IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.02.2020 || Januarja se je pri komunalah nakopičilo še 5700 ton odpadne embalaže  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize Frans Mulller: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |  Vrata odprl prenovljen Tuš supermarket Planet Kranj  |  Uporabo plastičnih vrečk prepoveduje tudi Črna gora  |  Salon penečih vin odprl novo ljubljansko vinsko sezono   |  Sladka Mannerjeva podpora projektu Skoči z nami  |  Koprski košarkarji tretjič zapored osvojili pokal Spar  |  Preurejena trgovina Ribola v Kaštel Starom  |  Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka  |  Teta Violeta z novo embalažo (podobno kot za smeti)  |  Organski izdelki vse bolj popularni  |  Tesco konkurenci preprečeval gradnjo trgovin v svoji bližini  |  EKSKLUZIVNO: InStore na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu  |  Finance:Rastoder bo partnerju iz ZAE prodal 51-odstotni delež projekta Stožice  |  Kadri med ključnimi izzivi za razvoj pekarstva  |  Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih  |   ||
   

Slovenija: Hoppy Tonic odslej na voljo v izbranih trgovinah Mercator

10.07.2019
Ajdovska piva bodo to poletje poleg Slovencev in Italijanov pili tudi na Hrvaškem in Danskem!
 
 
Pivovarno Pelicon, eno prvih in najbolj uveljavljenih kraft pivovarn pri nas, ne glede na vreme čaka vroče poletje. V prvem polletju so namreč zabeležili kar 25 % rast, od včeraj pa je njihov prvi brezalkoholni izdelek, Hoppy Tonic, na voljo v 40 Mercatorjevih trgovinah, večinoma hipermarketih po vsej Sloveniji.
 
Hoppy Tonic bo na policah najboljšega soseda delal družbo pretežno tuji ponudbi, saj je eden redkih slovenskih izdelkov iz te kategorije s pravim kininom. Mladi pivovarji iz Ajdovščine pa si to poletje odpirajo tudi nove izvozne poti in bodo z izborom svojih piv odslej skrbeli tudi za ljubitelje rujne hmeljne kapljice na Hrvaškem in na Danskem. 
 
"Sodelovanje z Mercatorjem za nas pomeni potrditev koncepta. Izdelava slovenske butične oziroma kraft brezalkoholne pijače je bila v našem prostoru nova ideja in seveda smo se spraševali, kako bo sprejeta. Zato smo izjemno veseli, da je izdelek doživel tako dober sprejem in odziv. S Hoppy Tonicom, ki smo ga razvili skupaj z Destilarno Bratinov, smo odprli trg, ki doslej za slovenske izdelke ni obstajal, čeprav je džin tonik tudi pri nas že nekaj let izjemno priljubljena kombinacija," je ob poslovnem uspehu povedala Anita Lozar, soustanoviteljica Pivovarne Pelicon.
 
Ajdovski pivovarji glas o svojih odličnih izdelkih pridno širijo tudi izven naših meja in se redno udeležujejo pivovarskih sejmov in festivalov širom Evrope. Plod udeležbe na takšnem festivalu v Budimpešti je tudi dogovor za izvoz na Dansko, na katerega se pripravljajo v teh dneh.
 
Zadnjih nekaj tednov se lahko s Peliconovimi pivi osvežijo tudi na Hrvaškem, natančneje v Zagrebu in Makarski, kjer je kraft pivovarska scena močna zaradi tamkajšnjega festivala Krafting. Medtem izvoz v Italijo poteka že nekaj let, sosedi pa najraje posežejo po Peliconovih klasikah Yess Boss, The 3rd Pill, Quantum in Out of China.  
 
 
Poleg novih izdelkov stalne ponudbe, kot sta Hoppy Tonic in letos novo nizkoalkoholno pivo Relax, v Pivovarni Pelicon ogromno sodelujejo tudi z drugimi kraft pivovarji pri ustvarjanju tako imenovanih kolabov (collabs). "Tako smo v preteklih nekaj mesecih v Beogradu s pivovarno Dogma skupaj zvarili lahko poletno pivo z lipovimi cvetovi, aprila smo bili v Berlinu, kjer smo delali s pivovarno Motel, še ta mesec gremo tudi v Zagreb variti s pivovarno Garden, avgusta pa v London, kjer bomo varili skupaj z našimi starimi znanci in legendami kraft pivovarstva Yeasty Boys," je naštel Matej Pelicon, glavni pivovar in soustanovitelj Pivovarne Pelicon.
 
Seveda sodelovanja ne potekajo le s tujimi, temveč tudi z domačimi pivovarskimi prijatelji, letos denimo s pivovarno Human Fish ter vinarstvom Burja. Večino teh posebnežev bo moč poskusiti na tradicionalni Pivomaniji, že 6. po vrsti, ki bo v Ajdovščini potekala v soboto, 31. avgusta. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top