IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.12.2017 || British American Tobacco pričakuje rast dobička  |   V projektu Štartaj Slovenija zmagala krema za nego obraza s polžjo slino Noela (VIDEO)  |  InStore št. 61 na poti v tiskarno  |  Lidl v petek v Ribnici odpira 52. trgovino v Sloveniji  |   Gomex odprl mini market Dolovo  |   Kostić bo za Gorenjsko banko plačal še okoli 80 milijonov evrov   |  Barcaffe včeraj odprl nov trening center v Ljubljani  |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Dobavitelji v novem združenju zahtevajo denar ali Agrokor  |  TZS ustanovila Delovno skupino za področje prodaje preko spleta  |  Novo Bipa drogerijo (št.97) so odprli v Viškovu   |  Obeta se nov davek - bo meso postalo nov "tobak"?  |  Potica bo zaščitena kot zajamčena tradicionalna posebnost  |  Občina Ajdovščina delež v Mlinotestu prodala družbi Mlino  |  Boso prevzema trgovine Robi-plasta iz Đakova  |  Za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov  |  X5 Retail prevzema vse supermarkete trgovca O'Key  |  Albert Heijn zapušča Nemčijo  |  Združenje Agrokorjevih dobaviteljev bo vodil prvi mož Podravke  |  Mlinotest prevzel trgovino v Sv. Antonu  |   ||
   

VB: InStore sodeluje na "Brand licensing Europe" v Londonu

11.10.2017
Svojega predstavnika revija InStore te dni nima samo na največjem sejmu prehrane Anuga v Nemčiji ampak tudi v Londonu.
 

"Brand licensing Europe" je največji evropski sejem za licence, industrije, ki v zadnjih letih v stalni rasti, v kreativnem duhu pa bi ga lahko opisali z naslednjimi besedami: "Za nekoga igra, za drugega posel.
 
Na sejmu smo lahko namreč, med ostalim dogajanjem, v živo srečali različne like iz risank, filmov ali stripov, ki so se nam nasmihali iz svojih razstavnih prostorov, vse skupaj pa je delovalo zelo razigrano. 
 

Po drugi strani pa so bili zaposleni oblečeni strogo v poslovnih oblekah in tako je bilo takoj jasno, da gre tu v prvi vrsti za posel. Licenciranje proizvodov je pomemben način "sodelovanja" med blagovnimi znamkami in licencami, s katerimi se dodaja dodana vrednost proizvodom, istočasno pa se širi doseg licence izven osnovne kategorije.   
 
Industrija z licencami se je v letu 2016 povečala za 4,4 % in je prvič presegla globalno vrednost 200 milijard funtov (201,6 milijarde funtov).
 
Večino tega prometa predstavljata oz. imata Severna Amerika in Zahodna Evropa, države iz vzhodnega dela Evrope pa malo zaostajajo, kar pa je treba jemati kot pozitivno spremembo, saj so tako še odprte možnosti novih priložnosti.

Nazaj
 


 
 
 
back to top