IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 02.07.2022 || Porast e-trgovine leta 2021 za 13 odstotkov  |  Kantar:"Lidl najuspešnejši na francoskem trgu v zadnjem obdobju"   |  Brezplačno mobilno gostovanje v EU se podaljšuje za deset let  |  EU in Nova Zelandija sklenili pogovore o sporazumu o prosti trgovini  |  Za vzdrževanje učnih čebelnjakov razpisanih 17.000 evrov  |  SDH zamenjal nadzornike Pošte Slovenije  |  Vlada nadaljuje sprejemanje ukrepov za naslovitev draginje  |  Odprte prijave na največje tekmovanje spletnih trgovcev v regiji  |  Ifo:"Obeta se nov dvig cen hrane"  |  Tovarna zdrave hrane prisotna tudi v Sloveniji  |  Virtualni spletni seminar: "Shopper Trends 2022" - 14. julija  |  Lidl ni obupal nad prihodom v BiH in išče delavce  |  ZANIMIVOST:Omejena prodaja Nutelle s fotografijami naravnih lepot BiH  |  Evropska komisija odobrila gensko spremenjeno koruzo za živila in krmo  |  Delavski direktor Pošte Slovenije postal Janez Zidar  |  EU predlaga prepoved aromatiziranih tobačnih uparjevalnikov  |  Gomex z novo trgovino, prvo v Obrežu  |  Delhaize odprl prenovljen hipermarket Mega Maxi v Kragujevcu  |  Šinkova izpostavlja pomen digitalizacije za kmetijstvo  |  V zadnjem letu sta se najbolj podražila olje in moka  |   ||
   

Nizozemska: Iz trgovin Albert Heijn so umaknili brezplačne vrečke za sadje in zelenjavo

06.05.2022
Nizozemski trgovec Albert Heine je iz oddelkov sadja in zelenjave odstranil brezplačne plastične vrečke. S to potezo naj bi prihranili 243.000 kilogramov plastike na leto.

Stranke lahko odslej uporabljajo le trajnostne vrečke, ki jih je moč oprati in so primerne za večkratno uporabo.

"Če vrečke niso pravilno reciklirane, lahko škodujejo okolju," so sporočili.

Prej je bil trgovec v svojih dostavnih službah opremljen s plastičnimi vrečkami, kar je kupcem omogočalo, da jih vrnejo dostavljavcu. Pobuda je podjetju omogočila odgovorno recikliranje 645.000 kilogramov plastike (31 milijonov vrečk) letno.

Albert Heijn je bil že šestič zapored izbran za najbolj trajnostno verigo supermarketov na Nizozemskem po indeksu trajnostnih blagovnih znamk 2022, največji in vodilni raziskavi v Evropi na področju potrošniških blagovnih znamk in trajnosti.

Da bi kupcem omogočili vpogled v korake na področju trajnosti, so konec aprila objavili poročilo o poslanstvu trgovca za leto 2021.

V tem poročilu trgovska veriga deli svoj napredek strategije v smeri zdrave, socialne in trajnostne družbe, ki temelji na prepričanju, da imata hrana in pijača pri tem bistveno vlogo.


Nazaj
 
 
 
 
back to top