IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |  1. Slap Vino Festival jutri  |  Ljubljanska vinska pot jutri  |  Proizvajalci mleka v prahu želijo izriniti velike korporacije  |  AB InBev organiziral enoto za kibernetsko varnost  |  V Pomurju letos več pšenice, tudi kakovost boljša  |  Kamnik vabi s festivalom "Kjer se Alpe končajo in dobro pivo začne"  |  Lidl vlaga pol milijarde v širitev po Londonu  |  Unilever želi povečati portfelj blagovnih znamk  |  Vodi Jana zlato priznanje na tekmovanju Monde Selection  |  V BBI centru odprli dm prodajalno na dveh nadstropjih  |  Spornost predloga zakona o embalaži za tobačne izdelke  |  Na Beverly Hillsu bodo prenehali prodajati cigarete  |  2.FMCG konferenca revije InStore uspešno zaključena  |  Ob odprtju prvega Aldija dolge vrste (VIDEO)  |  Albert Heijn v svojih proizvodih ukinja dodano sol  |   ||
   

Slovenija: INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"

24.03.2019
Ob predstavitvi poslovnih rezultatov leta 2018 Mlekarne Celeia, smo se na kratko pogovorili z direktorjem največjega slovenskega proizvajalca mlečnih izdelkov, Marjanom Jakobom.
 
Družba je sicer lansko leto zaključila z minimalno izgubo, kar je posledica številnih naložb, zelo pozitiven premik pa je dvig tržnega deleža na domačem trgu sadnih jogurtov. Jakob poudarja, da so imeli lani manj kot četrtinski delež pogače, letos pa je njihov cilj priti na več kot 25 odstotkov.
 
V zadnjih nekaj mesecih priznanja kar dežujejo, podjetje je dobitnik nagrade Produkt leta 2019, pred tem so vaše jogurte brez sladkorja izbrali kot najbolj inovativni izdelek v svoji kategoriji, povečuje se število izdelkov z oznako Izbrana kakovost – Slovenija. Kaj od tega vam pomeni največ?
 
Na prvem mestu je vsekakor Produkt leta, saj so tu izbirali izključno potrošniki. To pomeni, da izdelki izginjajo s polic. Jasno, veseli smo tudi vsakega drugega naziva, kot je bil ta certifikat za inovativno živilo. Smo podjetje, ki je v tej branži prebilo led in to nam daje jasno vedeti, da so usmeritve prave in sledimo trendom v slovenskem prostoru.
 
Ko sva že ravno pri trendih. Mlekarna Celeia je pionir proizvodnje izdelkov brez GSO, greste tudi v smer, da bi imeli izdelki čim manjšo vsebnost sladkorja. Kako pa je z vse bolj razširjenim trendom čim manjše uporabe plastike?
 
Tako je, tudi temu bomo morali slediti. Čeprav veste, že pred leti smo želeli iti v ta projekt, tudi dejansko nabavili nov stroj za pakiranje Per-pack embalaže, ampak za zdaj usmeritve narekuje potrošnik. Če bo podprl proizvodnjo v kartonastem Per-packu in izdelke v popolnoma reciklažni embalaži, potem bomo temu vsekakor sledili.
 
Kolikšen delež v celotni proizvodnji Mlekarne Celeia imajo izdelki, ki jih izdelate za lastne blagovne znamke trgovcev?
 
Trgovinske blagovne znamke v naši proizvodnji ustvarijo kar 23 odstotkov, preostali delež, torej 77 odstotkov pa izdelki pod blagovno znamko Zelene Doline.

Nazaj
 


 
 
 
back to top