IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.04.2021 || Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |  Inovativno pakiranje za svežo premium solato  |  Osma e-konferenca za mala in srednja podjetja v organizaciji PTZ   |  Dva nova ukrepa v čebelarstvu  |  Nova prodajalna Univerexporta v Beogradu  |  Odpiranje vrtov in teras v osmih regijah za gostinski sindikat premalo  |  Aldi Nord na Majorki odprl trgovino št. 5000 v Evropi  |  Prihaja prvi belgijski e-supermarket Hopr  |  V ZDA stekla promocija žganja Yebiga Prva  |  Šišić:"Lani smo prodali več kot 100.000 ton piščančjega mesa"  |  V Intersparu Vič nov "refil avtomat" za naravna čistila in pralne praške Odori (VIDEO)  |  Priznanje GZS Pomladni veter KZ Metliki  |  Čizmić na konferenci o potezah Mercatorja v (po)koronskem času   |  Fortenova in Mercator s pogodbo za refinanciranje Mercatorjevega dolga  |  Draghi napoveduje sproščanje ukrepov s 26. aprilom  |  Direktor uprave za varno hrano zamenjal glavno inšpektorico  |   ||
   

Svet: Hennessy uradno mednarodno žganje lige NBA

02.03.2021
Najbolj priljubljena svetovna znamka konjaka Hennessy je lani februarja postala uradna alkoholna pijača lig NBA, WNBA in ameriške košarkarske reprezentance, zdaj pa je francoska blagovna znamka, ki sodi pod okrilje luksuznega koncerna LVMH postala še globalni partner najboljše profesionalne košarkarske lige na svetu.
 
 
S tem se od partnerstva z najmočnejšo košarkarsko ligo na svetu, kjer trenutno igrajo tudi trije Slovenci (Luka Dončić, Goran Dragić in Vlatko Čančar), dokončno poslavlja blagovna znamka viskija Jack Daniels. Hennessy je znan francoski konjak, ki si ga dvotretjinsko lasti luksuzna korporacija LVMH, tretjinski delež pa ima največji svetovni proizvajalec žganih pijač, Diageo.
 
Načrt globalnega partnerstva te žgane pijače in lige NBA vsebuje lansiranje posebne verzije izdelka z imenom "Hennessy x NBA" v Afriki, Južni Ameriki, Aziji s Tihim oceanom ter navsezadnje tudi v Evropi.
 
Podpredsednik blagovne znamke Hennessy, Giles Woodyear je ob tem dejal: "Gre za združitev dveh kraljestev z bogato zapuščino na področju inovacij in neke določene kulture." Omenjena blagovna znamka letno proda okoli 50 milijonov steklenic, kar je več kot 40 % svetovnega konjaka. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top