Slovenija: Hofer po tržnem deležu prehitel Tuš
02.12.2019
Diskontnim trgovcem: Hoferju, Lidlu in Eurospinu, se tržni deleži na slovenskem trgu počasi in vztrajno povečujejo. Hofer je po poročanju današnjega Dnevnika že prehitel Tuš z 11-odstotnim tržnim deležem in se z odstotkom več povzpel na 3.mesto, bi pa lahko Tuš prehitel tudi Lidl, ki ima odstotek manj.
Mercator ima na 1.mestu cca.30-odstotni delež, Spar 23-odstotnega čeprav uradnih podatkov že dolgo ni. Po ugotovitvah prehranskega varuha je na policah Mercatorja, Spara in Tuša več pridelanega in predelanega blaga v Sloveniji kot pri diskontnih trgovcih. A tudi ti se trudijo: Hofer, na primer, ima na policah že 52 odstotkov izdelkov slovenskih proizvajalcev.Ker želijo ugajati kupcem, si diskontni trgovci prizadevajo imeti na policah tako izdelke lokalnih proizvajalcev kot izdelke, ki vsebujejo lokalno surovino.
|
|
|