IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 22.02.2018 || Plenković: "Ramljak bo vodil izredno upravo Agrokorja do izbire novih vodilnih"  |  Počivalšek za Bloomberg: "Za Mercator je več zanimanja"  |  Marca prihaja trgovina Sweet Tooth za ljubitelje sladkarij  |  V začetku marca nova podažitev cigaret  |  Predsednik uprave Metroja Olaf Koch obiskal Hrvaško  |  Ramljak nepreklicno odstopil   |  Cockta bo svoj 65. rojstni dan praznovala v novi podobi  |  Aldi Nord in Süd se ne bosta združila, a krepita sodelovanje  |  Coca-Cola na "sladkorni" davek odgovarja z novimi pakiranji  |  Razpis za priznanje Logist leta 2017  |   Dm najavil partnerstvo z organskim združenjem Demeter  |  Potrošniki februarja manj optimistični  |  Walmart z manjšim dobičkom, a višjimi (minimalnimi) plačami   |  Slovenske restavracije čakajo na glasove  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Podravka zagnala akcijo Čokolino - za velike in male otroke (VIDEO)  |  MDK zaprte tudi po četrtku  |   Reckitt Benckiser za letos najavlja finančno okrevanje   |  Naposled le konec kajenja v lokalih?  |  Italija največja proizvajalka penečega vina  |   ||
   

VB: InStore sodeluje na "Brand licensing Europe" v Londonu

11.10.2017
Svojega predstavnika revija InStore te dni nima samo na največjem sejmu prehrane Anuga v Nemčiji ampak tudi v Londonu.
 

"Brand licensing Europe" je največji evropski sejem za licence, industrije, ki v zadnjih letih v stalni rasti, v kreativnem duhu pa bi ga lahko opisali z naslednjimi besedami: "Za nekoga igra, za drugega posel.
 
Na sejmu smo lahko namreč, med ostalim dogajanjem, v živo srečali različne like iz risank, filmov ali stripov, ki so se nam nasmihali iz svojih razstavnih prostorov, vse skupaj pa je delovalo zelo razigrano. 
 

Po drugi strani pa so bili zaposleni oblečeni strogo v poslovnih oblekah in tako je bilo takoj jasno, da gre tu v prvi vrsti za posel. Licenciranje proizvodov je pomemben način "sodelovanja" med blagovnimi znamkami in licencami, s katerimi se dodaja dodana vrednost proizvodom, istočasno pa se širi doseg licence izven osnovne kategorije.   
 
Industrija z licencami se je v letu 2016 povečala za 4,4 % in je prvič presegla globalno vrednost 200 milijard funtov (201,6 milijarde funtov).
 
Večino tega prometa predstavljata oz. imata Severna Amerika in Zahodna Evropa, države iz vzhodnega dela Evrope pa malo zaostajajo, kar pa je treba jemati kot pozitivno spremembo, saj so tako še odprte možnosti novih priložnosti.

Nazaj
 


 
 
 
back to top