IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 17.12.2017 || Kostić bo za Gorenjsko banko plačal še okoli 80 milijonov evrov   |  Barcaffe včeraj odprl nov trening center v Ljubljani  |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Dobavitelji v novem združenju zahtevajo denar ali Agrokor  |  TZS ustanovila Delovno skupino za področje prodaje preko spleta  |  Novo Bipa drogerijo (št.97) so odprli v Viškovu   |  Obeta se nov davek - bo meso postalo nov "tobak"?  |  Lidl prihodnji teden v Ribnici odpira 52. trgovino v Sloveniji  |  Potica bo zaščitena kot zajamčena tradicionalna posebnost  |  Občina Ajdovščina delež v Mlinotestu prodala družbi Mlino  |  Boso prevzema trgovine Robi-plasta iz Đakova  |  Za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov  |  X5 Retail prevzema vse supermarkete trgovca O'Key  |  Albert Heijn zapušča Nemčijo  |  Združenje Agrokorjevih dobaviteljev bo vodil prvi mož Podravke  |  Mlinotest prevzel trgovino v Sv. Antonu  |  Odprli 51. trgovino Lidl v Grosuplju  |  ZANIMIVOST: Med iz Porscheja  |  Med najboljšimi pivi na svetu tudi ajdovski Quantum  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry   |   ||
   

ZDA: Hy-Vee v čistko pri lastnih blagovnih znamkah

21.09.2017
Trgovec Hy-Vee Inc. je objavil načrt, ki predvideva spremembo sestavin pri kar 1000 izdelkih blagovne znamke, iz katerih nameravajo odstraniti več kot 200 umetnih oziroma sintetiziranih snovi.
 
Rok, do katerega namerava trgovec to storiti, je julij 2018. Čistka bo iz izdelkov izrinila visokofruktozni koruzni sirup, umetne okuse in barvila ter delno hidrogenirane maščobe oz. olja. Poteza je del pobude, ki jo je podjetje naslovilo z imenom Clean Honest Ingridients (čiste, poštene sestavine).
 
Izdelki, ki jim bo trgovec spremenil sestavine, bodo nosili tudi svoj poseben logotip. Nekateri takšni izdelki so že ob koncu poletja prišli na police trgovca, ki ima sicer sedež v glavnem mestu zvezne države Iowa, Des Moinesu.
 
V to skupino sodijo lastne blagovne znamke kečapa, mandljevega masla, tortilja čipsa in ustekleničenega čaja. Hy-Vee pa ni edini trgovec, ki je iz svojih izdelkov odstranil umetne snovi.
 
Do konca leta 2018 bo umetne okuse, sladila, barve, konzervanse in trans maščobe iz svojih izdelkov vrgel tudi precej bolj uveljavljeni trgovec Target.

Nazaj
 


 
 
 
back to top