IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 26.05.2018 || V Tušu kmalu nov lastnik?  |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana - 7.6.2018  |  46. Teden cvička se danes začne v Šentjerneju   |  Amazon vam blokira račun, če preveč artiklov zavrnete  |  Jutri in pojutrišnjem festival vrtnic in rozeja v Portorožu  |  Konec odštevanja: Od danes v veljavi (nova) zaščita osebnih podatkov - GDPR  |  Uradne analize potrdile neoporečnost izdelkov Radenske  |  Na sedežu ZN slovenski panj  |  Colgate-Palmolive se zavezuje k 100 % recikliranju embalaže do leta 2025  |  Nagrado za najboljše avtohtono rdeče vino prejel Vranac Premier  |  Znova odprt zadarski Spar v centru Supernova  |  Cipiripi prodan zaradi strateških razlogov  |  Kmalu nogometno EP vinarjev   |  Salus prevzema Sanolabor  |  Letalski prevoznik KLM združil moči z družbo Jacobs Douwe Egberts   |   Aldi odprl 25 trgovin in načrtuje še (prvi) distribucijski center  |  Rast prodaje sira, padec prometa z mlečnimi izdelki  |  Židan: "Hvaležen sem za vsako nabavo, ki jo boste naredili na lokalnem trgu"  |  Amazonov ključ za dostavo v vaše vozilo (VIDEO)  |  Odprt Tommy št. 200   |   ||
   

Velika Britanija: IGD: "Prodaja hrane in pijače bo za božič narasla na 25 milijard evrov"

07.12.2017
Britanski kupci naj bi sodeč po študiji raziskovalne hiše IGD letos ob božično-novoletnih praznikih zapravili za 2,6 odstotka več denarnih sredstev kot decembra lani. 
 
 
 
Raziskava nakazuje, da naj bi britanski kupci v božični noriji nakupov za hrano in pijačo zapravili kar 22,2 milijarde funtov, kar je preračunano v nam bolj domačo valuto 25,15 milijarde evrov. Čeprav so stroški božiča sodeč po raziskavi vse večja skrb britanskih kupcev, pa po drugi strani večina praznike dojema kot čas v letu, ko gredo preko svojih zmožnosti, se "pocrkljajo" in tako za živila vseeno zapravijo nekoliko več.
 
Dve tretjini kupcev (66 odstotkov) se strinja, da je božič namenjen prekomernemu zapravljanju za hrano in pijačo (lani je bilo takšnega mnenja 54 odstotkov ljudi), je pa po drugi strani 32 odstotkov anketirancev na Otoku zaskrbljenih nad visokimi stroški, ki jih za seboj pušča božično-novoletni čas.
 
"Opažamo, da so kupci vse bolj dovzetni za nakupovanje določenih dobrin še pred začetkom praznične sezone," je povedala strokovnjakinja za vpogled v nakupovalne navade pri IGD-ju, Vanessa Henry. Takšnih je sedaj že 45 odstotkov kupcev (lani le 35 %).
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top