IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.04.2021 || Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |  Inovativno pakiranje za svežo premium solato  |  Osma e-konferenca za mala in srednja podjetja v organizaciji PTZ   |  Dva nova ukrepa v čebelarstvu  |  Nova prodajalna Univerexporta v Beogradu  |  Odpiranje vrtov in teras v osmih regijah za gostinski sindikat premalo  |  Aldi Nord na Majorki odprl trgovino št. 5000 v Evropi  |  Prihaja prvi belgijski e-supermarket Hopr  |  V ZDA stekla promocija žganja Yebiga Prva  |  Šišić:"Lani smo prodali več kot 100.000 ton piščančjega mesa"  |  V Intersparu Vič nov "refil avtomat" za naravna čistila in pralne praške Odori (VIDEO)  |  Priznanje GZS Pomladni veter KZ Metliki  |  Čizmić na konferenci o potezah Mercatorja v (po)koronskem času   |  Fortenova in Mercator s pogodbo za refinanciranje Mercatorjevega dolga  |  Draghi napoveduje sproščanje ukrepov s 26. aprilom  |  Direktor uprave za varno hrano zamenjal glavno inšpektorico  |   ||
   

BiH: InStore BiH uspešno zaključil sedmi FMCG summit

05.03.2021
Včeraj je v Sarajevu v organizaciji revije InStore BiH potekal sedmi FMCG "summit" na katerem sta bila v ospredju temi: "Razumevanje potreb kupcev in izzivi s katerimi se srečuje mesna industrija v BiH".

Na panelu o razumevanju potreb kupcev so govorili: Nihad Imširović (direktor Konzum BiH), Edin Ibrahimović (izvršni direktor za poslovne operacije Bingo d.o.o. Tuzla), Ivan Protega (retail Manager @JYSK) in Maida Livnjak (direktorica maloprodaje iNovine).

O problematiki mesa so govorili: Elma Ganić (vodja marketinga Perutnina Ptuj d.o.o. BiH), Merima Dževdetbegović (namestnica direktorja podjetja Menprom) in Emina Džafić - Krpan (direktorica marketinga Akova Group).

Poleg ostalih govornikov in tem, ki so se jih lotili, so organizatorji podelili tudi posebno priznanje za prispevek v FMCG industriji Petru Ćorluki, lastniku podjetja Violeta in nekaterim najbolj uspešnim  "Category Managerjem", kakor tudi posebno nagrado: "Naši heroji”, ki so jo podelili predstavnikom trgovinskih verig za njihov prispevek pri delu v času pandemije.


Nazaj
 


 
 
 
back to top