IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 28.05.2020 || Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z rastjo prihodkov in dobička  |  ZANIMIVOST: V vinogradu našli staro-rimljanski mozaik  |  Tesco po več kot 40 letih začel prodajati bela jajca  |  Skupina Casino se preusmerja na sosedske trgovine  |  NLB na pomoč pri promociji kmetov in zadrug  |  Emotion prevzel del tovarne Gorenja Home v Zaječarju  |  Tovarna Perutnine Ptuj iz Srbca kmalu z dovoljenjem za izvoz v Evropsko skupnost  |  Gostinci nezadovoljni z ukrepi NIJZ   |  V Brežicah 100.000 evrov za podporo kmetijstvu  |  Zaščitimo nove kmetijske proizvode!  |  Cegnar za Finance:"Sinergija s Pošto se že pozna"  |  Lidl odprl svojo 100. trgovino v ZDA  |  Zaprto 4. spletno srečanje slovenskega turizma  |  PMI odslej IQOS cigarete proizvaja tudi v Prilepu  |  Hofer in Karitas začenjata zbirati izdelke za pomoč družinam v stiski  |  V Državnem zboru o nedeljskem zaprtju trgovin  |   ||
   

Hrvaška: Hrvati v času pandemije najbolj zagreto kupujejo sol in zamrznjene jedi

24.03.2020
Hrvaški mediji poročajo, da so naši južni sosedi med 24. februarjem in 15. marcem v trgovinah za hrano, pijačo, osebno higieno in čistila zapravili 300 milijonov kun več, kot v enakem obdobju lani. Poleg soli in zamrznjenih pripravljenih jedi, so med prvo peterico po priljubljenosti v teh časih krize še konzerviran meso in ribe ter vino in žganja.
 
 
Moka je šele na 6. mestu, milo recimo šele na 20., toaletni papir pa presenetljivo šele na 31. poziciji najpogosteje nakupljenih izdelkov. Prodaja soli je v tem obdobju narasla za kar 290 odstotkov. Analiziranih je bil 130. različnih kategorij, poroča spletna stran Lider.
 
Zanimiv je tudi pogled na slabše prodajane izdelke, kjer najdemo kategorije depilatorjev, zobnih ščetk in past, zamrznjenega sadja, svežih pekovskih izdelkov, brezalkoholnih gaziranih pijač in piva ter bonbonier. 
 
Največji zmagovalec pandemije je spletno nakupovanje, kjer je potrošnja rasla za 51 odstotka. V proučevanih treh tednih so tržni delež pridobili večji trgovci - Konzum, Plodine, Spar, Tommy, dm in Bipa.
 
Omenjeni portal razkriva še nekaj zanimivosti. Kupci so se v omenjenem obdobju požvižgali na kacije in kupovali predvsem izdelke p orednih cenah, prebivalci do 34 leta starosti niso zapravili čisto nič več ,kot običajno, starostna skupina med 35. in 44. letom je za nakupe zapravila le nekaj sredstev več, medtem ko so starejši od 45 let izdatno okrepili vsoto namenjenih sredstev za "špecerijo".
 
H kopičenju zalog so  nekoliko bolj nagnjeni Zagrebčani, Slavonci, Istrijani in Primorci, medtem ko je v srednjem delu Hrvaške in Dalmaciji to nekoliko manj izraženo.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top