IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 22.02.2018 || Plenković: "Ramljak bo vodil izredno upravo Agrokorja do izbire novih vodilnih"  |  Počivalšek za Bloomberg: "Za Mercator je več zanimanja"  |  Marca prihaja trgovina Sweet Tooth za ljubitelje sladkarij  |  V začetku marca nova podažitev cigaret  |  Predsednik uprave Metroja Olaf Koch obiskal Hrvaško  |  Ramljak nepreklicno odstopil   |  Cockta bo svoj 65. rojstni dan praznovala v novi podobi  |  Aldi Nord in Süd se ne bosta združila, a krepita sodelovanje  |  Coca-Cola na "sladkorni" davek odgovarja z novimi pakiranji  |  Razpis za priznanje Logist leta 2017  |   Dm najavil partnerstvo z organskim združenjem Demeter  |  Potrošniki februarja manj optimistični  |  Walmart z manjšim dobičkom, a višjimi (minimalnimi) plačami   |  Slovenske restavracije čakajo na glasove  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Podravka zagnala akcijo Čokolino - za velike in male otroke (VIDEO)  |  MDK zaprte tudi po četrtku  |   Reckitt Benckiser za letos najavlja finančno okrevanje   |  Naposled le konec kajenja v lokalih?  |  Italija največja proizvajalka penečega vina  |   ||
   

Velika Britanija: IGD: "Prodaja hrane in pijače bo za božič narasla na 25 milijard evrov"

07.12.2017
Britanski kupci naj bi sodeč po študiji raziskovalne hiše IGD letos ob božično-novoletnih praznikih zapravili za 2,6 odstotka več denarnih sredstev kot decembra lani. 
 
 
 
Raziskava nakazuje, da naj bi britanski kupci v božični noriji nakupov za hrano in pijačo zapravili kar 22,2 milijarde funtov, kar je preračunano v nam bolj domačo valuto 25,15 milijarde evrov. Čeprav so stroški božiča sodeč po raziskavi vse večja skrb britanskih kupcev, pa po drugi strani večina praznike dojema kot čas v letu, ko gredo preko svojih zmožnosti, se "pocrkljajo" in tako za živila vseeno zapravijo nekoliko več.
 
Dve tretjini kupcev (66 odstotkov) se strinja, da je božič namenjen prekomernemu zapravljanju za hrano in pijačo (lani je bilo takšnega mnenja 54 odstotkov ljudi), je pa po drugi strani 32 odstotkov anketirancev na Otoku zaskrbljenih nad visokimi stroški, ki jih za seboj pušča božično-novoletni čas.
 
"Opažamo, da so kupci vse bolj dovzetni za nakupovanje določenih dobrin še pred začetkom praznične sezone," je povedala strokovnjakinja za vpogled v nakupovalne navade pri IGD-ju, Vanessa Henry. Takšnih je sedaj že 45 odstotkov kupcev (lani le 35 %).
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top