IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 19.04.2021 || Jubilejni 30. SOF je prestavljen na jesen  |  Citypark praznuje 19. rojstni dan z novimi projekti  |  Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  ZANIMIVOST: Domino pico dostavlja vozilo Nuro, a brez voznika (VIDEO)  |  Vlada z akcijskim načrtom za izboljšanje prehranskih in gibalnih navad  |  ZANIMIVOST: Varteks izdelal moško obleko s protivirusnim premazom  |  Podgoršek razume protest in podpira ureditev odnosov v prehranski verigi  |  Raziskava: "Pogosti obiski restavracij s hitro prehrano lahko skrajšajo življenje"  |  Država za pomoč po škodi zaradi pozebe namenja milijardo evrov  |  Intermarché & Casino ustvarila novo zavezništvo  |  Donje Svetice bodo trajni sedež Kauflanda, nasproti gradijo trgovino  |  Spletna trgovina zabeležila rast za kar 58 odstotkov   |  Nova generalna direktorica Tetra Paka je Lyndsey Loyden-Edwards  |  Stanić Beverages z naložbo 1,35 milijona evrov v tovarno Juicy sokov   |  Anton Podlesnik:"Na kmetiji moraš delati s srcem in z veseljem"  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  ZANIMIVOST: Slovenska vesoljska dišava za slovensko astronavtko   |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |   ||
   

Slovenija: InStore št. 91 pri naslovnikih in na spletu (zavihek desno zgoraj)

01.03.2021
Po dvomesečnem premoru je izšla naša in vaša najljubša revija InStore, ki na svojih straneh ponuja zanimive vsebine, številne analize, dva posrečena intervjuja in še veliko drugega. Tokrat smo naredili premor z rubriko InFocus, ki pa se vrača v novi, 92. izdaji ob koncu marca. Revija je tudi v elektronski obliki (zavihek zgoraj desno). 
 
 
 
Tako kot vsako tudi tokratno številko odpira rubrika Novi objekti, kjer predstavimo, kje in kaj vse so trgovci v regiji novega predstavili v zadnjih treh mesecih. Po pričakovanjih je bilo najbolj pestro ravno decembra. Srbija ima novega protagonista, saj je v njihove loge zavila ruska skupina Torgservis z verigama Mere in Svetofor. Pri domačih novicah velja izpostaviti kadrovski (tektonski) premik v Sparu, ki je zaznamoval konec lanskega leta, saj Igor Mervič ni več v vlogi vodje.
 
Tudi pri sosedih je prišlo do pomembne spremembe v vrhu enega od glavnih koncernov. Vodenje Podravke je po smrti Marina Pucarja prevzela Martina Dalić, v Srbiji pa trgovinski sektor pričakuje ustanovitev "balkanskega AliExpressa", saj je skupina Delta napovedala zagon spletne nakupovalne platforme Ananas. Ko smo že ravno pri spletni trgovini, jo ima po novem tudi največji črnogorski trgovec Voli!
 
Uvodne strani sklenejo še svetovne novice, kjer nismo pozabili na lastne blagovne znamke, svet tehnologije in sveži program. Največja dodana vrednost tokratne izdaje revije je vsekakor intervju s Simonom Premrlom, direktorjem podjetja Unika TTI, ki proizvaja igrače blagovne znamke Unikatoy. Premrl nam je zaupal, da bo v Postojni kmalu odprl muzej igrač. Sledi nekaj analiz, prva je IGD-jeva, kjer so analizirali lanskoletne trende prilagajanja trgovin na nove epidemiološke razmere, pri Nielsenu pa pregledali odziv švicarskega trga na pandemijo.
 
V drugem intervjuju te številke, ki ga boste našli na strani 52, gostimo izvršnega direktorja srbske trgovske verige DIS, ki je pred kratkim praznovala 30 let. Ivan Šuletić se je med drugim navezal tudi na prihod ruske skupine Torgservis ter povedal, da prodajaln Mere in Svetofor ne dojema kot konkurenco, saj, po njegovem mnenju, "nimajo iste ciljne skupine kupcev". Poleg tega nam je zaupal, da v kratkem načrtujejo prevzem določene trgovske verige. V rubriki Distribucija in logistika spet modruje Antonio Zrilić, ki je tokrat spregovoril o izboljšanju uspešnosti logistike v povezavi z zalogami v skladišču. Sledi rubrika Tehnologija, kjer Toby Pickard iz IGD-ja izpostavi pet tehnologij v trgovini, na katere bo treba biti še posebej pozoren, za njim pa Karine Szegedi iz Deloitte piše o tem, kaj bo fokus trgovcev v letu 2021 in tudi po njem.
 
Stalna rubrika InStore v gosteh je zavila na Partizansko cesto v Sežano, kjer Haxhi Bytyqi v Pekarni Sežana peče menda najboljši burek na Primorskem. Del recepta te balkanske specialitete boste našli na strani 62. Poleg novih izdelkov lahko proti koncu v rubriki Na mestu dogodka izveste, kdo vse se je od proizvajalcev uvrstil v finale projekta "Izbrani produkt leta 2021". Kot pa je že v naši stari navadi, revijo sklene gostujoče pero, Igor E. Bergant, ki v rubriki Vox populi piše o tem, zakaj njegov najljubši nogometaš nosi dres Manchester Uniteda, čeprav na Otoku stiska pesti za West Ham. 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top