IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 14.11.2018 || Danes v Ljubljani Ceneje.si razglaša spletne trgovce leta (VIDEO)  |  Coles pripravlja avtomatizirane distribucijske centre  |  Nemški Tönnies prelaga prihod  |  ZANIMIVOST: Azijec za tartuf odštel 85.000 evrov!  |  MHP kooperantom Perutnine Ptuj obljublja nadaljnji razvoj  |  Lidl učinkoviteje z (ne)uporabo plastike  |  Evropski teden zmanjševanja odpadkov   |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore, ki bo 22. novembra, že 380 rezervacij  |  Amazonov drugi dom bo razpet med New Yorkom in Arlingtonom  |   21. Slovenski festival vin v četrtek in petek  |  Skupina Kofola v devetih mesecih povečala prihodke in dobiček  |  Bayer (po prevzemu Monstanta) s stabilnim poslovanjem  |  Mlekarna Mihajlović lansirala novo blagovno znamko   |  Tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Francozi kot prvi prepovedali vseh pet pesticidov, zaradi katerih umirajo čebele  |  Agrokorjeva podjetja odkupujejo kar 40% skupnega "CRO" nasada mandarin  |  Odprli novi trgovino Žabac Food Outlet v zagrebškem Importanne Centru  |  Letošnji dan slovenske hrane poudarja pomen kakovosti tal  |  Medex tokrat z manjšim dobičkom  |  Rekordna žetev soje   |   ||
   

Velika Britanija: Iceland banan ne bo več prodajal v plastičnih vrečkah

14.09.2018
Specialist za zamrznjena in ohlajena živila Iceland, je zaustavil prodajo banan v plastičnih vrečkah. Trgovec si obeta, da bo s to potezo privarčeval za 10 milijonov kosov plastike ter zmanjšal onesnaženje okolja. 
 
 
 
Britanski trgovec preizkuša nove reciklažne papirnate pasove, ki bodo v njihovih trgovinah povezovali šop banan. Za zdaj so takšen način pakiranja ponudili le v treh trgovinah, poteza pa se je izkazala za uspešnico, zato bodo takšen način razširili še na 120 prodajaln.
 
Papirnate pasove je izdelala skupina A Plastic Planet, ki se zavzema za svet brez plastike in je v minulih mesecih zaslovela s kampanjo Police brez plastičnih pakiranj. "Ljudje so postali navajeni na kupovanje izdelkov, ovitih v plastiko, kar moramo zaustaviti," je povedal Richard Walker, direktor trgovca.
 
"Sprememba se ne more začeti, če mi, trgovci, ne ukrepamo," še dodaja.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top