IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.10.2017 || Hrvaška izdala mednarodno tiralico za Ivico Todorićem  |  Ljubljanske mlekarne lani povečale dobiček  |  24. Zlati boben predstavil zmagovalce  |   Trgovina na drobno septembra navzdol  |  Sporočilo za javnost iz Hoferja: "Jabolka v vedru"  |   3. FMCG Summit Zagreb se približuje  |  Sarajevo Marketing Summit - 26.oktobra 2017  |  Zaveza odgovornosti je obetaven projekt  |  Starejši sin Ivice Todorića prispel na Hrvaško  |  V Ljubljani zadonelo: "24. Zlati Boben s pestrim programom"  |  Metro AG z rastjo prodaje  |  "Snubcev" za nov sedež Amazona več kot 100  |  P&G blesti v kategorijah lepotilnih izdelkov in zdravja  |  Bingo postal največji trgovec v državi (tudi) po številu trgovin  |  Hofer odprl svojo 100. prodajalno na Dunaju  |  Nova franšizna trgovina Spar partner Goričanka v Mačkovcih  |  Krčevit boj diskonterjev za preživetje  |  S Group namerava postati najmočnejši estonski trgovec  |  24. Zlati boben: "Blagovne znamke imajo moč in denar, da spreminjajo svet"  |  Spar v prvem letu poslovanja odprl 30 trgovin  |   ||
   

ZDA: Hy-Vee v čistko pri lastnih blagovnih znamkah

21.09.2017
Trgovec Hy-Vee Inc. je objavil načrt, ki predvideva spremembo sestavin pri kar 1000 izdelkih blagovne znamke, iz katerih nameravajo odstraniti več kot 200 umetnih oziroma sintetiziranih snovi.
 
Rok, do katerega namerava trgovec to storiti, je julij 2018. Čistka bo iz izdelkov izrinila visokofruktozni koruzni sirup, umetne okuse in barvila ter delno hidrogenirane maščobe oz. olja. Poteza je del pobude, ki jo je podjetje naslovilo z imenom Clean Honest Ingridients (čiste, poštene sestavine).
 
Izdelki, ki jim bo trgovec spremenil sestavine, bodo nosili tudi svoj poseben logotip. Nekateri takšni izdelki so že ob koncu poletja prišli na police trgovca, ki ima sicer sedež v glavnem mestu zvezne države Iowa, Des Moinesu.
 
V to skupino sodijo lastne blagovne znamke kečapa, mandljevega masla, tortilja čipsa in ustekleničenega čaja. Hy-Vee pa ni edini trgovec, ki je iz svojih izdelkov odstranil umetne snovi.
 
Do konca leta 2018 bo umetne okuse, sladila, barve, konzervanse in trans maščobe iz svojih izdelkov vrgel tudi precej bolj uveljavljeni trgovec Target.

Nazaj
 


 
 
 
back to top