IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 02.12.2020 || Sedež Unileverja po 91 letih (le še) v Londonu  |  Za pomoč 515 prašičerejcem skoraj 680.000 evrov  |  Finančni ministri podprli razširitev pravil o davčni preglednosti Amazona  |  V Mariboru prva kartična podzemna zbiralnica odpadkov  |  Kraft Heinz bo po Evropi dostavljal pripravljene obroke  |  Sindikati: "Nedelja načeloma dan za počitek, izjeme s 50 % dodatkom na osnovno plačo"  |  Sir s kmetije Miljanić kmalu na trgu EU  |  Belamionix odprl trgovinski center na mejnem prehodu Šamac  |  Po 35-letih amsterdamskega PLMA sejma v "živo" prvič na spletu (od danes do petka)  |  InStore & NIN jutri in v četrtek organizirata CEO Summit Beograd 2020  |  V Evropi (tudi Sloveniji) strupen sezam iz Indije  |  Lidl bo 10. decembra odprl trgovini v Novi Pazovi in Beogradu   |  V četrtek odpirajo nov Univerexport v Beogradu  |  Italija s postopkom za razglasitev izključno gospodarske cone v Jadranu  |  Unilever prehaja na štiridnevni delovnik  |  Rewe lansiral oznako za cenejše izdelke - “Ja”   |  Müller predstavil lastno energijsko pijačo Typhoon  |  Carrefour & Gruppo VéGé z novim zavezništvom  |  Danes začetek tradicionalnega ribolova cipljev  |  Isteničeva penina Rare vino leta v svojem cenovnem razredu  |   ||
   

Srbija: InStore za mesec november že na spletu

18.11.2020
Srbsko novembrsko številko InStore si lahko preberete tudi v elektronskem formatu. V novi reviji lahko med ostalim preberete tudi dodatek olastnih blagovnih znamkah.

Prispevki, ki so v novi reviji:

Nilesen: Razlike med PL-i in blagovnimi znamkami proizvajalcev so vedno manjše
Smart Plus Research: Potrošnike je treba prepričati v kvalitete PL proizvodov
Dejan Radosavljević, Ipsos: PL tekma postaje vedno bolj zanimiva
Predrag Ćirović in Mirjana Perović, GfK: Trgovci predstavljajo mesta od koder prihajajo ravno prek PL
Melani Cipot, Focus: Povečanje oglasnega prostora PL-a
Aleksandar Milanović, Spark Analytics: Napredek lastnih blagovnih znamk 
***

Intervju: Vesna Vučurević, predsednik Skupine Univerexport
Intervju: Pedro Soro Gomar, direktor prodaje, Riso Scotti
Vodič skozi kategorijo 1: Mesni izdelki
Vodič skozi kategorija 2: Sladki program
Aktualno: Sanela Lukić, USAID: COVID-19 in prodaja hrane na drobno
InFokus 1: Papirna galanterija
InFokus 2: Ženska intimna higiena
Poslovanje: Željko Mitkovski, Sklad Ana in Vlade Divac in Milica Mišković, Forum za odgovorno poslovanje: Pomemben prostor za napredek pri doniranju hrane
InMarketing: Srećko Pavković, Imlek: "Obrni se v Čoko ritmu"!


Nazaj
 


 
 
 
back to top