IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.01.2019 || Indra Nooyi zapustila PepsiCo in bi lahko postala glavna v Svetovni banki  |  REVOLUCIONARNO: Žabka kmalu z avtomatiziranimi trgovinami brez prodajalcev   |   V ponedeljek odprtje novega nakupovalnega centra KTC Karlovac  |  Sejem Agra pričakuje več kot 1800 razstavljavcev  |  Naprodaj Mercatorjev center Novi Sad  |  Na krožniku povečini eko hrana iz tujine  |  Nov izvršni direktor v Metro Cash & Carry André Rinnensland  |  David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |  Mastercard in Garmin omogočila plačevanje z nosljivo tehnologijo  |  Hofer lani zbral preko 53 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |  Več fižola in manj mesa - recept za človeka in Zemljo  |  Revija Marketing magazin objavila pregled največkrat nagrajenih oglaševalcev (VIDEO)  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |   ||
   

Velika Britanija: Iceland banan ne bo več prodajal v plastičnih vrečkah

14.09.2018
Specialist za zamrznjena in ohlajena živila Iceland, je zaustavil prodajo banan v plastičnih vrečkah. Trgovec si obeta, da bo s to potezo privarčeval za 10 milijonov kosov plastike ter zmanjšal onesnaženje okolja. 
 
 
 
Britanski trgovec preizkuša nove reciklažne papirnate pasove, ki bodo v njihovih trgovinah povezovali šop banan. Za zdaj so takšen način pakiranja ponudili le v treh trgovinah, poteza pa se je izkazala za uspešnico, zato bodo takšen način razširili še na 120 prodajaln.
 
Papirnate pasove je izdelala skupina A Plastic Planet, ki se zavzema za svet brez plastike in je v minulih mesecih zaslovela s kampanjo Police brez plastičnih pakiranj. "Ljudje so postali navajeni na kupovanje izdelkov, ovitih v plastiko, kar moramo zaustaviti," je povedal Richard Walker, direktor trgovca.
 
"Sprememba se ne more začeti, če mi, trgovci, ne ukrepamo," še dodaja.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top