IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 10.12.2018 || NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Podjetnik leta Peter Pišek direktor podjetja Pišek & HSF Logistics   |  Edeka: "Lastne blagovne znamke pred A znamkami!“  |  Domače vpliva na izbiro pri spletnem nakupovanju  |  Pohorska kavarna kot prvi gostinski lokal znotraj (največje) Lidlove trgovine  |  Plodine se zanimajo za prevzem Konzuma  |  Predsednik upravnega odbora Coca-Cole postaja James Quincey  |  Zlatna džezva odslej tudi v trgovinah E.Leclerc  |  Euromonitor: "Domači izdelki pridobivajo na račun tujih"  |  Despar predstavil nove izdelke iz kategorije Free From  |  Diskonter Netto ponudili možnost plačila s PayPal-om  |  Sabina Gostinčar: "Mercator prek spleta ponuja že več kot 20.000 vrst izdelkov"  |  Odprt prenovljen Tommy v Solinu  |  Barcaffé na mednarodnem tekmovanju osvojil dve zlati medalji  |  Lidl v mariborskem Melju odprl trgovino št. 54  |  Lidl danes odpira trgovino št. 54 v Melju, št. 55 pa 13.decembra v Ilirski Bistrici  |  Med prispelimi ponudbami za Vinag tudi ena iz tujine  |  ZANIMIVOST: Danes Coca-Cola tovornjak z božičkom v BTC (VIDEO)  |  Rubinov Vinjak praznoval 60. rojstni dan  |  FDS ime spremenil v Badeco Adria  |   ||
   

Hrvaška: Jamničin 190. rojstni dan z novo agencijo in novo akcijo (VIDEO)

19.03.2018
Z letom 2018 so se dogovorili za sodelovanje z zagrebško oglaševalsko agencijo ZOO, poleg tega pa so predstavili akcijo "V vsakem trenutku".

V sodelovanju z marketinškim oddelkom je agencija ZOO dobila nalogo razviti novo komunikacijsko strategijo, poroča MM.
 
Kot so povedali v agenciji, je bilo komunkacijsko območje do zdaj vezano na hrano in funkcionalnost, zdaj pa so to želeli razširiti še na druge "situacije", kjer se pije Jamnica. To pomeni tudi več ciljnih skupin, ki do zdaj niso bile vključene v oglase te blagovne znamke.

"Nova komunikacija Jamnice zajema tradicionalne trenutke, kot je uživanje v hrani in vinu. Da bi bilo vse skupaj še bolj verodostojno, se je Jamnica vrnila h glasbi na sodoben način," so kreativno rešitev in glasbeno komponento pojasnili v agenciji.
 
Dodajajo, da je nova komunikacija Jamnice bolj sproščena, zabavna, spontana in pristna.

Za Jamnico je sicer vrsto let uspešno sodelovanje s prav tako zagrebško agencijo Imago Ogilvy. Z akcijo "Krilo ljubezni"  jim je uspelo dobiti tudi prvega kanskega leva za Hrvaško.



Nazaj
 


 
 
 
back to top