIDEO)

19.03.2018
Z letom 2018 so se dogovorili za sodelovanje z zagrebško oglaševalsko agencijo ZOO, poleg tega pa so predstavili akcijo "V vsakem trenutku".

V sodelovanju z marketinškim oddelkom je agencija ZOO dobila nalogo razviti novo komunikacijsko strategijo, poroča MM.
 
Kot so povedali v agenciji, je bilo komunkacijsko območje do zdaj vezano na hrano in funkcionalnost, zdaj pa so to želeli razširiti še na druge "situacije", kjer se pije Jamnica. To pomeni tudi več ciljnih skupin, ki do zdaj niso bile vključene v oglase te blagovne znamke.

"Nova komunikacija Jamnice zajema tradicionalne trenutke, kot je uživanje v hrani in vinu. Da bi bilo vse skupaj še bolj verodostojno, se je Jamnica vrnila h glasbi na sodoben način," so kreativno rešitev in glasbeno komponento pojasnili v agenciji.
 
Dodajajo, da je nova komunikacija Jamnice bolj sproščena, zabavna, spontana in pristna.

Za Jamnico je sicer vrsto let uspešno sodelovanje s prav tako zagrebško agencijo Imago Ogilvy. Z akcijo "Krilo ljubezni"  jim je uspelo dobiti tudi prvega kanskega leva za Hrvaško.



Nazaj
 


 
 
 
back to top