IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 10.12.2022 || Prenovljena trgovina dm v Sarajevu  |   Luka Koper z rekordnim številom pretovorjenih avtomobilov  |  Obrtnik in podjetnik leta sta Leon Kranjc in Ivan Cajzek  |  Združenje hotelirjev za prilagoditev zakonodaje specifikam turistične panoge  |  Nova revija InStore (št.109) na spletu  |  Nova Maxi supermarketa v Obrenovcu in na Kopaoniku  |  Razširjeno partnerstvo Nomad Foods in Publicis grupe  |  Prihodnje leto izdajajo prva bankovca s podpisom ženske  |  V sedmem popisu košarica živil nekoliko dražja  |  Vesna Nahtigal z novim letom prevzema položaj generalne direktorice GZS  |  Ferrero kupuje Wells Enterprises  |   Gomex je odprl objekta v Jagodini in Kovačici  |  Eva Petrič v prestižni newyorški trgovini tokrat z razstavo čipk in parfumov  |  Musk za trenutek izgubil prvo mesto na Forbsovi lestvici najbogatejših  |  Vlada zvišala davek na presežni dobiček MOL na 95 odstotkov  |  Lidl Srbija je izvozil za 10 milijonov evrov blaga  |  V Bovcu so odprli Spar št. 112  |  Mate Štetić nov član uprave Atlantic Grupe  |  O pomoči gospodarstvu za omilitev posledic energetske krize  |  Kort je odprl hipermarket na Palah  |   ||
   

Italija: Izvoz božičnih izdelkov dosegel 2,2 milijarde evrov

27.12.2018
Izvoz italijanskih izdelkov, povezanih z božično-novoletnimi prazniki, denimo penečega vina in panettonov, je zgolj v prvih devetih mesecih tekočega leta dosegel 2,2 milijarde evrov, kar pomeni 6,1-odstotno rast od lani.
 
 
Sodeč po številkah, ki jih je v javnost spravila gospodarska zbornica Milan Monza Brianza Lodi, največ božičnih dobrot iz Italije roma v ZDA in Veliko Britanijo. Na tretjem mestu je Francija, sledijo Nemčija, Švica in Belgija.
 
Na Otoku sta najbolj cenjena italijanski prosecco in penina (282 milijona evrov, +5,3 %), prav tako v ZDA (245 milijona evrov, +13 %), povpraševanje po omenjeni kategoriji pa se je najbolj povečalo v Belgiji  (+33.5%) ter na Švedskem (+31.6%).
 
Panettone (sladek kruh oziroma pecivo, ki izvira iz Milana) je najbolj priljubljen v Franciji, kamor so ga v prvih devetih mesecih izvozili za 173 milijonov evrov (+5,3 %), se pa zanj vse bolj zanimajo tudi Avstralci.
 
Kot tretja najbolj priljubljena kategorija sledi italijanska šunka in cotechino (svinjska klobasa), sicer pa Italijani prodajo božičnih izdelkov, zlasti sladkarij, močno dvignejo tudi sami. Letos naj bi se tako po nekaterih zbranih podatkih promet božičnih posladkov dvignil za 7 odstotkov na okoli 700 milijonov evrov.
 

Nazaj
 
 
 
 
back to top