IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 06.12.2019 || Mercator odprl prenovljeno Minute prodajalno na Kongresnem trgu  |  Fortenova Počivalška (zaradi Mercatorja) prijavila Evropski komisiji  |  Oktobra z največjim padcem trgovine na drobno  |  Turk:"Za sodelovanje prepričati tudi politiko"  |  OZS danes praznuje abrahama  |  Lidl odprl trgovini v Apatinu in Gornjem Milanovcu   |  Prenovljen zagrebški Branimir mingle mall  |   Podelitev certifikatov znamke Okusiti Laško  |  Podravka že kmalu z novim izdelkom - Čokolindo  |  Praznični Šumi spektakel z Dunking Devils  |  Plačilne transakcije z uporabo nosljive tehnologije naraščajo  |  Tesco širi (brezplačne) električne polnilne postaje  |  Foreo izgubil cca.11 milijonov dolarjev zaradi napake s ceno  |  Danes CEO Summit Beograd revije InStore in tednika Nin  |  Nihanja v preskrbljenosti odraslih prebivalcev z vitaminom D  |  Barry Callebaut gradi največje skladišče za čokolado na svetu  |  Blizu Banjaluke proizvajajo sladoled iz kozjega mleka  |  Odprli nov Interspar hipermarket v Zadru  |  Finska predlaga pogajalski okvir za večletni proračun EU   |  Sodišče EU o tožbi Slovenije proti Evropski komisiji glede terana  |   ||
   

Slovenija: Hofer po tržnem deležu prehitel Tuš

02.12.2019
Diskontnim trgovcem: Hoferju, Lidlu in Eurospinu, se tržni deleži na slovenskem trgu počasi in vztrajno povečujejo. Hofer je po poročanju današnjega Dnevnika že prehitel Tuš z 11-odstotnim tržnim deležem in se z odstotkom več povzpel na 3.mesto, bi pa lahko Tuš prehitel tudi Lidl, ki ima odstotek manj.  
 
Mercator ima na 1.mestu cca.30-odstotni delež, Spar 23-odstotnega čeprav uradnih podatkov že dolgo ni.  Po ugotovitvah prehranskega varuha je na policah Mercatorja, Spara in Tuša več pridelanega in predelanega blaga v Sloveniji kot pri diskontnih trgovcih. A tudi ti se trudijo: Hofer, na primer, ima na policah že 52 odstotkov izdelkov slovenskih proizvajalcev.Ker želijo ugajati kupcem, si diskontni trgovci prizadevajo imeti na policah tako izdelke lokalnih proizvajalcev kot izdelke, ki vsebujejo lokalno surovino.

Nazaj
 



 
 
 
back to top