IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.05.2018 || Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |  Po "spornem" zaužitju radenske interne analize vzorcev niso pokazale odstopanj  |  ZANIMIVOST: Jajca so zdrava  |   V Ljubljani o dvojni kakovosti izdelkov in pravicah potrošnikov  |  Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |   ||
   

Svet: Italija postala največji izvoznik salame

16.06.2017
Italija je po poročanju tamkajšnjega Inštituta za agroživilstvo in storitve na trgu živil (ISMEA) na prvem mestu prehitela Nemčijo. 
 
 
 
 
Italija naj bi lani izvozila za skoraj 1,38 milijarde evrov salam in se s tem zavihtela na prvo mesto pred Nemčijo. Naša zahodna soseda je najbolj povečala izvoz na tri ključne trge – Nemčijo, Francijo in Veliko Britanijo. V omenjene tri države Italija izvozi skoraj polovico salam.
 
Poročilo kaže, da je Nemčija lani (vrednostno) uvoz salame iz Italije povečala za štiri odstotke, za tri odstotke pa zmanjšala naročila iz Španije. V Franciji naj bi italijanski proizvajalci salame pridobili celo sedem odstotkov.
 
Italijanski izdelki iz svinjine so v zadnjih petih letih doživeli kar 27-odstotno povečanje povpraševanja iz tujine. Več kot polovico sestavlja začinjena vratovina (692 milijonov evrov), sledijo salame in klobase (417 milijonov evrov), na tretjem mestu pa je kuhana šunka (134 milijonov evrov).
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top