IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.10.2020 || Strateška konferenca o trgovini TZS in EF ob 10.uri prek spleta  |  Oktobrska (93.) številka revije InStore tudi na spletu  |  Zastoj v pogajanjih o brexitu ostaja  |  Počivalšek: "Gospodarstvo je zgled odgovornega ravnanja"  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira “FMCG Brand Forum ONLINE” z govorniki neposredno iz studia   |  Trgovci zaradi policijske ure prilagajajo delovni čas  |  Prihodnost v gojenju kulturnih rastlin s slano vodo?  |  Monstat: "V mleku vedno več maščobe"  |  Koding Gorska – prva tovarna v regiji z "zeleno" proizvodnjo  |  Blagovna znamka KitKat praznuje 85 let  |  Podelili Petine nagrade za najboljše veganske izdelke   |  ZANIMIVOST: Goveja juha v steklenici  |  Perutnina Ptuj v Bački Topoli gradi nove hleve   |  Andrej Dean novi predsednik uprave Belja plus  |  Konzum in Uber predstavljata skupno storitev dostave živil  |  Zaradi pandemije uvaja najstrožje ukrepe v Evropi  |  X5 Retail kmalu s "hard" diskont verigo  |  Zenica z dvema novima trgovinama  |  Dnevnik:"V destilacijo sedem milijonov litrov vina"  |  Preskrba s hrano med epidemijo po zagotovilih ministrstva ni ogrožena  |   ||
   

Srbija: InStore Srbija 29. oktobra organizira “FMCG Brand Forum ONLINE” z govorniki neposredno iz studia

20.10.2020
Srbsko uredništvo revije InStore bo v času, ko ne moremo (tudi v Sloveniji organizirati vsakoletne "žive" konference) 29.oktobra izvedlo spletni forum z bogatim programom na katerega se lahko brezplačno prijavite.  Več na spletni strani www.fmcg-brandforum.com    
 
Med govorniki bo veliko znanih imen in zanimivih tem...Predstavili jih bodo Darko Lukić (direktor AMMC d.o.o.), Ana McMahon (glavna managerka L’Oréala Adria Balkan), Jelena Uzelac (direktorica strateškega poslovanja New Strategy), Nikos Zois (generalni direktor Heinekena Srbija), Ivana Šašo (direktorica razvoja formata Delhaize Srbija), Predrag Ćirović (direktor GfK Beograd), Ivana Mladenović (marketinška managerka Henkla Srbija), Dušan Grujić (prodajni vodja Nielsena za Srbijo in S. Makedonijo), Jovan Bugarčić (direktor marketinga Imleka), Nataša Pavlović (direktorica trženja Mercator-S), Predrag Kurčubić (direktor Ipsosa Adria vzhod), Bojana Nićetin (direktorica trženja Gomexa) in glavni govornik Vladimir Đurović (ustanovitelj agencije Labbrand, ki ima pisarne v Šanghaju, Parizu, New Yorku, Singapurju, Vancouvru). 
 
Keynotte govornik Đurović (na fotografiji) tekoče govori angleško, francosko, mandarinščino (kitajsko) in ruščino. Je ustanovitelj blagovne znamke Madjor, ki podjetja vodi skozi popolnoma novo digitalno izkušnjo. Njegove stranke so LVMH, Pernod Ricard, Club Med, Alibaba Group, Porsche, Audi, Xintiandi, HongKong Land, L’Oréal, Coca Cola Group in drugi.
 
Za prijavo večjega števila udeležencev iz določenega podjetja pošljite prijave in vprašanja na gorica@instore.rs

Posebna vrednost dogodka bo v tem, da bodo govorniki predavali neposredno iz studia v hotelu Hyatt Regency Belgrade - vse predstavitve pa bodo pokrite s številnimi kamerami ob posebni razsvetljavi, ozvočenju in drugimi tehničnimi prednostmi.
 
 
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top