IN STORE in your country:
|
|
![]() |
SLOVENIJA | Ponedeljek, 19.04.2021 | || | || |
Slovenija: InStore št. 91 pri naslovnikih in na spletu (zavihek desno zgoraj)01.03.2021
Po dvomesečnem premoru je izšla naša in vaša najljubša revija InStore,
ki na svojih straneh ponuja zanimive vsebine, številne analize, dva posrečena
intervjuja in še veliko drugega. Tokrat smo naredili premor z rubriko InFocus,
ki pa se vrača v novi, 92. izdaji ob koncu marca. Revija je tudi v elektronski obliki (zavihek zgoraj desno).
![]() Tako kot vsako tudi
tokratno številko odpira rubrika Novi objekti, kjer predstavimo, kje in kaj vse
so trgovci v regiji novega predstavili v zadnjih treh mesecih. Po pričakovanjih
je bilo najbolj pestro ravno decembra. Srbija ima novega protagonista, saj je v
njihove loge zavila ruska skupina Torgservis z verigama Mere in Svetofor. Pri
domačih novicah velja izpostaviti kadrovski (tektonski) premik v Sparu, ki je
zaznamoval konec lanskega leta, saj Igor Mervič ni več v vlogi
vodje.
Tudi pri sosedih je prišlo do pomembne spremembe v vrhu enega od glavnih
koncernov. Vodenje Podravke je po smrti Marina Pucarja prevzela Martina
Dalić, v Srbiji pa trgovinski sektor pričakuje ustanovitev
"balkanskega AliExpressa", saj je skupina Delta napovedala zagon
spletne nakupovalne platforme Ananas. Ko smo že ravno pri spletni trgovini, jo
ima po novem tudi največji črnogorski trgovec Voli!
Uvodne strani sklenejo še
svetovne novice, kjer nismo pozabili na lastne blagovne znamke, svet
tehnologije in sveži program. Največja dodana vrednost tokratne izdaje revije
je vsekakor intervju s Simonom Premrlom, direktorjem podjetja Unika
TTI, ki proizvaja igrače blagovne znamke Unikatoy. Premrl nam je zaupal, da bo
v Postojni kmalu odprl muzej igrač. Sledi nekaj analiz, prva je IGD-jeva, kjer
so analizirali lanskoletne trende prilagajanja trgovin na nove epidemiološke
razmere, pri Nielsenu pa pregledali odziv švicarskega trga na pandemijo.
V
drugem intervjuju te številke, ki ga boste našli na strani 52, gostimo
izvršnega direktorja srbske trgovske verige DIS, ki je pred kratkim praznovala
30 let. Ivan Šuletić se je med drugim navezal tudi na prihod
ruske skupine Torgservis ter povedal, da prodajaln Mere in Svetofor ne dojema
kot konkurenco, saj, po njegovem mnenju, "nimajo iste ciljne skupine
kupcev". Poleg tega nam je zaupal, da v kratkem načrtujejo prevzem
določene trgovske verige. V rubriki Distribucija in logistika spet
modruje Antonio Zrilić, ki je tokrat spregovoril o izboljšanju
uspešnosti logistike v povezavi z zalogami v skladišču. Sledi rubrika
Tehnologija, kjer Toby Pickard iz IGD-ja izpostavi pet
tehnologij v trgovini, na katere bo treba biti še posebej pozoren, za njim
pa Karine Szegedi iz Deloitte piše o tem, kaj bo fokus
trgovcev v letu 2021 in tudi po njem.
Stalna rubrika InStore v gosteh je zavila
na Partizansko cesto v Sežano, kjer Haxhi Bytyqi v Pekarni
Sežana peče menda najboljši burek na Primorskem. Del recepta te balkanske
specialitete boste našli na strani 62. Poleg novih izdelkov lahko proti koncu v
rubriki Na mestu dogodka izveste, kdo vse se je od proizvajalcev uvrstil v
finale projekta "Izbrani produkt leta 2021". Kot pa je že v naši stari
navadi, revijo sklene gostujoče pero, Igor E. Bergant, ki v rubriki
Vox populi piše o tem, zakaj njegov najljubši nogometaš nosi dres Manchester
Uniteda, čeprav na Otoku stiska pesti za West Ham.
Nazaj
|
|
|