IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 20.07.2018 || Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |  Junija zaradi toče 547.000 evrov intervencijskih stroškov v Beli Krajini  |  ZANIMIVOST: Kmalu prva podvodna restavracija   |  10.avgusta prvi Blejski vinski festival  |  Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |   ||
   

ZDA: Hy-Vee v čistko pri lastnih blagovnih znamkah

21.09.2017
Trgovec Hy-Vee Inc. je objavil načrt, ki predvideva spremembo sestavin pri kar 1000 izdelkih blagovne znamke, iz katerih nameravajo odstraniti več kot 200 umetnih oziroma sintetiziranih snovi.
 
Rok, do katerega namerava trgovec to storiti, je julij 2018. Čistka bo iz izdelkov izrinila visokofruktozni koruzni sirup, umetne okuse in barvila ter delno hidrogenirane maščobe oz. olja. Poteza je del pobude, ki jo je podjetje naslovilo z imenom Clean Honest Ingridients (čiste, poštene sestavine).
 
Izdelki, ki jim bo trgovec spremenil sestavine, bodo nosili tudi svoj poseben logotip. Nekateri takšni izdelki so že ob koncu poletja prišli na police trgovca, ki ima sicer sedež v glavnem mestu zvezne države Iowa, Des Moinesu.
 
V to skupino sodijo lastne blagovne znamke kečapa, mandljevega masla, tortilja čipsa in ustekleničenega čaja. Hy-Vee pa ni edini trgovec, ki je iz svojih izdelkov odstranil umetne snovi.
 
Do konca leta 2018 bo umetne okuse, sladila, barve, konzervanse in trans maščobe iz svojih izdelkov vrgel tudi precej bolj uveljavljeni trgovec Target.

Nazaj
 


 
 
 
back to top