IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |  Slovenska viljamovka prejela izjemno priznanje   |  Podražili so se kruh, zelenjava, sokovi, cenejše so cigarete  |  V Osojanu odprli sušilnico sadja z zmogljivostjo 800 kilogramov  |  Minister Šarović omejuje uvoz perutnine iz Turčije  |  Spar odprl svojo šesto trgovino na Reki  |   ||
   

Slovenija: INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"

24.03.2019
Ob predstavitvi poslovnih rezultatov leta 2018 Mlekarne Celeia, smo se na kratko pogovorili z direktorjem največjega slovenskega proizvajalca mlečnih izdelkov, Marjanom Jakobom.
 
Družba je sicer lansko leto zaključila z minimalno izgubo, kar je posledica številnih naložb, zelo pozitiven premik pa je dvig tržnega deleža na domačem trgu sadnih jogurtov. Jakob poudarja, da so imeli lani manj kot četrtinski delež pogače, letos pa je njihov cilj priti na več kot 25 odstotkov.
 
V zadnjih nekaj mesecih priznanja kar dežujejo, podjetje je dobitnik nagrade Produkt leta 2019, pred tem so vaše jogurte brez sladkorja izbrali kot najbolj inovativni izdelek v svoji kategoriji, povečuje se število izdelkov z oznako Izbrana kakovost – Slovenija. Kaj od tega vam pomeni največ?
 
Na prvem mestu je vsekakor Produkt leta, saj so tu izbirali izključno potrošniki. To pomeni, da izdelki izginjajo s polic. Jasno, veseli smo tudi vsakega drugega naziva, kot je bil ta certifikat za inovativno živilo. Smo podjetje, ki je v tej branži prebilo led in to nam daje jasno vedeti, da so usmeritve prave in sledimo trendom v slovenskem prostoru.
 
Ko sva že ravno pri trendih. Mlekarna Celeia je pionir proizvodnje izdelkov brez GSO, greste tudi v smer, da bi imeli izdelki čim manjšo vsebnost sladkorja. Kako pa je z vse bolj razširjenim trendom čim manjše uporabe plastike?
 
Tako je, tudi temu bomo morali slediti. Čeprav veste, že pred leti smo želeli iti v ta projekt, tudi dejansko nabavili nov stroj za pakiranje Per-pack embalaže, ampak za zdaj usmeritve narekuje potrošnik. Če bo podprl proizvodnjo v kartonastem Per-packu in izdelke v popolnoma reciklažni embalaži, potem bomo temu vsekakor sledili.
 
Kolikšen delež v celotni proizvodnji Mlekarne Celeia imajo izdelki, ki jih izdelate za lastne blagovne znamke trgovcev?
 
Trgovinske blagovne znamke v naši proizvodnji ustvarijo kar 23 odstotkov, preostali delež, torej 77 odstotkov pa izdelki pod blagovno znamko Zelene Doline.

Nazaj
 


 
 
 
back to top