IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.09.2020 || InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Kitajski CCCC s svilno potjo prek Trsta moti Američane  |  Gostinski lokali se bodo zapirali prej, priporočeno delo od doma  |   Hofer nadaljuje "sceno" s plesnim natečajem   |  Puklavec Family Wines: "Čas je za letošnji vinski mošt"  |  Sejem Agra konec tedna tudi v živo  |  Zakulisje slovenskih prejemnic Michelinovih zvezdic  |  AB InBev še močnejši - za 190 milijonov evrov odkupili ameriški CBA  |  Za Alibabo bo prihodnje leto začel dostavljati robotski osel  |  Fortenova prejela ponudbe za Ledo plus, Ledo Čitluk in Frikom  |  Priznanje za najboljši med Ludviku Lapu iz Radomelj  |  V Mariboru raste nova (zelena) Lidlova trgovina poleg Europarka  |  Destilarna Beefeater obeležuje 200-letnico obstoja  |  BAT začenja s proizvodnjo v Vranju  |  APK je bolezen, ki povzroča veliko gospodarsko škodo  |  Torkovo glasovanje poslancev za nedeljsko zaprtje trgovin pod drobnogledom SDTS  |   Do konca leta odločitev o (ne)zapiranju trgovin ob nedeljah  |  Velike izgube za svetovni turizem  |  V središču Ljubljane salon kave Qubik Caffe  |   ||
   

Kitajska/Francija: Hisense in Paris Saint-Germain sklenila globalno partnerstvo

11.08.2020
Hisense, vodilno podjetje na področju potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov, je postalo najnovejši globalni sponzor francoskega nogometnega kluba Paris Saint-Germain. 

Z novo sklenjenim partnerstvom so še bolj poudarili svoje poslanstvo, da nogometnim navijačem po vsem svetu izboljšajo gledalske izkušnje. V sodelovanju z nogometnim klubom Paris Saint-Germain bodo tako strastnim navijačem po vsem svetu predstavljali širok spekter svojih izdelkov. Predstavljali jih bodo množici športnih navdušencev na pariškem stadionu Parc des Princes ter preko spletnega oddajanja in digitalnih kanalov ter družbenih medijev tudi ostalim navijačem širom sveta.
 
Poleg tega bodo francoskemu nogometnemu klubu zagotovili širok nabor svojih inovativnih produktov, ki jim bodo olajšali delo na različnih lokacijah, med katerimi je tudi nov center za usposabljanje.

Partnerstvo pozdravlja tudi Franjo Bobinac, podpredsednik za globalni marketing, Hisense International, ki poudarja moč športa pri grajenju blagovne znamke podjetja. Dodaja, da se tudi Hisense zelo dobro zaveda pomembne strateške vloge, ki jo ima šport pri grajenju in utrjevanju lastne blagovne znamke.

Sklenjeno partnerstvo temelji na zavezanosti podjetja Hisense športu, ki jo dosega preko številnih sponzorstev večjih športnih dogodkov po vsem svetu, med katerimi so svetovno prvenstvo v nogometu FIFA 2018, evropsko prvenstvo v nogometu UEFA EURO 2016, dirke Red Bull Formula 1 in Odprto prvenstvo Avstralije (Australia Open). Sponzorstvo tako poudarja prisotnost podjetja Hisense na svetovnem prizorišču. Hisense namreč svoje izdelke izvaža v preko 160 držav in regij. Paris Saint-Germain in Hisense sta med vodilnimi na področju inovacij v zadnjih letih. S ciljem pripeljati kakovostno zabavo v domove ljudi, pa sta blagovni znamki s sklenitvijo globalnega partnerstva zdaj združili svoje moči. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top