IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 09.04.2020 || OZS s predlogom za vnovični zagon nekaterih dejavnosti  |  V Hisense Gorenje odštevajo ure do (novega) začetka  |  Jezerškova z nasveti za peko potice jutri na FB  |  Spar, Eurospin in Lidl spremenili delovni čas  |  WTO zaradi pandemije pričakuje skoraj tretjinski upad svetovne trgovine  |  Union z novo strategijo in vizualno podobo ter osveženo ponudbo  |  PU z novo vizualno podobo ter osveženo ponudbo   |  X5 Retail manjšo gnečo izkoristil za lansiranje samopostrežnih blagajn  |  Heinekenu prodaja v prvem četrtletju nazadovala za 2 odstotka  |  Skupina Rewe podpisala milijardno kreditno linijo  |  V kategoriji svinjskega mesa le 38-odstotno samooskrbni  |  Delavcem v trgovini za marec višje plače  |  Tudi na tržnicah veljajo strogi preventivni ukrepi  |  Danes (brezplačna) spletna konferenca TZS & CPOEF:Trgovci - med pregrevanjem in zamrznitvijo  |  Tuš zelo hitro razširil spletno nakupovanje hitrinakup.com  |  Lidl razkril distributerje svojih lastnih blagovnih znamk  |  Pivčeva ob zadnji pozebi opozorila na zaščitne sisteme  |  Vozniki ljubljanskih avtobusov dnevno razvozijo 515 brezplačnih kosil  |  Walmartu posel cveti - spletna prodaja okrepljena za 30 odstotkov  |  Tanja Skaza (17.aprila) ustanavlja Gibanje spremembe vredna   |   ||
   

Francija/Portugalska: Intermarche je umaknil 140 aditivov, predstavili so "Franco-score"

22.01.2020
Iz trgovinske verige Intermarché so sporočili, da so do leta 2020 umaknili 140 aditivov v svojih prehrambenih izdelkih na policah ter zavoljo bolj zdrave ponudbe spremenili kar 900 receptov.Predstavili so "Franco-score", nov sistem označevanja. 

 
 Franco-score prikazuje vsebino izdelkov, ki so iz domačih francoskih surovin (sirih in drugih predelanih proizvodih različnih blagovnih znamk). Zanj so izdelali poseben logotip in objavili tudi novico, da so investirali 6 milijonov evrov.
 
Za povečanje ponudbe na Portugalskem pod blagovno znamo PorSi. Polovica te ponudbe od 1.000 izdelkov bo izdelanih na Portugalskem, kasneje 70%.  

Njihovi kupci imajo v pomoč ter lahko na svojih pametnih telefonih uporabljajo aplikacijo s katero skenirajo izdelke ter takoj ugotovijo kateri aditivi so prisotni v hrani. "Današnji kupec je pripravljen spremeniti svoje prehranjevalne navade in povišati standarde, da bi se bolj zdravo prehranjevali”, so sporočili.



 

Nazaj
 


 
 
 
back to top