IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 22.02.2018 || Plenković: "Ramljak bo vodil izredno upravo Agrokorja do izbire novih vodilnih"  |  Počivalšek za Bloomberg: "Za Mercator je več zanimanja"  |  Marca prihaja trgovina Sweet Tooth za ljubitelje sladkarij  |  V začetku marca nova podažitev cigaret  |  Predsednik uprave Metroja Olaf Koch obiskal Hrvaško  |  Ramljak nepreklicno odstopil   |  Cockta bo svoj 65. rojstni dan praznovala v novi podobi  |  Aldi Nord in Süd se ne bosta združila, a krepita sodelovanje  |  Coca-Cola na "sladkorni" davek odgovarja z novimi pakiranji  |  Razpis za priznanje Logist leta 2017  |   Dm najavil partnerstvo z organskim združenjem Demeter  |  Potrošniki februarja manj optimistični  |  Walmart z manjšim dobičkom, a višjimi (minimalnimi) plačami   |  Slovenske restavracije čakajo na glasove  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Podravka zagnala akcijo Čokolino - za velike in male otroke (VIDEO)  |  MDK zaprte tudi po četrtku  |   Reckitt Benckiser za letos najavlja finančno okrevanje   |  Naposled le konec kajenja v lokalih?  |  Italija največja proizvajalka penečega vina  |   ||
   

Italija: Italijanska La Linea Verde usmerjena na baltske države in Srbijo

06.12.2017

Italijanski proizvajalec narejenih jedi La Linea Verde načrtuje širjenje svojih aktivnosti na baltske države in Srbijo, kar pomeni nekakšen postopen prehod na trge vzhodne Evrope in Rusije, pravijo poročila.

Načrte za mednarodno širjenje je razkril komercialni direktor Andrea Battagliola in sicer v intervjuju novi agenciji Radicor.
 
Dejal je, da naj bi ob koncu leta njihov prihodek dosegel 240 milijonov evrov, kar je za 6% več kot leto prej, ko so iztržili 225 mil. evrov. Od izkupička gre okrog 30% na račun izvoza in ta odstotek bi moral veljati tudi v letu 2018.

Družinsko podjetje je doseglo pozitivne rezultate še v Avstriji, Belgiji, na Poljskem in Češkem, do konca leta pa nameravajo odpreti tovarno še v Srbiji.
 


Poudarili so pozitivne rezultate v Španiji, kjer so navzoči od leta 2008 in sicer s podjetjem Vegetales Linea Verde Navarra. Pričakujejo, da se jim bo promet za leto 2017 v Španiji povišal za okoli 30%, na 45 milijonov evrov, podoben trend pa naj bi se dogajal tudi v letu 2018.

V prihodnosti nameravajo širiti izdelavo kuhane zelenjave in razširiti njihov Manerbo industrijski park ter usmeriti pozornost na rast v Italiji kakor tudi na tujem. Projekt bo zaključen do leta 2020, s skupno investicijo v višini 15 mil. evrov lastnih ter kreditnih sredstev.

Najbolj jim je še vedno primarna Italija, ki je deležna največje pozornosti, ko gre za osvajanje liderske pozicije na organskem področju.

Letos so lansirali štiri nove referenčne proizvode, vključno s špageti iz zelenjave, nedavno pa so dodali v ponudbo dve novi gurmanski juhi.
 
La Linea Verde prodaja svoje proizvode na trgu pod blagovno znamko DimmidiSi. 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top