IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.08.2017 || V Murski Soboti kupce navdušila nova Tuš drogerija  |  Karmen Pangos prevzela vodenje Krašcommerca  |  Europark Maribor praznuje 17 let  |  Odprtje nove trgovine KZ Agraria v Kopru  |  FrieslandCampina prodaja kategorijo sadnih sokov  |  Lidlu Slovenija znova priznanja Best Buy Award (2016/2017)  |   Heinekenova reklama, ki da misliti... (VIDEO)  |  Sberbanka pleni Agrokorjevo lastnino   |  Znani prejemniki prestižnih odličij Agre za med  |  Še 10 dni do Agre  |  Nizozemski kmetje in trgovci opozarjajo na veliko škodo zaradi afere z jajci  |  Širitev Spara  |  Todorić pripravlja tožbo proti hrvaški vladi  |  V Bitoli še drugi Žitov market   |  Henkel poroča o odličnih rezultatih v drugem četrtletju  |  Odkupne cene mleka junija nekoliko višje  |  Bingo bi rad prevzel Konzum BiH  |  Škoda po "carinski vojni" nekaj desettisoč evrov   |  Zaradi suše trgatev letos že avgusta  |  Jutri malce višje cene goriv   |   ||
   

Slovenija: InStore št. 57 na poti k prejemnikom in že v elektronski obliki

09.08.2017
Vsebina (cca. petdesetih) rubrik je bralcem znana, gre pa za "dvojno” julijsko-avgustovsko števiko. Vodič je posvečen tudi brezalkoholnim pijačam, nagrajenim na 21.ocenjevanju sejma Agra, ki bo od 26-31. avgusta v Gornji Radgoni, a ob teh predstavljamo tudi ostala mednarodna ocenjevanja kakovosti mesa in mlečnih izdelkov na našem največjem kmetijskem sejmu. InFocus je namenjen začimbam…
 

Revijo  je možno, tako kot vse doslej v arhivu, prebrati tudi v elektronski obliki (zavihek desno).
 
Ob številnih strokovnih temah in analizah trgovcev ter širokem naboru novic pišemo tudi o investicijah na Hrvaškem (Designer Outlet Center) za 88 milijonov evrov in v Srbiji (TC Promenada) za 100 milijonov evrov. 

V regionalnem intervjuju gostimo Terezo Pereško Vinski, direktorico nabave, veleprodaje in proizvodnje v trgovinski verigi Istarski supermarket. Ta namreč predstavi svojo blagovno znamko za katero skrbi(jo) z navdušenjem, tako pri razvoju novih izdelkov kot tudi pri njihovi širitvi.
 
Svoj tradicionalni pogled tudi tokrat predstavlja strokovnjakinja za poslovna pogajanja Davorka Biondić Vince, ki v članku z naslovom Povejte to v jeziku (ženskega) kupca,  opisuje, kako mora danes kupovanje potekati poenostavljeno, brez izgube časa, vedno pa je treba ustvariti doživljaj ugoditev, čustvo zadovoljstva. Tega pa naši trgovci ne ponujajo dovolj…

V rubriki InAnaliza je finančna spletna stran Bloomberg analizirala Agrokorjevo delovanje v zadnjem ondobju. Avtorja opisujeta, kako so kupci trgovinam Konzum začeli obračati hrbet itd. S svojim besedilom o blagovnih skupinah ponovno zablesti Darko Vaselić, manager pri Johnson & Johnson v tretjem delu o "shopper marketingu”.

V tokratni reviji se sicer veliko posvečamo znamkam trgovskih blagovnih znamk (PL) in ponujamo kar nekaj ekskluziv.
 
Robert Rolih, direktor akademije Panta v rubriki InProdaja v članku z naslovom: Izkoristite zakon pomanjkanja za povečanje prodaje, odkriva poslovne skrivnosti in svetuje… V rubriki zgodovina blagovne znamke predstavljamo podjetje Photos Photiades Group, ki proslavlja svojo 75.letnico, sedež pa ima v ciprskem glavnem mestu, Nikoziji.  

Laris Suljić nas v članku Razumevanje kupcev pouči o zmogljivostih in potrebah kupcev. 

V rubriki InStore na obisku se s svojo trgovinsko verigo na Dolenjskem predstavi Andreja Dušak, ki ima tudi dve majhni trgovini…

V rubriki InLogistika Alen Solina, regionalni vodja JV Evrope v TimoComu v članku z naslovom Sprememba miselnosti pri nakupu prevoza piše o tem, zakaj bi morala logistika znova postati ključna kompetenca za proizvodna in trgovska podjetja. 
 
Revijo sklene stalnica – rubrika Vox populi in Igor E. Bergant, ki se je tokrat osredotočil na vroče poletje in vprašanje, kam pobegniti.
 
InStore bo v tiskani obliki "ušel” konec avgusta, a septembra bomo spet pri prejemnikih, ves čas pa na spletu www.instore.si.

Nazaj
 


 
 
 
back to top