IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 04.06.2020 || Nov kosovski premier za izboljšanje trgovinskih odnosov s Srbijo  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |   Odprtje nove trgovine Jager v Selnici ob Dravi 18. junija  |  Citypark od danes (ponekod) podarja zastonj sladice  |  Skaza vabi na virtualni petkov dan odprtih vrat  |  ZANIMIVOST: V dveh münchenskih supermarketih na policah pijača s strupom  |  Italija odprla meje, Avstrija še ne  |  Na okrogli mizi STA o zdravem življenju (otrok)  |  Carrefour prevzel tajvanskega trgovca Wellcome  |  Kacin o tem, zakaj so trgovine ob nedeljah še vedno zaprte  |  Flipkart (Walmart) v Indiji ne sme prodajati hrane in pijače  |  V času "koronakrize" povečanje članstva za več kot 300  |  Morganovo olje nagrajeno z zlatom v New Yorku  |  ZANIMIVOST: Mali gurman Kobe ima 1,7 milijona sledilcev  |  Woolworths bo več kot 100.000 delavcev nagradil z delnicami  |  Lidl pred vstopom v Severno Makedonijo  |  Več kot 1000 zaposlenih X5 Grupe zbolelo zaradi koronavirusa  |  Štartaj Slovenija z veliko stojnico v 13 trgovinah Interspar  |  Avstrija jutri vendarle odpira meje, tudi s Slovenijo  |  Banka BKS lastnica štirih nakupovalnih centrov Tuša  |   ||
   

Slovenija: Incom z izvozom sladoleda ustvari 91 odstotkov prihodkov

29.08.2019
Družinsko podjetje Incom iz Ajdovščine sladoled prodaja na trge 40 držav. Daleč najbolj priljubljen je v Evropi, kjer trg sladoleda raste za dva odstotka letno, svetovni trg pa raste štiri odstotke na leto.
 
 
 
Rast Incoma je neprimerljivo višja, saj so lani prihodke povečali za 29 odstotkov, letos jih bodo za 20 odstotkov. EBITDA so v treh letih povečali za 33 odstotkov, poročajo spletne Finance.
 
"Bolj kot rast prodaje nas zdaj zanima rast marže. Povišanje marže dosegamo z inovativnimi sladoledi, s katerimi smo prvi na trgu in jih ponujamo pod lastno znamko Leone, ter z vstopom v multinacionalke, za katere ne samo izdelujemo sladoled, temveč smo ga začeli zanje tudi razvijati," je dejal Boštjan Jerončič, direktor družbe
 
Z izvozom ustvarijo skoraj 91 odstotkov prihodkov, s čimer so med vsemi slovenskimi večjimi živilskimi podjetji daleč najbolj izvozno usmerjeni. V Inocomu so lani ustvarili 55 milijonov evrov prihodkov in tri milijone evrov čistega dobička. Letos namerava družba z več kot 440 zaposlenimi ustvariti 66 milijonov evrov prihodkov in 5,7 milijona evrov čistega dobička.
 
"Naš največji trg je bila lani Velika Britanija s 24-odstotnim deležem, na drugem mestu so bile države Skandinavije s prav tako 24-odstotnim deležem, na tretjem pa Nemčija z 21-odstotnim deležem. Zaradi brexita se letos zelo trudimo, da bi rast prodaje prihodnje leto dosegli na drugih trgih, zlasti v Nemčiji," je med drugim dodal Jerončič.

Nazaj
 


 
 
 
back to top