IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.09.2018 || Prenovljeni Center Vič potrošniško izkušnjo dviguje na novo raven  |  Malce nižje cene goriv   |  Rekordnih 170 vrst piva na jesenskem Pivo & Burger Festu  |  Plasta lastništvo v Tovarni olja Gea povečala na 92 odstotkov  |  Akcija:"Imam svojo vrečko!"  |  Še 1 dan za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Tesco odprl prvi trgovini Jack's  |  Izdelki za daljši občutek sitosti debitirali v trgovinah Morrisons  |  Jelena Jazić nova direktorica agencije McCann Beograd  |  Delhaize začel z novim formatom trgovine s ponudbo sveže hrane   |  6.5% povečanje prodaje organske hrane in pijače  |  Lidl postavil zbiralne košare za živali v stiski  |  Lepši časi za proizvajalce rezancev  |  Gorenje predstavilo nove pralne in sušilne stroje WaveActive  |  Direktor Beiersdorfa bo v kratkem postal Belgijec De Loecker  |  Eurospin po Italiji in Sloveniji kmalu tudi na Hrvaškem   |  Brantuša:"Spar prihaja v Srbijo!"  |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |   ||
   

VB: InStore sodeluje na "Brand licensing Europe" v Londonu

11.10.2017
Svojega predstavnika revija InStore te dni nima samo na največjem sejmu prehrane Anuga v Nemčiji ampak tudi v Londonu.
 

"Brand licensing Europe" je največji evropski sejem za licence, industrije, ki v zadnjih letih v stalni rasti, v kreativnem duhu pa bi ga lahko opisali z naslednjimi besedami: "Za nekoga igra, za drugega posel.
 
Na sejmu smo lahko namreč, med ostalim dogajanjem, v živo srečali različne like iz risank, filmov ali stripov, ki so se nam nasmihali iz svojih razstavnih prostorov, vse skupaj pa je delovalo zelo razigrano. 
 

Po drugi strani pa so bili zaposleni oblečeni strogo v poslovnih oblekah in tako je bilo takoj jasno, da gre tu v prvi vrsti za posel. Licenciranje proizvodov je pomemben način "sodelovanja" med blagovnimi znamkami in licencami, s katerimi se dodaja dodana vrednost proizvodom, istočasno pa se širi doseg licence izven osnovne kategorije.   
 
Industrija z licencami se je v letu 2016 povečala za 4,4 % in je prvič presegla globalno vrednost 200 milijard funtov (201,6 milijarde funtov).
 
Večino tega prometa predstavljata oz. imata Severna Amerika in Zahodna Evropa, države iz vzhodnega dela Evrope pa malo zaostajajo, kar pa je treba jemati kot pozitivno spremembo, saj so tako še odprte možnosti novih priložnosti.

Nazaj
 


 
 
 
back to top