IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 21.11.2019 || Mariborska občina v prevzem celotne osrednje tržnice   |  Jumbo odprl že drugo trgovino v Belgiji  |  Ana Roš ambasadorka UNWTO  |  V veljavi trgovinski sporazum med EU in Singapurjem  |  General Mills iz svojih izdelkov umika natrij  |  Lidl v Valencii in Barceloni omogočil dostavo v eni uri  |  Požeška Budimka prodana za 212 milijonov dinarjev  |  Odprti novi trgovini Idee v Podgorici  |  McMillon: "Walmart lahko izgine v trenutku"  |  Nestlé prvič predstavil poslovanje v BiH  |  Rastoder ustanavlja letalsko družbo   |  Nagrado Best Buy Award v kategoriji napolitank je prejel Manner  |  Leclerc kupuje trgovine Casina  |  Carrefour našel (starega) kupca za splet  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva na GZS  |  Skupščina Petrola 12.decembra o reviziji poslov   |  GEFCO dobavitelj embalaže za Airbus  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  30.novembra ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Hrana ni za tjavendan je projekt Lidla in Ekošole   |   ||
   

Slovenija: Hoferjeva potujoča posvetovalnica osvešča o raku dojk in prostate

22.10.2019
Zdravje je največja vrednota, preventivni ukrepi in pravočasno odkrivanje sprememb so lahko ključni, še posebej pri boleznih, kot je rak. Ker pogosto nimamo časa ali možnosti za zaupen preventivni posvet, so pri podjetju Hofer svojim sodelavkam in sodelavcem s potujočo posvetovalnico "Skupaj zdravi" pripeljali strokovnjaka kar v neposredno bližino dela.
 
 
 
 
V Sloveniji je pri ženskah najpogostejši rak dojk, pri moških pa rak prostate. Rožnati oktober je mednarodni mesec osveščanja o raku dojk, ki vsako leto prizadene okoli 1400 Slovenk, mesec november pa že tradicionalno opozarja na raka prostate.
 
Pri trgovcu so se tako letos odločili, da bodo od dosedanjega osveščanja naredili še korak naprej in svojim sodelavkam in sodelavcem ponudili tudi konkretne rešitve. Potujoča posvetovalnica, ki so jo zasnovali v sodelovanju s slovenskim združenjem za boj proti raku Europa Donna, bo v oktobru in novembru obiskala več trgovin Hofer po vsej Sloveniji.
 
V okviru programa promocije zdravja na delovnem mestu SKUPAJ.ZDRAVI. bo zagotavljala informacije o pomenu zdravega načina življenja, preventivi ter zgodnjem odkrivanju raka dojk in raka prostate.
 
Potujoča posvetovalnica Hoferjevim sodelavkam in sodelavcem omogoča brezplačen individualni posvet z zdravnikom s področja onkologije, ki razloži pomen zdravega načina življenja in samopregledovanja, presejalnih programov, na modelu prikaže pravilen postopek samopregleda in je na voljo za vprašanja.                                              
 
                                        
 
Predsednica združenja Europa Donna, dr. Tanja Španić, je dejala: "Veseli smo, da se vedno več podjetij nameni izkazati dodatno skrb zdravju zaposlenih. Hoferjeva akcija "Skupaj zdravi". je primer dobre prakse, ki dokazuje, kako pomembno je, da podjetja skrbijo za zdravje svojih zaposlenih in jim omogočajo dostop do strokovnega posvetovanja. Preventiva ima izjemno pomembno vlogo pri zgodnjem odkrivanju raka. Včasih zdravniki nimajo dovolj časa za preventivne nasvete, zato je potujoča posvetovalnica enkratna priložnost, da zaposlenim po vsej Sloveniji omogočimo individualno preventivno svetovanje."
 
Večina udeležencev je izpostavila, da so se prvič udeležili posveta in se podrobneje seznanili z načini samopregledovanja. Potujoča posvetovalnica, ki bo omogočila posvet v različnih krajih po Sloveniji, bo izbrane Hoferjeve trgovine obiskovala vse do konca novembra.
 
"Hoferjeva potujoča posvetovalnica je namenjena našim sodelavkam in sodelavcem, z njo pa smo naredili korak naprej od samega osveščanja, saj smo hoteli ponuditi tudi konkretno rešitev. Ko pride do lastnega zdravja, namreč hitro najdemo izgovore, zakaj nimamo časa, mi pa smo zdravnika tako pripeljali kar v neposredno bližino dela. Tukaj imajo zaposleni tako možnost individualnega posveta s strokovnjakom. Ko pride do težav ali morebitne bolezni, pogovor o osebnem zdravju hitro postane intimna tema. Zato smo se osredotočili predvsem na to, da sodelavkam in sodelavcem oblikujemo polje zaupanja," je razložila Petra Štrukelj, vodja HR pri podjetju Hofer.
 
V rožnatem oktobru skupaj s kupci do donacije

Hofer sicer tudi tokrat v mesecu oktobru s projektom Roza oktober skupaj s svojimi kupci že četrto leto zbira donacijo za slovensko združenje Europa Donna. Ob nakupu vsakega roza paketa šampinjonov in/ali jabolk gre namreč 10 centov združenju, ki v slovenskem prostoru aktivno osvešča o bolezni. Ta na leto prizadene okoli 1400 žensk. V zadnjih štirih letih so tako združenju skupno donirali že več kot 20.000 evrov.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top