IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 03.06.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |   Odprtje nove trgovine Jager v Selnici ob Dravi 18. junija  |  Citypark od danes (ponekod) podarja zastonj sladice  |  Skaza vabi na virtualni petkov dan odprtih vrat  |  ZANIMIVOST: V dveh münchenskih supermarketih na policah pijača s strupom  |  Italija odprla meje, Avstrija še ne  |  Na okrogli mizi STA o zdravem življenju (otrok)  |  Carrefour prevzel tajvanskega trgovca Wellcome  |  Kacin o tem, zakaj so trgovine ob nedeljah še vedno zaprte  |  Flipkart (Walmart) v Indiji ne sme prodajati hrane in pijače  |  V času "koronakrize" povečanje članstva za več kot 300  |  Morganovo olje nagrajeno z zlatom v New Yorku  |  ZANIMIVOST: Mali gurman Kobe ima 1,7 milijona sledilcev  |  Woolworths bo več kot 100.000 delavcev nagradil z delnicami  |  Lidl pred vstopom v Severno Makedonijo  |  Več kot 1000 zaposlenih X5 Grupe zbolelo zaradi koronavirusa  |  Štartaj Slovenija z veliko stojnico v 13 trgovinah Interspar  |  Avstrija jutri vendarle odpira meje, tudi s Slovenijo  |  Banka BKS lastnica štirih nakupovalnih centrov Tuša  |  Zadružniki odstavili dolgoletnega predsednika Petra Vriska  |   ||
   

Azija: IGD: "Živilski sektor Azije bo do leta 2023 vreden več kot 4 bilijone dolarjev"

16.04.2019
Azijski sektor živilske trgovine bo do v naslednjih štirih letih ustvaril 4,264 bilijona ameriških dolarjev (3,77 bilijona evrov) letno - skoraj toliko, kot bosta takrat ustvarili Evropa in Severna Amerika skupaj.
 
 
Analizo je za javnost predstavila raziskovalna hiša IGD Azija. Med drugim pregled vsebuje tudi odkritje, da bo Azija kot najmočnejši živilski trg med letoma 2018 in 2023 rasel po sestavljeni letni stopnji 6 odstotkov.
 
Lani je recimo vrednost vseh nakupov v sektorju živil na največji celini znašala 3,126 bilijona maeriških dolarjev, torej se bo vrednost v le petih letih okrepila za več kot bilijon.
 
Azija bo tako delež med celotno svetovno porabo denarnih sredstev za živila do leta 2023 povečala na 37 odstotkov. Glavne zasluge za to bodo imele Kitajska, Indija ter Indonezija, ki sestavljajo skoraj tri četrtine vse azijske porabe za hrano in pijačo.
 
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top