IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.09.2018 || Še dva dneva za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |  V ZDA promocija slovenske kulinarike  |  Barcaffè v Rovinju predstavil prvo turško kavo v kapsuli  |   Lovorika Naj Fala kruh 2018 štirim tekmovalcem  |  Edeka ima laserske etikete  |  Imlek za 96 farm zagotovil 1,1 milijona evrov  |  ZDA uvajajo 10-odstotne carine na uvoz kitajskega blaga  |  V ljubljanskih Mostah BTC obnavlja staro letališče z novimi vsebinami  |  Izdelki za daljšo sitost debitirali v trgovinah Morrisons  |  V Šavniku kmalu nova trgovina Voli  |  Potrošniki septembra bolj pesimistični   |  Fama Vipava tudi letos z visoko rastjo  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |   ||
   

Velika Britanija: Iz Tesca objavili najhitrejšo rast prodaje od junija lani

11.01.2018

Največja trgovinska veriga na Otoku, Tesco, je objavila najhitrejšo rast svoje prodaje od junija 2017. Namreč prodaja se jim je v 12 tednih do 31. decembra, povzdignila za 3,1 %, po podatkih Kantar Worldpanela o tržnem deležu v Veliki Britaniji. 

 
 
 
 
Tržni delež Tesca je 28 odstotkov in se je okrepil s povečanjem prodaje standardnih Tescovih privatnih blagovnih znamk za 6,4 odstotka v tem obdobju.
 
Ponudba njegovih convenience trgovin je ravno tako večja zaradi podaljšanja delovnika za božič, ki je "padel" ravno na nedeljo.
 
Je pa vseeno tržni delež Tesca za 20 odstotnih točk nižji kot v enakem časovnem obdobju lani, ko so imeli 28,2 odstotka. 

Vir: www.esmmagazine.com


Nazaj
 


 
 
 
back to top