IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 20.09.2020 || Ribji namaz Argeta rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić,Smrekar&Kunsterle)  |  Še naprej upada število novih okužb s koronavirusom  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |  Amazon Prime odslej na voljo tudi v Turčiji  |  Křetínský si lasti več kot 3 % v Sainsbury's  |  Odprli Maxi Konzum v Pitomači  |  Za vzpostavitev skupnega trga ("mini Schengen") tudi BiH?   |  Brezglutenski kruhi BeFree iz Žita so inovativna rešitev  |  Več kot 150.000 (Hoferjevih) knjig za prvošolce  |  Kaufland odprl jubilejno 40. poslovalnico v Zagrebu  |  Igorja Merviča bo v Sparu nasledil David Kovačič  |  OECD:"Ukrepi držav za zajezitev širjenja koronavirusa bodo omilili recesijo"  |  Rewe International se umika z ukrajinskega trga  |  Bosansko-hercegovske kumarice osvajajo Nemčijo  |  TZS:"Zaprtje trgovin ob nedeljah nepopravljiva škoda "  |  Novi predsednik Amcham Slovenija postal Blaž Brodnjak  |   ||
   

Hrvaška: Hrvati v času pandemije najbolj zagreto kupujejo sol in zamrznjene jedi

24.03.2020
Hrvaški mediji poročajo, da so naši južni sosedi med 24. februarjem in 15. marcem v trgovinah za hrano, pijačo, osebno higieno in čistila zapravili 300 milijonov kun več, kot v enakem obdobju lani. Poleg soli in zamrznjenih pripravljenih jedi, so med prvo peterico po priljubljenosti v teh časih krize še konzerviran meso in ribe ter vino in žganja.
 
 
Moka je šele na 6. mestu, milo recimo šele na 20., toaletni papir pa presenetljivo šele na 31. poziciji najpogosteje nakupljenih izdelkov. Prodaja soli je v tem obdobju narasla za kar 290 odstotkov. Analiziranih je bil 130. različnih kategorij, poroča spletna stran Lider.
 
Zanimiv je tudi pogled na slabše prodajane izdelke, kjer najdemo kategorije depilatorjev, zobnih ščetk in past, zamrznjenega sadja, svežih pekovskih izdelkov, brezalkoholnih gaziranih pijač in piva ter bonbonier. 
 
Največji zmagovalec pandemije je spletno nakupovanje, kjer je potrošnja rasla za 51 odstotka. V proučevanih treh tednih so tržni delež pridobili večji trgovci - Konzum, Plodine, Spar, Tommy, dm in Bipa.
 
Omenjeni portal razkriva še nekaj zanimivosti. Kupci so se v omenjenem obdobju požvižgali na kacije in kupovali predvsem izdelke p orednih cenah, prebivalci do 34 leta starosti niso zapravili čisto nič več ,kot običajno, starostna skupina med 35. in 44. letom je za nakupe zapravila le nekaj sredstev več, medtem ko so starejši od 45 let izdatno okrepili vsoto namenjenih sredstev za "špecerijo".
 
H kopičenju zalog so  nekoliko bolj nagnjeni Zagrebčani, Slavonci, Istrijani in Primorci, medtem ko je v srednjem delu Hrvaške in Dalmaciji to nekoliko manj izraženo.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top