IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |  1. Slap Vino Festival jutri  |  Ljubljanska vinska pot jutri  |  Proizvajalci mleka v prahu želijo izriniti velike korporacije  |  AB InBev organiziral enoto za kibernetsko varnost  |  V Pomurju letos več pšenice, tudi kakovost boljša  |  Kamnik vabi s festivalom "Kjer se Alpe končajo in dobro pivo začne"  |  Lidl vlaga pol milijarde v širitev po Londonu  |  Unilever želi povečati portfelj blagovnih znamk  |  Vodi Jana zlato priznanje na tekmovanju Monde Selection  |  V BBI centru odprli dm prodajalno na dveh nadstropjih  |  Spornost predloga zakona o embalaži za tobačne izdelke  |  Na Beverly Hillsu bodo prenehali prodajati cigarete  |  2.FMCG konferenca revije InStore uspešno zaključena  |  Ob odprtju prvega Aldija dolge vrste (VIDEO)  |  Albert Heijn v svojih proizvodih ukinja dodano sol  |   ||
   

Azija: IGD: "Živilski sektor Azije bo do leta 2023 vreden več kot 4 bilijone dolarjev"

16.04.2019
Azijski sektor živilske trgovine bo do v naslednjih štirih letih ustvaril 4,264 bilijona ameriških dolarjev (3,77 bilijona evrov) letno - skoraj toliko, kot bosta takrat ustvarili Evropa in Severna Amerika skupaj.
 
 
Analizo je za javnost predstavila raziskovalna hiša IGD Azija. Med drugim pregled vsebuje tudi odkritje, da bo Azija kot najmočnejši živilski trg med letoma 2018 in 2023 rasel po sestavljeni letni stopnji 6 odstotkov.
 
Lani je recimo vrednost vseh nakupov v sektorju živil na največji celini znašala 3,126 bilijona maeriških dolarjev, torej se bo vrednost v le petih letih okrepila za več kot bilijon.
 
Azija bo tako delež med celotno svetovno porabo denarnih sredstev za živila do leta 2023 povečala na 37 odstotkov. Glavne zasluge za to bodo imele Kitajska, Indija ter Indonezija, ki sestavljajo skoraj tri četrtine vse azijske porabe za hrano in pijačo.
 
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top