IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 28.06.2017 || Več kot 10.000 udeležencev Tuševega dogodka  |  Potrošniki pijejo več vode in manj sladkih pijač  |  Fridman kupil največjo britansko verigo zdrave hrane Holland & Barrett  |  Tesco bo plače dvignil za 10 odstotkov  |  LM skupaj z OKS o zgodovini SLO športa (VIDEO)  |  L'Oreal prodal kozmetiko The Body Shop brazilski Natura Cosmeticos  |  Arso z novo agrometeorološko napovedjo v pomoč kmetovalcem  |  V četrtek skupščina Atlantic Grupe  |  Akademija Bazzara pridobila certifikat “Premium trening centra”  |  Letos dober pridelek marelic  |  V Reckitt Benckiserju preučujejo možnost prodaje svojega živilskega poslovanja  |  Kanadska (svetovna) kozmetika MAC vstopa na SLO trg (VIDEO)  |  Ultramaratonski tek Sladkih6 ponovno v Sladkem Vrhu  |  RAZISKAVA: Kako postati h kupcu usmerjeno podjetje v digitalnem svetu?  |  Fontana v Žalcu julija dodaja štiri nove okuse piva  |  Trg cigaret bo do leta 2021 beležil večmilijardno izgubo  |  Costco odprl prvo trgovino na francoskih tleh  |  ZANIMIVOST: Genovsko letališče pesta ne dojema več kot tekočino  |  V Philip Morrisu zahtevajo, da se cigarete ne podražijo  |  Bananam Casali so se pridružile Banane double choc  |   ||
   

Svet: Italija postala največji izvoznik salame

16.06.2017
Italija je po poročanju tamkajšnjega Inštituta za agroživilstvo in storitve na trgu živil (ISMEA) na prvem mestu prehitela Nemčijo. 
 
 
 
 
Italija naj bi lani izvozila za skoraj 1,38 milijarde evrov salam in se s tem zavihtela na prvo mesto pred Nemčijo. Naša zahodna soseda je najbolj povečala izvoz na tri ključne trge – Nemčijo, Francijo in Veliko Britanijo. V omenjene tri države Italija izvozi skoraj polovico salam.
 
Poročilo kaže, da je Nemčija lani (vrednostno) uvoz salame iz Italije povečala za štiri odstotke, za tri odstotke pa zmanjšala naročila iz Španije. V Franciji naj bi italijanski proizvajalci salame pridobili celo sedem odstotkov.
 
Italijanski izdelki iz svinjine so v zadnjih petih letih doživeli kar 27-odstotno povečanje povpraševanja iz tujine. Več kot polovico sestavlja začinjena vratovina (692 milijonov evrov), sledijo salame in klobase (417 milijonov evrov), na tretjem mestu pa je kuhana šunka (134 milijonov evrov).
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top