IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 14.10.2019 || Intermarche bo umaknil 140 aditivov  |  V sredo 13. Strateška konferenca TZS o trgovini   |  Carrefour okrepil poslovanje v Italiji  |  Nemška diskonterja na Otoku z novo strategijo  |  Migros z blokchain revolucijo  |  Casino in Tesco prodajata trgovine  |  Oljkarji s količinsko skromno letino  |  Potrošnik za hrano nameni približno 1400 evrov letno  |  V četrtek 26. Zlati boben   |  Poslovanje Celjskih mesnin bremeni afriška prašičja kuga  |  Kupljenovo pri Zaprešiću ima novo tovarno podjetja Naše klasje   |  Trgovinska vojna s posledicami za ves svet  |  Aldi poenotil organsko blagovno znamko - “Gut Bio”  |  Carslberg predstavil leseno embalažo piva  |  Tovarna gob Delta Danube z 4,5 milijoni evrov za izgradnjo nove hale  |  "Tiha ura" nakupovanja za avtistične kupce  |  "Refil" avtomat v Intersparu Citypark v Ljubljani  |  Srečanje kmetov na Slomu tokrat v znamenju dela in veselja  |  Medex lani ustvaril 1,35 milijona evrov čistega dobička  |   Svet za promocijo o projektu:"Naša super hrana"  |   ||
   

Hrvaška/Slovenija: InStore obiskal Barcaffè v Izoli

28.05.2019
Hrvaške predstavnice revije InStore so minuli teden na novinarskem dnevu obiskale Barcaffè proizvodni obrat v Izoli, kjer so jih spoznali z novimi proizvodi, vsemi procesi proizvodnje in ekipo Barcaffè-ja.

Prehrambeno industrijsko podjetje Droga je nastalo z združitvijo podjetja Industrije začimb-Soline in podjetja Gosad iz Ljubljane 23. junija 1964. Po 3. septembru 1974 so jih preimenovali v Drogo, prehrambeno industrijo Portorož p.o.Prvi izdelek blagovne Barcaffè je bila sveže mleta in pražena kava pakirana v vrečke po 100g. Proizvajati so jo začeli v novi pražarni, prvi večji Drogini investiciji, ki je vključevala posodabljanje tehnološke opreme.

V Slovenji (in širši regiji) je kava Barcaffè že dolga leta najbolj cenjena, s  svojo zgodbo pa je začela leta 1970 in hitro posatla prepoznana po svoji značilni embalaži.  Od leta 1999 pa so se klasični Barcaffe kavi pridružili tudi prvi instant napitki s to blagovno znamko. 

Kakovost vsakega proizvoda je natančno sledljiva, saj na vsaki 100-gramski vrečki lahko na primer opazite oznako ZM, ZK, PM ali PK. Prva črka pomeni izmeno (Z ali P), v kateri so kavo pakirali, druga pa stroj, na katerem so jo pakirali (M ali K). S to oznako lahko za vsako vrečko ugotovimo, na katerem pakirnem stroju in v kateri delovni izmeni je bila kava pakirana. 
 
Danes prepoznavna barva Barcaffè kave je prvotno nastala iz rdečega pakiranja. Začetno rdeče pakiranje so zamenjali z bolj močnim vijola – roza magenta odtenkom. Potrošniki so ga sprejeli za svoje in od takrat je magenta postala nezamenljiv del blagovne znamke Barcaffè. 
 
Poleg začetnega 100g pakiranja, so bila na voljo še pakiranja 200g, 250g ter 300g Vsa pakiranja je sestavljala ista mešanica Barcaffè, na voljo je bila kot mleta kava ali kava v zrnu. Z uvajanjem novih postopkov so ugodili potrošniku z nekaterimi inovacijami, ki v posodobljeni obliki, še danes tvorijo del pakiranj asortimenta Barcaffè. To sta pakiranja v vakuumu, ki je začelo leta 1992 in pakiranje z enosmernim ventilom. Do leta 1994 je Barcaffè že predstavljal najpomembnejši proizvodni program, tako po količini, kot po vrednosti in donosnosti ter na slovenskem trgu predstavljal večinski tržni delež v kategoriji kave.
 
Kakovost kave je najboljša

Znano je, da se za Barcaffè uporablja najboljšo surovo kavo, ki jo nabavljajo na samem izvoru pridelave. Njihove zahteve glede kakovosti kave so nadstandardne in so poznane mnogim pridelovalcem in trgovcem s kavo. Zaradi tega tudi večkrat obiščejo države proizvajalke kave po končani sezone trgatve. Vsako leto tako obiščejo Brazilijo, kot največjo proizvajalko kave, sledijo pa ji še: Kolumbija, Burundi, Indija…Tam se dogovarjajo o potrebah glede kakovosti kave in z lokalnimi degustatorji določajo potrebno kakovost kave za njihove mešanice. Surovo kavo imajo pod strogim nadzorom. Vsaka kave mora prestati trikratni pregled preden lahko vstopi v postopek predelave kave. Vzorce dobijo prvič iz države proizvajalke, spražijo in testirajo z različnimi laboratorijskimi analizami ter najpomembneje - s senzorično analizo. Samo potrjena kava, katera je zadostila vsem predpisanim parametrom se naloži na ladjo nakar gre na dvomesečno pot do Luke Koper. Postopek se ponovi ob prispetju kave v luko in zadnjič pri dospetju kave na domače dvorišče.


Nazaj
 


 
 
 
back to top