IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.12.2017 || Gorivo opolnoči cenejše  |  Dr.Oetker kupil belgijsko podjetje Diversi Foods  |  British American Tobacco pričakuje rast dobička  |   V projektu Štartaj Slovenija zmagala krema za nego obraza s polžjo slino Noela (VIDEO)  |  InStore št. 61 na poti v tiskarno  |  V deželo bo pripeljal DrinkBus  |  Lidl ta teden v Ribnici odpira 52. trgovino v Sloveniji  |   Gomex odprl mini market Dolovo  |  Največja vietnamska pivovarna odslej tajska  |  Tommyju priznanje "Zlata kuna"  |  Prvo mesto na Irskem ohranja trgovec Dunnes Stores  |  Nova blagovna znamka hišnih aparatov v Sloveniji  |  Kostić bo za Gorenjsko banko plačal še okoli 80 milijonov evrov  |  Barcaffe včeraj odprl nov trening center v Ljubljani  |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Dobavitelji v novem združenju zahtevajo denar ali Agrokor  |  TZS ustanovila Delovno skupino za področje prodaje preko spleta  |  Novo Bipa drogerijo (št.97) so odprli v Viškovu   |  Obeta se nov davek - bo meso postalo nov "tobak"?  |  Potica bo zaščitena kot zajamčena tradicionalna posebnost  |   ||
   

Velika Britanija: IGD: "Prodaja hrane in pijače bo za božič narasla na 25 milijard evrov"

07.12.2017
Britanski kupci naj bi sodeč po študiji raziskovalne hiše IGD letos ob božično-novoletnih praznikih zapravili za 2,6 odstotka več denarnih sredstev kot decembra lani. 
 
 
 
Raziskava nakazuje, da naj bi britanski kupci v božični noriji nakupov za hrano in pijačo zapravili kar 22,2 milijarde funtov, kar je preračunano v nam bolj domačo valuto 25,15 milijarde evrov. Čeprav so stroški božiča sodeč po raziskavi vse večja skrb britanskih kupcev, pa po drugi strani večina praznike dojema kot čas v letu, ko gredo preko svojih zmožnosti, se "pocrkljajo" in tako za živila vseeno zapravijo nekoliko več.
 
Dve tretjini kupcev (66 odstotkov) se strinja, da je božič namenjen prekomernemu zapravljanju za hrano in pijačo (lani je bilo takšnega mnenja 54 odstotkov ljudi), je pa po drugi strani 32 odstotkov anketirancev na Otoku zaskrbljenih nad visokimi stroški, ki jih za seboj pušča božično-novoletni čas.
 
"Opažamo, da so kupci vse bolj dovzetni za nakupovanje določenih dobrin še pred začetkom praznične sezone," je povedala strokovnjakinja za vpogled v nakupovalne navade pri IGD-ju, Vanessa Henry. Takšnih je sedaj že 45 odstotkov kupcev (lani le 35 %).
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top