IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.08.2017 || V Murski Soboti kupce navdušila nova Tuš drogerija  |  Karmen Pangos prevzela vodenje Krašcommerca  |  Europark Maribor praznuje 17 let  |  Odprtje nove trgovine KZ Agraria v Kopru  |  FrieslandCampina prodaja kategorijo sadnih sokov  |  Lidlu Slovenija znova priznanja Best Buy Award (2016/2017)  |   Heinekenova reklama, ki da misliti... (VIDEO)  |  Sberbanka pleni Agrokorjevo lastnino   |  Znani prejemniki prestižnih odličij Agre za med  |  Še 10 dni do Agre  |  Nizozemski kmetje in trgovci opozarjajo na veliko škodo zaradi afere z jajci  |  Širitev Spara  |  Todorić pripravlja tožbo proti hrvaški vladi  |  V Bitoli še drugi Žitov market   |  Henkel poroča o odličnih rezultatih v drugem četrtletju  |  Odkupne cene mleka junija nekoliko višje  |  Bingo bi rad prevzel Konzum BiH  |  Škoda po "carinski vojni" nekaj desettisoč evrov   |  Zaradi suše trgatev letos že avgusta  |  Jutri malce višje cene goriv   |   ||
   

ANALIZA: IGD: "Britanski trg živil "TO GO" leta 2022 vreden 26 milijard evrov"

10.08.2017
Analiza raziskovalne hiše IGD poroča o velikanskem skoku zanimanja za živila, ki jih kupci vzamejo za na pot (kategorija "To Go"). 
 
 
Tako naj bi se v Veliki Britaniji omenjena kategorija v naslednjih petih letih okrepila na 22.3 milijarde funtov, kar znaša točno 26 milijard evrov.
 
Vse več trgovcev ima v svojih supermarketih in hipermarketih urejen oddelek s sveže pripravljenimi izdelki, ki jih kupcem nudijo za takojšnje uživanje. IGD je v poročilu zapisal, da vrednost tega dela prodaje na Otoku trenutno znaša 17.4 milijarde funta (19.24 milijarde evrov).
 
Za lažjo razčlenitev trga je IGD prodajo razdelil na pet različnih segmentov: 1. Trgovci, specializirani na prodajo živil "To Go", 2. restavracije s hitro postrežbo, 3. specializirane kavarne, 4. trgovci na drobno (sosedske trgovine), 5. supermarketi in hipermarketi.
 

 

 



Nazaj
 


 
 
 
back to top