IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.10.2019 || Razpoloženje potrošnikov se je oktobra poslabšalo   |  Kitajska bi ZDA kaznovala z novimi carinami v višini 2,4 milijarde dolarjev  |  Minila je rekordna sezona Odprte kuhne  |  P&G z rezultati presenetil še najbolj pesimistične analitike  |  Sodišče bo pregledalo rusko ponudbo za trgovca DIA  |  Henkel dobitnik certifikata ''Poslovodac Partner''  |  Lani (prvič) več kot milijarda kartičnih transakcij  |  Pivovarna Loo-Blah-Nah odpira točilnico  |  Prenovljeni hipermarket Spar Šentjur ponovno odpira svoja vrata  |  Na trgu dostave hrane boj za več milijard težko podjetje Just Eat  |  V čistilnih akcijah našli predvsem odpadke "A" blagovnih znamk   |  Nov Voli market na vhodu v Podgorico  |  Sladoled Lino Lada na Švedskem proglasili za najboljšega na svetu  |  Walgreens (edini) nadaljuje vnaprej izgubljeni boj s tožbami za epidemijo odvisnosti od opioidov  |  Waitrose napreduje v širitvi PL  |  "Znanje pod kapo" za mlade v gostinstvu  |   Opazno se je pocenil bencin, dizel malo cenejši   |  Dnevnik: "Skope informacije o kmetijskih inšpekcijskih nadzorih"  |  Hoferjeva potujoča posvetovalnica osvešča o raku dojk in prostate  |  Tesco lansiral novo rastlinsko znamko - “Tesco Plant Chef”  |   ||
   

Slovenija: Incom z izvozom sladoleda ustvari 91 odstotkov prihodkov

29.08.2019
Družinsko podjetje Incom iz Ajdovščine sladoled prodaja na trge 40 držav. Daleč najbolj priljubljen je v Evropi, kjer trg sladoleda raste za dva odstotka letno, svetovni trg pa raste štiri odstotke na leto.
 
 
 
Rast Incoma je neprimerljivo višja, saj so lani prihodke povečali za 29 odstotkov, letos jih bodo za 20 odstotkov. EBITDA so v treh letih povečali za 33 odstotkov, poročajo spletne Finance.
 
"Bolj kot rast prodaje nas zdaj zanima rast marže. Povišanje marže dosegamo z inovativnimi sladoledi, s katerimi smo prvi na trgu in jih ponujamo pod lastno znamko Leone, ter z vstopom v multinacionalke, za katere ne samo izdelujemo sladoled, temveč smo ga začeli zanje tudi razvijati," je dejal Boštjan Jerončič, direktor družbe
 
Z izvozom ustvarijo skoraj 91 odstotkov prihodkov, s čimer so med vsemi slovenskimi večjimi živilskimi podjetji daleč najbolj izvozno usmerjeni. V Inocomu so lani ustvarili 55 milijonov evrov prihodkov in tri milijone evrov čistega dobička. Letos namerava družba z več kot 440 zaposlenimi ustvariti 66 milijonov evrov prihodkov in 5,7 milijona evrov čistega dobička.
 
"Naš največji trg je bila lani Velika Britanija s 24-odstotnim deležem, na drugem mestu so bile države Skandinavije s prav tako 24-odstotnim deležem, na tretjem pa Nemčija z 21-odstotnim deležem. Zaradi brexita se letos zelo trudimo, da bi rast prodaje prihodnje leto dosegli na drugih trgih, zlasti v Nemčiji," je med drugim dodal Jerončič.

Nazaj
 


 
 
 
back to top