IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.11.2019 || GEFCO dobavitelj embalaže za Airbus  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  30.novembra ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Hrana ni za tjavendan je projekt Lidla in Ekošole   |  Kupci imajo najraje trgovinsko verigo KAM  |  Nov direktor Žita maloprodaje Dejan Mirković  |  Italijani vse pogosteje nakupujejo pri diskonterjih  |  Med desetimi največjimi onesnaževalci s plastiko so...  |  Bencin spet dražji skupaj z dizlom  |  V EU vendarle dogovor o proračunu za 2020  |  Povečuje se količina komunalnih odpadkov, a se tudi več ločuje  |  Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |  Klub slovenskih podjetnikov s pobudo za več podjetnosti v družbi  |  Coty za pol milijarde evrov odkupuje kozmetično linijo Kylie Jenner  |  Aldi začel z dostavo alkohola na dom  |  Izvoznik leta 2019 je podjetje Seltron  |  Jumbo v Belgiji (za zdaj) krepko presegel pričakovanja  |  V Trebinju odprli trgovino s kozmetiko in zdravili  |  Več kot 80 % ljudi ima pozitivno izkušnjo z e-nakupovanjem  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |   ||
   

Kitajska: IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"

21.06.2019
Do leta 2023 bo Kitajska po napovedih IGD-ja prehitela ZDA in postala največji trg v trgovini na drobno na svetu.

Iz azijske podružnice IGD-ja so napovedali, da bo kitajski trg v kratkem večji, kot so skupaj trgi štirih tamkajšnjih držav: Indije, Japonske, Indonezije in Južne Koreje. Napovedali so tudi, da bosta spletna velikana JD.com in Alibaba postala na Kitajskem v kratkem drugi in tretji največji trgovec.
 
Št. 1 je Sun Art Group, sledita RT-Mart in Vanguard Group. Krepile se bodo tudi verige z nacionalnim dosegom kot so: Sun Art, Yonghui, Walmart, CRV in Carrefour. Vedno bolj se širi spletna prodaja in zato ne čudi izjava Nicka Milesa, ki je direktor izpostave Asia-Pacific pri raziskovalni hiši IGD: ”Manj kot pol prodaje na drobno na Kitajskem poteka prek tradicionalne prodaje in tako bo vedno bolj tudi v prihodnje!” 
 
Napovedal je, da bo delež spletne prodaje do leta 2023 dosegel 11 % in da se bo delež, ki ga dosežejo hipermarketi na Kitajskem do leta 2023 znižal s sedanjih 22 % na 18 %, a da bo delež, ki ga dosegajo supermarket ostal enak in sicer okoli 20 %.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top