IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.06.2022 || ZPS:"Nekateri ekološki izdelki za zaščito pred soncem razočarali"  |  Sušne razmere se zaostrujejo  |  V pripravi interventni ukrepi za pomoč rejcem krav molznic  |   Ministrstvo v ocenjevanje škode v gospodarstvu po junijskem neurju  |  V rastlinjakih Ocean Orchids vzgojili prve sadike vanilije   |  Brezpogojni boj proti inflaciji  |   OZS podelila podelila mojstrske diplome trem generacijam  |  Državna sekretarka na kmetijskem ministrstvu je Tatjana Buzeti  |  Na Petrolovih servisih ob avtocesti cena dizla znižana  |  Nova trgovina PerSuja v Beogradu  |  Nov supermarket Maxi v Subotici je odprl svoja vrata  |  Poziv kmetov in zadrug k učinkovitemu ukrepanju za "žitno verigo"  |  Merkur s projektom o samooskrbi "prepričal" kar 72 osnovnih šol  |  TZS:"Trgovinska panoga ni vojni dobičkar"  |  Coop napoveduje lansiranje govedine z zmanjšano vsebnostjo metana  |  Luka Reka zasuta s poizvedbami za pretovarjanje žita iz Ukrajine   |   Rusija v rubljih poplačala obresti na dolg v dolarjih  |   Vlada od petka od trgovcev pričakuje prilagoditev marže  |  Delamaris vidi priložnosti za povečanje prodaje na ameriškem trgu  |  OZS:"Vlada mora sprejetiukrepe za ublažitev visokih cen goriv!"  |   ||
   

Italija: Izvoz božičnih izdelkov dosegel 2,2 milijarde evrov

27.12.2018
Izvoz italijanskih izdelkov, povezanih z božično-novoletnimi prazniki, denimo penečega vina in panettonov, je zgolj v prvih devetih mesecih tekočega leta dosegel 2,2 milijarde evrov, kar pomeni 6,1-odstotno rast od lani.
 
 
Sodeč po številkah, ki jih je v javnost spravila gospodarska zbornica Milan Monza Brianza Lodi, največ božičnih dobrot iz Italije roma v ZDA in Veliko Britanijo. Na tretjem mestu je Francija, sledijo Nemčija, Švica in Belgija.
 
Na Otoku sta najbolj cenjena italijanski prosecco in penina (282 milijona evrov, +5,3 %), prav tako v ZDA (245 milijona evrov, +13 %), povpraševanje po omenjeni kategoriji pa se je najbolj povečalo v Belgiji  (+33.5%) ter na Švedskem (+31.6%).
 
Panettone (sladek kruh oziroma pecivo, ki izvira iz Milana) je najbolj priljubljen v Franciji, kamor so ga v prvih devetih mesecih izvozili za 173 milijonov evrov (+5,3 %), se pa zanj vse bolj zanimajo tudi Avstralci.
 
Kot tretja najbolj priljubljena kategorija sledi italijanska šunka in cotechino (svinjska klobasa), sicer pa Italijani prodajo božičnih izdelkov, zlasti sladkarij, močno dvignejo tudi sami. Letos naj bi se tako po nekaterih zbranih podatkih promet božičnih posladkov dvignil za 7 odstotkov na okoli 700 milijonov evrov.
 

Nazaj
 
 
 
 
back to top