IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 04.08.2020 || Zaradi zastrupitve z alkoholom že več kot 100 mrtvih  |  Mastercard predstavil rešitve platforme Market Trends   |  Centralizacija finančnih operacij v Magnitu  |  Maska kot modni dodatek v času Covida 19  |  Trgovine ob nedeljah odprli vsi večji trgovci  |  Poziv trgovcem, imetnikom certifikata Družini prijazno podjetje  |  Lidl odprl velikansko skladišče v Peterboroughu  |  Ciper zaradi sira blokira sporazum Ceta  |  V juniju odkupljenega za 2,9 % več mleka kot tak čas lani  |  V Skopju raste največji regijski nakupovalni center  |  Raziskava: Potrošnikom je trenutno najbolj pomemben denar   |  Forbesova lestvica: Amazon 4., Coca-Cola na 6. mestu  |  V okviru projekta Seneno meso in mleko zaživel zavod  |  Beograjska Chocollama začela s proizvodnjo organske surove čokolade  |  Parkirne hiše nakupovalnih središč bodo zaradi neurij odprte vso noč  |  Kar 47 nagrad vinu Puklavec family na ocenjevanju Vino Slovenija   |  V Melbournu policijska ura in nakupovanje le enkrat dnevno  |  Marko Čadež za regionalno sodelovanje  |  Dukat v prvem polletju z 100.000 kunami neto dobička  |  Bo Slovenija umaknila tožbo v zadevi teran?  |   ||
   

Slovenija: InStore št. 86 pri naslovnikih in na spletu

14.07.2020
Luč sveta je ugledala nova revija InStore. Vsebina (pribl. petdesetih) rubrik je bralcem znana. Najnovejšo izdajo si lahko že preberete tudi v elektronski obliki in sicer v zavihku desno zgoraj na www.instore.si (vse ostale revije so v arhivu).

Prilogo InFocus na str. 29-37.,smo namenili analizi sladoledov.
 
Tako kot vse revije, tudi to izdajo na začetku krasi uvodnik, ki ga je spisal novi predsednik Zadružne zveze Slovenije, Borut Florjančič, ki je po dolgem času na čel zadružnikov zamenjal "večnega" Petra Vriska, ki je bil na tem položaju kar pet mandatov.
 
Po naši stari navadi smo v prvi polovici revije pripravili širok nabor novic od doma in drugod, predstavili nova odprtja, čeprav jih je bilo tokrat razumljivo manj, na strani št. 12 pa bralci lahko najdete poročilo s srečanja dobaviteljev Mercatorja s predstavniki vodstva Mercatorja in Fortenove, ki je bilo 9.junija. Ko smo članek oddali še ni bilo znano, da je propadli Agrokor uspel s tožbo na odločitev ljubljanskega okrajnega sodišča, ki mu je znižalo kazen zaradi nepriglasitve koncentracije po prevzemu Costelle s 53,9 milijona na milijon evrov.Sodba okrajnega sodišča glede znižanja kazni po navedbah Agrokorja dodatno pod vprašaj postavlja upravičenost odvzema delnic Mercatorja s strani agencije za varstvo konkurence, ki je zaseg delnic pred dnevi podaljšala še za pol leta.
 
Zato se je Agrokor  v zakonskem roku pritožil tudi na to odločitev o milijonu kazni.
 
Opravili smo dva regionalna intervjuja in sicer z Zefferinom Moninijem, izvršnim direktorjem Monini, S.p.A. in s komercialnim direktorjem  Henkla za Hrvaško in Sloveniji, Markom Mintasom
 
V prej omenjenem InFocus-u, namenjenem sladoledom je v analizi agencije Ipsos jedrnat pregled kategorije skozi raziskavo Brandplus pripravil projektni manager Alen Šabanović.  Analizo promocije v letakih v tej kategoriji za leto 2019 je opravila direktorica prodaje za jugozahodno Evropo, Melani Cipot.

Na straneh št. 42-44., sledi predstavitev agencije Nielsen o šestih najbolj prizadetih področjih v "kovidirano spremenjenem svetu". 
 
Na strani 52.objavljamo rezultate ocenjevanja kakovosti izdelkov Agra 2020, z naše največje sejemske prireditve, 58.po vrsti, ki pa so jo bili organizatorji zaradi znanih težav s Covidom-19 primorani prestaviti na naslednje leto, a to jih ni odvrnilo od tega, da so v načrtovanih rokih opravili vsa mednarodna ocenjevanja živilskih izdelkov.  
 
Rubriko InStore v gosteh v kateri predstavljamo male trgovce, "krasi" trgovina Kruhek iz Vrhpolja pri Kamniku, last Maje Pontelli. 
 
V rubriki distribucija in logistika o analizi stanja med koronakrizo in lesa se lahko iz nje naučimo modruje strokovnjak s tega področja, Antonio Zrilić.
 
V rubriki trendi  v 2.delu e-commerce strategije piše naš redni dopisnik in manager podjetja Johnson&Johnson (Slovenija, Hrvaška in BiH), dr. Darko Veselič
 
Svoj prispevek o etičnem potrošništvu je spisala naša nova dopisnica, dr. Tanja Rihtaršič, direktorica prodaje AWR Trgovine in predavateljica na Gea College.

Našo 86. izdajo z besedo razuma (kot vedno) sklene Igor E. Bergant, ki v rubriki Vox populi razmišlja o temi, ki že več kot 17 let (po referendumu) buri trgovce in potrošnike in zadeva nedeljsko (ne)obratovanje trgovin. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top