IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.04.2018 || Iz Ljubljanice so letos (s Sparom) potegnili tono in pol odpadkov  |  Todorić:” Naredil sem napako z vražjim Mercatorjem!”  |  7. Festival čokolade (v znamenju št.7) v Radovljici  |  Po Ljubljani z dogodivščinami Odprte kuhne na vrsti Koper, sledi Nova Gorica...  |  Spar odprl 101. trgovino v Idriji  |  Jutri ekološko-čistilna akcija za čisto Ljubljanico s Sparom  |  FerFud BBQ TOUR – žar turneja danes v Mariboru   |  Zaključen marketinški tsunami FMCG v Zagrebu  |  Pivovarni Heineken in Bavaria uspešni izven Evrope  |   Trgovci za InStore potrdili, da bodo zaračunavali vrečke  |  Amazon presegel 100 milijonov naročnikov na storitev Prime  |  Od jutri v prenovljeno prodajalno dm v Škofji Loki  |   P&G prevzel del ponudbe Merck-a za 3,4 milijarde evrov  |  Šibek dolar slabi Unilever  |  Danone z največjo rastjo prodaje v zadnjih petih letih  |  Natur Premium Perutnine Ptuj vstopa na makedonski trg   |  Dan zemlje - "prenehajmo svet onesnaževati s plastiko!"  |  Mercator:"Dobrodošli v Great!"  |  Priznanje Logist leta v Frigologo   |  Hud mraz marca skrčil prodajo na drobno   |   ||
   

Hrvaška: Jamničin 190. rojstni dan z novo agencijo in novo akcijo (VIDEO)

19.03.2018
Z letom 2018 so se dogovorili za sodelovanje z zagrebško oglaševalsko agencijo ZOO, poleg tega pa so predstavili akcijo "V vsakem trenutku".

V sodelovanju z marketinškim oddelkom je agencija ZOO dobila nalogo razviti novo komunikacijsko strategijo, poroča MM.
 
Kot so povedali v agenciji, je bilo komunkacijsko območje do zdaj vezano na hrano in funkcionalnost, zdaj pa so to želeli razširiti še na druge "situacije", kjer se pije Jamnica. To pomeni tudi več ciljnih skupin, ki do zdaj niso bile vključene v oglase te blagovne znamke.

"Nova komunikacija Jamnice zajema tradicionalne trenutke, kot je uživanje v hrani in vinu. Da bi bilo vse skupaj še bolj verodostojno, se je Jamnica vrnila h glasbi na sodoben način," so kreativno rešitev in glasbeno komponento pojasnili v agenciji.
 
Dodajajo, da je nova komunikacija Jamnice bolj sproščena, zabavna, spontana in pristna.

Za Jamnico je sicer vrsto let uspešno sodelovanje s prav tako zagrebško agencijo Imago Ogilvy. Z akcijo "Krilo ljubezni"  jim je uspelo dobiti tudi prvega kanskega leva za Hrvaško.



Nazaj
 


 
 
 
back to top