IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 01.04.2020 || Cigarete in alkohol od danes dražja  |  Elog izvaja vse potrebne ukrepe glede pandemije  |  Končan je rekorden mesec v zgodovini britanske trgovine  |  ZANIMIVOST: Koronaburger iz Hanoja  |  Auchan deli bonus za vse, ki vztrajajo na delovnem mestu  |  V teh dneh znova grozi pozeba  |  Lukašenko:" Proti koronavirusu z vodko, hokejem in savno"  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Pernod Ricard prevzel Monkey 47 gin Europa  |  Spremembe na najvišjih položajih v upravi Heinekena  |  Johnson & Johnson razvija cepivo proti koronavirusu  |  Kraš in Hrvaška pošta omogočata e-nakup sladkarij  |  Izšla je 83. številka revije InStore  |  Zaradi koronavirusa nižje cene goriva, a s policijskimi urami  |  Spins v partnerstvu z Mercato za e-trgovino  |  Tesco uvedel pravilo enega artikla na osebo  |  Upokojenci v trgovine le še zjutraj  |  Težave s transportom podražile pomarančni sok  |  Novartis podaril 500.000 ameriških dolarjev ob pandemiji COVID-19  |  Vlada organizirala aplikacijo za pregled razpoložljivosti kmetijskih pridelkov  |   ||
   

Hrvaška: Hrvati v času pandemije najbolj zagreto kupujejo sol in zamrznjene jedi

24.03.2020
Hrvšaki mediji poročajo, da so naši južni sosedi med 24. februarjem in 15. marcem v trgovinah za hrano, pijačo, osebno higieno in čistila zapravili 300 milijonov kun več, kot v enakem obdobju lani. Poleg soli in zamrznjenih pripravljenih jedi, so med prvo peterico po priljubljenosti v teh časih krize še konzerviran meso in ribe ter vino in žganja.
 
 
Moka je šele na 6. mestu, milo recimo šele na 20., toaletni papir pa presenetljivo šele na 31. poziciji najpogosteje nakupljenih izdelkov. Prodaja soli je v tem obdobju narasla za kar 290 odstotkov. Analiziranih je bil 130. različnih kategorij, poroča spletna stran Lider.
 
Zanimiv je tudi pogled na slabše prodajane izdelke, kjer najdemo kategorije depilatorjev, zobnih ščetk in past, zamrznjenega sadja, svežih pekovskih izdelkov, brezalkoholnih gaziranih pijač in piva ter bonbonier. 
 
Največji zmagovalec pandemije je spletno nakupovanje, kjer je potrošnja rasla za 51 odstotka. V proučevanih treh tednih so tržni delež pridobili večji trgovci - Konzum, Plodine, Spar, Tommy, dm in Bipa.
 
Omenjeni portal razkriva še nekaj zanimivosti. Kupci so se v omenjenem obdobju požvižgali na kacije in kupovali predvsem izdelke p orednih cenah, prebivalci do 34 leta starosti niso zapravili čisto nič več ,kot običajno, starostna skupina med 35. in 44. letom je za nakupe zapravila le nekaj sredstev več, medtem ko so starejši od 45 let izdatno okrepili vsoto namenjenih sredstev za "špecerijo".
 
H kopičenju zalog so  nekoliko bolj nagnjeni Zagrebčani, Slavonci, Istrijani in Primorci, medtem ko je v srednjem delu Hrvaške in Dalmaciji to nekoliko manj izraženo.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top