IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.09.2018 || Še dva dneva za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |  V ZDA promocija slovenske kulinarike  |  Barcaffè v Rovinju predstavil prvo turško kavo v kapsuli  |   Lovorika Naj Fala kruh 2018 štirim tekmovalcem  |  Edeka ima laserske etikete  |  Imlek za 96 farm zagotovil 1,1 milijona evrov  |  ZDA uvajajo 10-odstotne carine na uvoz kitajskega blaga  |  V ljubljanskih Mostah BTC obnavlja staro letališče z novimi vsebinami  |  Izdelki za daljšo sitost debitirali v trgovinah Morrisons  |  V Šavniku kmalu nova trgovina Voli  |  Potrošniki septembra bolj pesimistični   |  Fama Vipava tudi letos z visoko rastjo  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |   ||
   

Velika Britanija: Iceland banan ne bo več prodajal v plastičnih vrečkah

14.09.2018
Specialist za zamrznjena in ohlajena živila Iceland, je zaustavil prodajo banan v plastičnih vrečkah. Trgovec si obeta, da bo s to potezo privarčeval za 10 milijonov kosov plastike ter zmanjšal onesnaženje okolja. 
 
 
 
Britanski trgovec preizkuša nove reciklažne papirnate pasove, ki bodo v njihovih trgovinah povezovali šop banan. Za zdaj so takšen način pakiranja ponudili le v treh trgovinah, poteza pa se je izkazala za uspešnico, zato bodo takšen način razširili še na 120 prodajaln.
 
Papirnate pasove je izdelala skupina A Plastic Planet, ki se zavzema za svet brez plastike in je v minulih mesecih zaslovela s kampanjo Police brez plastičnih pakiranj. "Ljudje so postali navajeni na kupovanje izdelkov, ovitih v plastiko, kar moramo zaustaviti," je povedal Richard Walker, direktor trgovca.
 
"Sprememba se ne more začeti, če mi, trgovci, ne ukrepamo," še dodaja.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top