IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 21.09.2019 || Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

Velika Britanija: Iceland izdatno povečuje ponudbo izdelkov TBZ

04.09.2019
Britanski trgovec Iceland je pred največjo okrepitvijo ponudbe v svoji zgodovini, saj bodo ta teden obiskovalcem v svojih trgovinah ponudili več kot 550 novih izdelkov lastne blagovne znamke, poroča spletna stran Retail Gazette.
 
 
Kot so sporočili s trgovca, je razlog za močno povečanje nabora ponudbe vse večje povpraševanje po zamrznjenih izdelkih. Potezo je Iceland že nekaj časa pripravljal, pomagali pa so si s poizvedovanjem po družabnih omrežjih, slednjem trendov in analizo prodaje.
 
Pri Icelandu so odločeni, da postanejo sploh prvi britanski trgovec, ki bi celotno linijo trgovinskih blagovnih znamk ustvarili izključno s pomočjo nasvetov uporabnikov na družabnih omrežjih. Številni novi izdelki bodo imeli priložen recept za pripravo.
 
Nova linija izdelkov bo sestavljala 53 odstotkov vse zamrznjene ponudbe, tako da lahko govorimo o močnem pretresu ponudbe. Ob tem velja omeniti, da je trg zamrznjene hrane na Otoku v zadnjih 12 mesecih zrasel za 3.4 odstotka na 6,3 milijarde funtov.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top