IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 29.09.2022 || V jesenskem tednu restavracij tokrat 107 sodelujočih restavracij  |  Lidl bo imel logistični center v Kumanovu  |  Menedžerja leta 2022 sta Blaž Brodnjak in Sabina Sobočan  |  Septembra z rekordno 10-odstotno inflacijo  |  Pri popisih cen živil bodo sodelovali tudi trgovci  |  Tuš v Nami odprl "Gourmet & delikateso", Ana Roš 7.oktobra pekarnico   |  29. september - mednarodni dan ozaveščanja o odpadni hrani in izgubah hrane  |  Barcaffè znova z nazivom Superbrands Slovenija  |  Hofer z atraktivno ponudbo dostave  |  Pepsi lansiral omejeno serijo pijač S'mores z različnimi okusi  |  DZ prek predloga novega zakona o varstvu potrošnikov  |  Stavka zaradi naraščajočih cen  |  Prodaja v trgovinah po šestih mesecih upadla  |  Marks & Spencer z novo ponudbo vegetarijanskih obrokov  |  Uradna otvoritev Tuš "gourmet & delikatese" v Nami  |  Cena za hektar njive lani presegla 22.000 evrov  |  Gospodarsko razpoloženje najslabše v skoraj dveh letih  |  Lani vsak Slovenec zavrgel 68 kilogramov hrane  |  Podjetja še bolj zadržana pri zaposlovanju  |   Gazprom zažugal z neizpolnjevanjem obvez do Naftogaza  |   ||
   

Slovenija: Izdelali sladoled Planica po meri Slovencev

23.06.2022
Brezmejnim debatam, kateri izmed okusov: jagoda, čokolada ali vanilja je najbolj priljubljen pri oboževalcih sladoleda Planica, so v Ljubljanskih mlekarnah naredili konec. 

Pred začetkom sladoledne sezone so v Ljubljanskih mlekarnah potrošnike vprašali, kateri izmed okusov sladoleda Planica jim je najbolj všeč. V sodelovanju z raziskovalno družbo Valicon so izvedli spletno raziskavo, obenem pa anketo na družbenih omrežjih in tako odgovorili na vprašanje, kakšna je statistično dokazano najbolj slovenska Planica. 

Rezultat raziskave je posebna serija Najbolj slovenska Planica, ki na novo postavlja razmerja v tem najbolj priljubljenem družinskem sladoledu, ki Slovence razvaja že vse od leta 1974: 
41 % čokolade,
36 % vanilje,
23 % jagode.

"Čeprav Planica original ostaja enaka že skoraj pet desetletij, pa s svojimi sporočili vedno preseneča. Črpamo jih ravno iz njene tradicije: ni družine, ki ne bi v banjicah Planice zamrzovala filanih paprik, kar smo proslavili s kampanjo in nalepkami To ni Planica. Prav tako pa ni najstnika, ki ne bi od svojih staršev ali starih staršev poslušal anekdot o Planici v kartonu, ki so jo za sladico najraje kar narezali. Tako smo lani poustvarili legendarno Planico v kartonu in jo prodali na dobrodelni dražbi, tokrat pa za vselej razrešili enigmo o najbolj priljubljenem okusu in izdelali Najbolj slovensko Planico," ob tem pravi Matevž Zver iz marketinga Ljubljanskih mlekarn. 

Omejena serija Najbolj slovenske Planice je na voljo pri večjih trgovcih do razprodaje zalog. 

Nazaj
 
 
 
 
back to top